StoryEditor
Drogerie
11.02.2022 00:00

Drogeria Roku 2022 ruszyła! Zgłoszenia do 18 marca

Drogeria Roku 2022 - ruszamy z projektem, który znakomicie znany jest w branży, ale także wśród konsumentów. Charakterystyczne czerwone logo zdobi witryny wielu znakomitych sklepów kosmetycznych w całej Polsce.

Drogeria Roku to projekt, który wyłania najlepsze sieci działające w segmencie drogeryjnym. Jest wyjątkowy, ponieważ ma wymiar biznesowy. Oceny dokonuje jury złożone z menedżerów firm kosmetycznych, biorąc pod uwagę rozwój sieci, inwestycje, asortyment, działania marketingowe, komunikację z konsumentami, partnerstwo we współpracy, podążanie za trendami.

Logo Drogerii Roku można jednak posługiwać się we wszystkich działaniach marketingowych skierowanych do konsumentów. Na sklepach drogeryjnych w całej Polsce można znaleźć charakterystyczny czerwony symbol rekomendujący klientom daną sieć i sklep.

W tym roku, po rocznej przerwie spowodowanej obiektywnymi trudnościami wywołanymi pandemią, wracamy do projektu Drogeria Roku. Nagrody przyznamy dla sieci drogeryjnych, których reprezentantami mogą być sklepy zgłoszone przez nie do rankingu.

Statuetki Drogeria Roku rozdamy na gali wieńczącej 10. Forum Branży Kosmetycznej, która odbędzie się 24 maja br. podczas wydarzenia Retail Trends 2022 łączącego dwie niezależne konferencje Kongres Rynku FMCG i Forum Branży Kosmetycznej. Udział w Forum Branży Kosmetycznej i Retail Trends 2022 jest bezpłatny dla przedstawicieli handlu. Zarezerwuj wejściówkę: tutaj

Nagrody Drogeria Roku przyznamy w następujących kategoriach.

DROGERIA ROKU 2022 KATEGORIE

  1. NAJLEPSZA SIEĆ DROGERYJNA
  2. NAJLEPSZY PROJEKT DROGERYJNY
  3. NAJLEPSZY PARTNER HANDLOWY
  4. NAJBLIŻEJ KONSUMENTA
  5. PODĄŻANIE ZA EKOTRENDAMI
  6. LIDER W E-COMMERCE
  7. METAMORFOZA ROKU
  8. DEBIUT ROKU
  9. ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA

Zapraszamy wszystkich przedstawicieli sieci drogeryjnych do przesyłania zgłoszeń do rankingu Drogeria Roku 2022 – opisu działalności sieci oraz zdjęć i opisu sklepu (lub sklepów), które będą reprezentować sieci.

Dana sieć może zgłosić maksymalnie trzy sklepy do konkursu. Jeden, który będzie reprezentantem całej sieci oraz jeden do kategorii „metamorfoza roku” i jeden do kategorii „debiut roku”.

W kategoriach „metamorfoza roku” i „debiut roku” chcemy zaprezentować najciekawsze nowootwarte drogerie oraz te, które przeszły najciekawszy remodeling. Tę kategorię szczególnie polecamy sieciom franczyzowym, ponieważ dają one okazję pokazania i wyróżnienia także prywatnych przedsiębiorców prowadzących drogerie pod szyldem sieci.

Aby przystąpić do rankingu należy wypełnić załączony kwestionariusz i dosłać go wraz ze zdjęciami na podany adres do dn. 18 marca 2022 r. Prosimy o jak najciekawsze i szczegółowe opisy działania sieci i sklepów. Pozwolą one na zaprezentowanie uczestników rankingu członkom jury, a także czytelnikom portalu wiadomoscikosmetyczne.pl

POBIERZ KWESTIONARIUSZ ZGŁOSZENIOWY DROGERIA ROKU 2022

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 17:39