StoryEditor
Drogerie
18.05.2021 00:00

Drogeria Pigment: rusza kolejny etap urodzinowej zabawy. Ostatni moment by dołączyć!

Teleturniej urodzinowy z okazji 8. rocznicy powstania Drogerii Pigment odbędzie się 27 maja o godz. 18:30. Główna nagroda tego wydarzenia to "Rok kosmetyków za darmo", co oznacza, że zwycięzca będzie mógł wykorzystywać 300 zł miesięcznie na zakupy w drogerii kolejno przez 12 miesięcy, licząc od 1 czerwca 2021 r.

Jak dostać się do urodzinowego teleturnieju i wygrać "Rok kosmetyków za darmo"?

Jak objaśnia Drogeria Pigment, w dniach 14-19 maja 2021 r. zrób zakupy za min. 150 zł w sklepie internetowym lub w sklepach stacjonarnych. W przypadku zakupów z kodem rabatowym, wartość zakupów po rabacie musi wynosić min. 150 zł. Koniecznie zachowaj paragon lub numer zamówienia online. Wypełnij poprawnie i wyślij krótki formularz zgłoszeniowy, który otrzymasz w mailu z potwierdzeniem zamówienia. W przypadku zakupów w sklepach stacjonarnych otrzymasz ulotkę ze wszystkimi informacjami. Oczekuj na maila z potwierdzeniem udziału w grze. Otrzymasz go maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych od wysłania formularza zgłoszeniowego.

"Nie zwlekaj! Czas na rejestrację jest ograniczony. Zapisy kończymy 19 maja 2021 r. (o godz. 23:59)" - przypomina drogeria.

Jak będzie wyglądał urodzinowy teleturniej?

Uczestnicy za pomocą prostej aplikacji będą odpowiadać na różnego rodzaju pytania, pojawią się zarówno pytania kosmetyczne, jak i z wiedzy ogólnej. Podczas rywalizacji uczestnicy będą anonimowi, pojawi się tylko nazwa użytkownika. W wydarzeniu może wziąć każdy, kto spełni wyżej wymienione warunki i ma dostęp do internetu. 

Główne nagrody za wygranie teleturnieju to: za 1 miejsce - Rok kosmetyków za darmo, 2 miejsce - 6 miesięcy kosmetyków za darmo, 3 miejsce 3 miesiące kosmetyków za darmo.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. maj 2024 10:31