StoryEditor
Drogerie
04.03.2020 00:00

Drogeria Roku 2020 - zdobądź ten tytuł! Na zgłoszenia czekamy do 20 marca

Poszukujemy najlepszych sklepów kosmetycznych w Polsce! Rusza kolejna edycja rankingu Drogeria Roku! Do 20 marca br. przyjmujemy zgłoszenia. Nie czekaj! Zgłoś się już dziś i pochwal się swoim wyjątkowym biznesem klientom oraz partnerom biznesowym.

Wiadomości Kosmetyczne od 10 lat organizują plebiscyt Drogeria Roku. To unikalny projekt, w którym wyłaniamy najlepsze sklepy kosmetyczne, stosując obiektywne kryteria i promując biznesowy talent i inicjatywę właścicieli sklepów działających na tak bardzo konkurencyjnym rynku.

Jeśli prowadzisz drogerię, odnosisz sukcesy, chcesz pochwalić się swoim biznesem – zgłoś się do rankingu już dziś i zdobądź logo Drogerii Roku 2020. Ten charakterystyczny symbol jest znakomicie rozpoznawalny nie tylko w branży, ale także wśród konsumentów.

Aby wziąć udział w rankingu wystarczy wypełnić online załączony kwestionariusz zgłoszeniowy  i odesłać go na podany adres. Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 20 marca 2020 r. 

Finaliści i zwycięzcy rankingu Drogeria Roku 2018 wśród sklepów indywidualnych i sieci drogeryjnych

Zapraszamy do udziału w rankingu wszystkich właścicieli drogerii, którzy chcą pochwalić się klientom i partnerom handlowym swoim wyjątkowym biznesem. Zachęcamy także centrale sieci drogeryjnych do zgłaszania do rankingu najlepszych, najbardziej reprezentacyjnych sklepów, które zasługują ich zdaniem na tytuł Drogerii Roku 2020.

Finalistów rankingu Drogeria Roku 2020 wyłoni komplementarne badanie przeprowadzone przez firmę Modus - jedną z największych w Polsce agencji wsparcia sprzedaży. Audytorzy firmy Modus odwiedzą zgłoszone do rankingu drogerie, by według ustandaryzowanego kwestionariusza ocenić wygląd zewnętrzny placówek, czystość, wyposażenie, obsługę i udogodnienia dla klientów.  

Następnie zwycięzców, spośród drogerii, które otrzymają w badaniu najwięcej punktów, wskaże w jawnym głosowaniu niezależne Jury, złożone z kilkudziesięciu ekspertów. O tym, kto ostatecznie wygrał, dowiemy się już 27 maja 2020 r. podczas Retail & FMCG Congress największej konferencji biznesowej łączącej firmy działające na rynku FMCG – producentów, dystrybutorów, sieci detaliczne i dostawców usług.

Czytaj także: Drogeria Roku 2019. Oto zwycięzcy konkursu!

Czytaj także: Drogeria Roku 2019. Wyniki konkursu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.07.2025 16:35
Nowy etap dla The Body Shop: zmiana prezesa po restrukturyzacji i powrocie do zysków
Saga The Body Shop trwa i nic nie wskazuje na to, żeby miała się szybko zakończyć.Erik Mclean via Unsplash

The Body Shop ogłasza zmianę na stanowisku prezesa zarządu w momencie, gdy firma kosmetyczna kończy intensywną fazę restrukturyzacji i szykuje się do nowego etapu rozwoju. Marka, która w 2024 roku przeszła przez postępowanie upadłościowe, została przejęta przez fundusz inwestycyjny Auréa. Od tego czasu wdrożono szeroko zakrojone zmiany, które miały na celu odbudowę stabilności finansowej.

Nowym prezesem The Body Shop został Mike Jatania, który od końca 2024 roku pełnił funkcję przewodniczącego rady nadzorczej i jest jednym z inwestorów Auréi. Zastępuje Charlesa Dentona, który nadzorował proces restrukturyzacji i teraz ustępuje po zakończeniu tej kluczowej fazy. „Pod kierownictwem Charlesa udało się szybciej niż zakładano stworzyć fundament pod nowy rozdział działalności,” podkreślił Vindi Banga, przedstawiciel grupy inwestycyjnej.

Według oficjalnych danych, w ciągu pierwszych stu dni po przejęciu w 2024 roku The Body Shop wygenerowało przychód w wysokości 28 milionów funtów brytyjskich (ok. 33 milionów euro), przy jednoczesnym zysku netto wynoszącym 2 miliony funtów (ok. 2,35 miliona euro). Sukces ten pozwolił firmie ogłosić szybki powrót do rentowności i zapowiedzieć dalsze zmiany strategiczne. Pomimo osiągnięcia zysków, firma zdecydowała się na zamknięcie wszystkich zagranicznych sklepów, koncentrując się obecnie na modelu sprzedaży hurtowej.

Dla nowego prezesa The Body Shop oznacza to początek etapu ekspansji opartego na silnych fundamentach finansowych. „To marka z niezwykłym dziedzictwem i ogromnym potencjałem,” podkreślił Jatania. „Jesteśmy gotowi, by przenieść tę energię i ducha pionierstwa do kolejnego rozdziału.” Firma deklaruje, że po latach trudności jest teraz „silniejsza niż kiedykolwiek wcześniej.”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.07.2025 13:36
dm otwiera 60. sklep w Polsce – nowa drogeria w Galerii Dominikańskiej we Wrocławiu
Nowa lokalizacja drogerii to jedna z największych galerii handlowych we Wrocławiu.Maciek Jaźwiecki

Drogeria dm kontynuuje ekspansję na Dolnym Śląsku, uruchamiając swój 15. sklep w województwie. Nowa placówka zostanie otwarta w czwartek, 17 lipca o godzinie 9:30 w Galerii Dominikańskiej przy Placu Dominikańskim 3 we Wrocławiu. To już 8. sklep marki w stolicy regionu i jej okolicach, a jednocześnie 60. punkt sprzedaży dm na terenie całej Polski.

Firma podkreśla, że Wrocław ma dla niej szczególne znaczenie – to właśnie tutaj rozpoczęła działalność w kraju, a także zlokalizowane są jej biura oraz największa liczba placówek. Zgodnie z zapowiedziami, do końca 2025 roku dm planuje osiągnąć liczbę około 80 sklepów w Polsce, co oznacza wzrost o blisko 33 proc. w porównaniu z obecnym stanem.

Z okazji otwarcia dm przygotowało specjalne atrakcje i promocje. Klienci otrzymają 15 proc. rabatu na całe zakupy oraz powitalny prezent – żel pod prysznic marki Balea – po okazaniu ulotki. Dodatkowo, przy każdych zakupach przewidziane są zestawy mini-produktów i inne upominki. Promocje obowiązują do 26 lipca lub do wyczerpania zapasów.

W dniach 17 i 19 lipca w sklepie zaplanowano także wydarzenia specjalne, m.in. konsultacje makijażowe z marką L’Oréal, porady trychologiczne oraz zabiegi pielęgnacyjne. Na klientów będą czekać także napoje witaminowe, wegańskie przekąski, balonowe show i maskotka dm dla najmłodszych. Wszystko to ma podkreślić lokalny charakter marki i jej przywiązanie do wrocławskich konsumentów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. lipiec 2025 18:07