
– Przede wszystkim interesuje nas jakość placówek, nie rozwój ilościowy za wszelką cenę. Wszystkie nowe sklepy uruchamiamy tylko w pełnym standardzie, zgodnie z wypracowanym przez nas schematem zarządzania asortymentem i wyposażenia – mówi Leszek Szwajcowski, wiceprezes sieci DP Drogerie Polskie i podkreśla, że ta strategia przynosi efekty. – Dostrzegli to także dostawcy, dla których ważne stało się nie to, ile sieć ma drogerii, a jakie można z nią zrobić obroty i jakie działania handlowe oraz marketingowe zrealizować – dodaje.
DP Drogerie Polskie to franczyzowa sieć. Pod jej szyldem występuje ok. 300 drogerii w całej Polsce, ale najsilniej jest obecna na południu kraju. Zarząd sieci skupia się na rozwoju franczyzowego projektu. Wewnątrz sieci kilka drogerii firmowych prowadzi spółka Visage. Nowe placówki własne prawdopodobnie będą otwierane w przyszłości w największych miastach w Polsce.