StoryEditor
Drogerie
09.04.2021 00:00

Drogerie Jawa mają już 70 własnych sklepów

Sieć drogerii Jawa pierwszy kwartał bieżącego roku zamyka liczbą 70 sklepów. To stawia ją w czołówce wśród sieci drogeryjnych, które rozwijają się przez otwieranie własnych placówek.

Jawa to polska sieć drogeryjna. Jej historia wywodzi się z grupy zakupowej Jawa założonej przez firmę dystrybucyjną Komplex-Torus. Z czasem zarząd firmy zrezygnował z rozwijania  projektu opartego na luźnej franczyzie. Wysiłki spółki skoncentrowały się na otwieraniu własnych sklepów. 

Obecnie sieć Jawa ma 70 drogerii. Biorąc pod uwagę sieci, które rozwijają się nie poprzez franczyzę czy ajencję, tylko otwierają własne placówki, jest w czołówce sieci w Polsce.

Dotychczas Jawa wiodła prym w średnich i małych miejscowościach, jednak, zgodnie z zapowiedziami zarządu spółki wchodzi również do dużych miast i aglomeracji.  Warszawa, Lublin, Białystok, Dąbrowa Górnicza oraz Zabrze to tylko ostatnie przykłady jej nowych placówek w tego rodzaju lokalizacjach.

31 marca została otwarta drogeria Jawa na warszawskiej Woli przy ul. Sokołowskiej 13. To druga Jawa w Warszawie po sklepie przy ul. Chełmskiej 9. Natomiast 2 kwietnia ruszyła pierwsza Jawa w Lublinie przy ul. Jutrzenki 5.  

Paradoksalnie rozwojowi sieci pomogła pandemia. – Jak widać pierwotnie przyjęta strategia otwierania sklepów poza Galeriami Handlowymi z bezpośrednim wejściem z ulicy, doskonale sprawdza się i teraz podczas dużego kryzysu gospodarczego w Polsce – mówi Wojciech Radliński, prezes zarządu spółki Jawa i zapowiada kolejne otwarcia drogerii.

Jawa inwestuje również w niezależne badania konsumenckie oraz w kolejne narzędzia marketingowe.

Czytaj: Sieć Jawa zwiększyła objętość gazetki reklamowej

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:56