StoryEditor
Drogerie
15.11.2023 17:33

Drogeria DM w Grodzisku Wielkopolskim włącza się w życie lokalnej społeczności

Drogeria DM w Grodzisku Wielkopolskim organizuje tzw. akcję kasjerską, w ramach której będą zbierane fundusze na zakup radiowęzła dla lokalnej szkoły.

DM Drogerie Markt organizują akcje kasjerskie, które są formą włączania się w życie lokalnej społeczności. Pomysł narodził się w Niemczech i praktykowany jest przez DM od początku pojawienia się w Polsce.

Idea tych akcji polega na budowaniu poczucia wspólnoty i zaangażowania pomiędzy wszystkimi stronami – kupującymi, darczyńcą i beneficjentem. Zależy nam na tym, by budować poczucie jedności i odpowiedzialności zwłaszcza z najbliższym otoczeniem wokół naszych sklepów. Wszyscy jesteśmy częścią społeczności sąsiedzkiej i to właśnie od naszych codziennych działań i gestów zależy jakość wspólnego życia. Dlatego chcemy w ten sposób zbudować trwałe relacje z klientami także poza samymi doświadczeniami zakupowymi – mówi Marek Mączka, kierownik Regionalny DM.

Taka akcja 18 listopada zostanie przeprowadzona w drogerii DM w Grodzisku Wielkopolskim, która została otwarta tydzień temu. Fundusze będą zbierane na zakup radiowęzła dla Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Powstańców Wielkopolskich. W godzinach od 11:00 do 12:00 na kasie w sklepie DM, w Pasażu Grodziskim przy ul. Fabrycznej 3a zasiądzie dyrektorka szkoły, Beata Kalinowska i środki z zakupów zrobionych w tym czasie zostaną przeznaczone na radiowęzeł. Podczas akcji obecni będą nauczyciele oraz pracownicy administracji szkoły. W wydarzeniu wezmą udział także uczniowie należący do Szkolnego Klubu Wolontariatu. Jak podkreślają organizatorzy, to doskonała okazja, by spotkać się poza murami szkolnymi i przy okazji codziennych zakupów, które i tak wszyscy robimy, dołożyć cegiełkę do rozwoju inicjatyw uczniowskich.

„Akcje kasjerskie” są częścią działań drogerii DM mających na celu aktywne uczestnictwo w lokalnej społeczności i wspieranie wybranych inicjatyw społecznych w najbliższym sąsiedztwie. Ta inicjatywa jest koncepcją ugruntowaną w Niemczech, gdzie wolontariusze ze społeczności, a także znani sportowcy, ludzie kultury czy influencerzy regularnie biorą udział w akcjach kasjerskich. Przejmują na pewien czas kasy wybranych sklepów DM, spotykają się i rozmawiają z klientami, a dochód z prowadzonej w tym czasie sprzedaży przekazywany jest na wybrane inicjatywy społeczne i instytucje.  

Drogerie DM to jedna z największych sieci drogeryjnych. Prowadzi ponad 3800 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 66 tys. osób w całej Europie. W Polsce drogerie z szyldem DM działają od kwietnia 2022 r. i jest ich obecnie 19, a do końca roku ma byc 23. Klienci mogą także skorzystać z zakupów online za pośrednictwem sklepu internetowego dm.pl i aplikacji mobilnej Mój dm.

Czytaj także: Henri Hampe o kulturze pracy w DM Drogerie Markt: Firma jest dla ludzi, a nie na odwrót

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:57