StoryEditor
Apteki
21.03.2022 00:00

Super-Pharm modernizuje swoją kolejną drogerię

Sieć-Super Pharm rozpoczęła remont części kosmetycznej sklepu zlokalizowanego w warszawskim centrum handlowym Arkadia. Te działania mają na celu odświeżenie wnętrza i dostosowanie go nowego formatu.

Za cały projekt i jego realizację odpowiada biuro architektoniczne Schwitzke Górski, które stworzyło nową koncepcję wystroju sklepów sieci.

Super-Phram łączy w sobie funkcje drogerii, dermocentrum oraz apteki, biuro projektowe uznało, że wspólnym elementem dla tej szerokiej oferty będzie woda, jako nieodłączny składnik codziennej pielęgnacji. Dlatego, pod postacią niebieskiego koloru, stała się motywem przewodnim wystroju.

Towarzyszą jej naturalne drewniane elementy, które nawiązują do wysokiej jakości sprzedawanych produktów. Z myślą o jak najlepszym doświadczeniu klienta zaprojektowano neutralną bazę kolorystyczną w odcieniach szarości, uzupełnioną wspomnianymi elementami niebieskimi i drewnianymi. Daje to poczucie spokoju i uporządkowania, które wspierają proces podejmowania decyzji zakupowych.

W nowym koncepcie nie zapomniano o punktach testowania i doradztwa, które znajdują się zarówno w strefie make-up jak i dermo. Całość łączy jasna nawigacja, której zadaniem jest odnalezienie się klientów w świecie produktów i marek oferowanych w Super-Pharm.

W przypadku remontu sklepu w Arkadii biuro architektoniczne Schwitzke Górski jest odpowiedzialne za projekt koncepcyjny, wykonawczy i budowę. 

Sieć Super-Pharm prowadzi obecnie w Polsce 77 placówek. To sieć, której placówki są połączeniem drogerii, perfumerii i apteki. W niektórych lokalizacjach działają także salony optyczne (format 4w1). Super-Pharm intensywnie rozwija także biznes digital i prowadzi e-sklep superpharm.pl.

Przeczytaj również: Super-Pharm Poland wycofuje ze sprzedaży rosyjskie produkty
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Apteki
17.11.2025 11:59
Walgreens likwiduje płatne urlopy świąteczne dla pracowników godzinowych
Walgreens zlikwidował płatne urlopy na sześć amerykańskich świąt.Walgreens Boots Alliance

Walgreens, jedna z największych sieci aptecznych w USA, wprowadziła znaczące zmiany w polityce zatrudnienia po przejęciu przez Sycamore Partners za 10 mld dolarów. Firma zlikwidowała płatne dni wolne z okazji sześciu głównych amerykańskich świąt dla pełnoetatowych pracowników godzinowych. Oznacza to, że aby otrzymać wynagrodzenie za te dni, personel będzie musiał stawić się do pracy, choć dodatkowe stawki za pracę w święta nadal obowiązują.

Decyzja dotycząca płatnych świąt jest elementem szerszego programu redukcji kosztów. W ostatnich miesiącach Walgreens przeprowadził zwolnienia w centrali, zamknął część biur oraz kontynuuje proces racjonalizacji sieci sklepów. Te działania są reakcją na długotrwałą presję finansową, wynikającą m.in. z malejących stawek refundacyjnych oraz rosnącej konkurencji na rynku aptecznym.

Sieć boryka się również z widocznym spadkiem wartości giełdowej. Notowania Walgreens od dekady znajdują się w trendzie spadkowym, co dodatkowo zwiększyło presję na wdrażanie działań oszczędnościowych. Sycamore Partners, znane z agresywnych planów restrukturyzacyjnych, dąży do obniżenia kosztów operacyjnych już w pierwszych miesiącach po akwizycji.

Zmiany wprowadzone w polityce zatrudnienia odzwierciedlają szerszą strategię przebudowy modelu operacyjnego Walgreens. Cięcia mają pomóc firmie poprawić marże w sytuacji, gdy ruch w sklepach i presja cenowa pozostają wyzwaniem. Eliminacja płatnych świąt wpisuje się w ten plan jako jedno z narzędzi ograniczania wydatków stałych.

Według analityków decyzje Sycamore Partners mogą stanowić zapowiedź dalszych zmian personalnych i optymalizacyjnych. W obliczu 10-miliardowej transakcji oraz rosnącej konkurencji w segmencie retail pharmacy, Walgreens koncentruje się na poprawie efektywności kosztowej, dostosowując strukturę zatrudnienia do nowych realiów finansowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
12.11.2025 03:22
Użytkownicy DOZ.pl wybrali ulubione produkty health & beauty
DOZ mat.pras.

DOZ.pl, największa platforma zdrowia i urody w Polsce, konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako marka silnie zorientowana na użytkowników. Przykładem realizacji tej strategii jest plebiscyt Znakomitość Roku DOZ.pl. W zakończonej właśnie drugiej edycji inicjatywy wręczono nagrody w 16 kategoriach, takich jak m.in. „Blask twarzy”, „Troskliwa ochrona” i „Strefa zen”.

Wśród wybranych przez użytkowników produktów i linii produktowych znalazły się m.in. kosmetyki do pielęgnacji włosów i ciała, suplementy diety i preparaty dla sportowców oraz dla mam i dzieci. Nagrody przyznali również ambasadorzy i eksperci branży. Dodatkowo podczas gali wyróżnione zostały najlepsze kampanie edukacyjne o tematyce zdrowotnej. O popularności plebiscytu DOZ.pl świadczy liczba oddanych w nim głosów: było ich ponad 300 tysięcy. 

DOZ.pl to unikalna platforma, która łączy e-commerce, usługi z kategorii health oraz treści edukacyjne. Serwis z 10 milionami wizyt miesięcznie, wyróżnia się szerokim asortymentem produktów, bezpiecznym zarządzaniem danymi oraz kampaniami edukacyjnymi kierowanymi do użytkowników.

Plebiscyt Znakomitość Roku DOZ.pl stawia użytkownika i jego wybory w centrum uwagi, a przy tym buduje z nim trwałe relacje oparte na zaufaniu i dialogu – podkreśla Alicja Koleśnik, prezes zarządu DOZ.pl.

image

Gdzie klienci aptek płacą najwięcej? Czy warto kupować leki online? [Raport]

Oferta DOZ.pl to kilkadziesiąt tysięcy produktów, w tym kosmetyki, suplementy oraz produkty dla dzieci, sportowców i zwierząt. Opinie i sugestie klientów, zarówno w kanałach online, jak i offline, pomagają stale udoskonalać tę ofertę.

– Plebiscyt pozwala nam nie tylko wyprzedzać oczekiwania rynku, ale również umacniać pozycję DOZ.pl jako lidera segmentu health & beauty w Polsce. Mamy świadomość, że nasze inicjatywy przyczyniają się do rozwoju całej branży – zaznacza Alicja Koleśnik.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. listopad 2025 12:21