StoryEditor
Drogerie
05.12.2023 11:09

Akcja kasjerska w DM we Wrocławiu. Zbiórka dla Klubu Wioślarskiego

„Akcje kasjerskie” są częścią działań drogerii dm mających na celu aktywne uczestnictwo w lokalnej społeczności i wspieranie wybranych inicjatyw społecznych w najbliższym sąsiedztwie. / fot. DM/materiały prasowe
Drogerie DM organizują kolejną charytatywną akcję kasjerską. Tym razem odbędzie się ona w drogerii DM we Wrocławiu, w centrum handlowym Marino, w rok po otwarciu sklepu, a środki będą zbierane dla lokalnego Klubu Wioślarskiego.

Z okazji pierwszych urodzin drogeria dm mieszcząca się w CH Marino, przy ul. Paprotnej 7 we Wrocławiu organizuje kolejną „Akcję Kasjerską”. Akcja odbędzie się w Mikołajki, 6 grudnia w godzinach od 12:00 do 13:00, a w trakcie jej trwania zostaną zebrane fundusze na zakup wyczynowej łodzi wioślarskiej dla podopiecznych Klubu Wioślarskiego. Z okazji rocznicy otwarcia drogerii, sieć przygotowała także atrakcje dla klientów.  drogeria przygotowała dla klientów urodzinowe atrakcje.

Akcje kasjerskie to forma zaangażowania drogerii DM w życie lokalnej społeczności. Inicjatywa jest koncepcją ugruntowaną w Niemczech, gdzie wolontariusze ze społeczności, a także znani sportowcy, ludzie kultury czy influencerzy regularnie biorą udział w akcjach kasjerskich. Przejmują na pewien czas kasy wybranych sklepów dm, spotykają się i rozmawiają z klientami, a dochód z prowadzonej w tym czasie sprzedaży przekazywany jest na wybrane inicjatywy społeczne i instytucje. Pomysł został przeniesiony na polski grunt.

Idea tych akcji polega na budowaniu poczucia wspólnoty i zaangażowania pomiędzy wszystkimi stronami - kupującymi, darczyńcą i beneficjentem. Chcemy wychodzić poza zwykłe relacje zakupowe z naszymi klientami i sąsiadami. Wierzymy, że od takich prostych działań zależy jakość naszego codziennego życia – mówi Marek Mączka, kierownik regionalny DM.

Podczas mikołajkowej akcji w kasie wrocławskiej drogerii zasiądzie  Ewa Gancarz, dyrektorka sportowa w KW PEGAZ Wrocław. Cały dochód ze sprzedaży prowadzonej w tym czasie zostanie przeznaczony na zakup wyczynowej łodzi wioślarskiej, na której najlepsza studentka powalczy o nominację na Igrzyska Olimpijskie w Paryżu 2024.

DM zachęca, by tego dnia wybrać się na zakupy do drogerii na Paprotnej, bo z okazji jej pierwszych urodzin klienci zostaną specjalnie ugoszczeni a dla dzieci przygotowano specjalne atrakcje – będzie można sfotografować się z Misiem Czyścioszkiem, będą kolorowanki, zwierzaki z balonów i słodkie przekąski.  Porad mamom, które wybiorą się na zakupy, będą udzielały konsultantki z Depil Concept.

Czytaj także: Drogerie dm zebrały ponad 40 tys. złotych dla lokalnych społeczności

DM jest największą siecią drogeryjną w Niemczech. W Europie działa ponad 4 tys. drogerii DM. W Polsce drogerie z szyldem DM działają od kwietnia 2022 r. i jest ich obecnie 21, a do końca roku mają być 23. Klienci mogą także skorzystać z zakupów online za pośrednictwem sklepu internetowego dm.pl i aplikacji mobilnej Mój dm, które technologicznie przygotowane są przez pracowników dmTech.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Porady
15.09.2025 09:08
Hebe i “urodomaniaczki” – o pielęgnacyjnych błędach i grzechach młodości
Urodomaniaczki/Hebe

Czy pamiętasz swoje pierwsze kosmetyczne eksperymenty? Golenie nóg na sucho, zasuszanie wyprysków pastą do zębów, codzienne prostowanie włosów bez termoochrony czy spanie w pełnym makijażu – to błędy, omawiany w najnowszym odcinku „Urodomaniaczek by hebe”. Aleksandra Cedro wraz z prowadzącymi wraca do dawnych historii z humorem i dystansem, pokazując przy tym, jak dziś wygląda skuteczna i bezpieczna pielęgnacja – informuje Hebe.

Depilacja bez błędów

Kiedyś jednorazowa maszynka wcale nie była jednorazowa – używana wielokrotnie podrażniała skórę, powodowała pojawianie się czerwonych krostek czy wrastanie włosków. A jeśli ktoś golił się zupełnie „na sucho”, efekty były jeszcze gorsze. 

Obecnie lepszym rozwiązaniem jest sięganie po piankę do golenia, a jeśli chcemy ograniczyć liczbę kosmetyków w łazience, świetnie nada się pianka myjąca – nie tylko oczyści ciało, ale też ułatwi depilację. Sprytnym trikiem jest również użycie odżywki do włosów, która się nie sprawdziła – zamiast ją wyrzucać, można zużyć ją właśnie do golenia nóg. Oczywiście, po depilacji obowiązkowy jest balsam do ciała, by ukoić i nawilżyć skórę. 

Pielęgnacyjne zaniedbania

Jednym z grzechów młodości było spanie w makijażu – szybka droga do zanieczyszczeń, wyprysków i szarej cery. Dziś podstawą jest dwuetapowe oczyszczanie: olejek, który rozpuści SPF i makijaż, a następnie delikatny żel, który domyje resztki. 

Istotna także jest codzienna ochrona przeciwsłoneczna – dawniej pomijana, dziś traktowana jako element niezbędny w rutynie pielęgnacyjnej. SPF chroni nie tylko przed fotostarzeniem, ale też przed przebarwieniami. Warto sięgnąć po formuły, które nie rolują się i nie obciążają skóry. 

image

Krem z filtrem – must have nie tylko na lato

Termoochrona – nie tylko dla prostownicy

Kolejnym błędem było codzienne prostowanie włosów – nawet tych, które naturalnie były proste. Brak świadomości sprawiał, że rzadko kto stosował jakąkolwiek termoochronę. 

Tymczasem ochrona przed wysoką temperaturą to kluczowy etap pielęgnacji – zabezpiecza włosy nie tylko przed prostownicą czy lokówką, ale również przed gorącym powietrzem suszarki. Regularne stosowanie sprayów termoochronnych sprawia, że włosy są zdrowsze, mniej łamliwe i dłużej zachowują dobrą kondycję. 

Od błędów do świadomej pielęgnacji

Najnowszy odcinek pokazuje, że pielęgnacja na przestrzeni lat zmieniła się diametralnie – dziś stawiamy na delikatność, regularność i ochronę. To historia pełna anegdot, ale i praktycznych wskazówek, które pomagają uniknąć błędów, jakie kiedyś były codziennością – podkreśla Hebe, wskazując na fakt, jak wiele zmieniło się przez ostatnie lata w świecie pielęgnacji.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 07:25