StoryEditor
Drogerie
08.09.2023 10:49

Gabloty antykradzieżowe zwiększają sprzedaż? Według doniesień Ulta Beauty - tak.

Ulta Beauty kontynuowała dobrą passę w drugim kwartale, odnotowując 10 proc. wzrost sprzedaży netto do 2,5 miliarda dolarów. Po wskazaniu w maju, że w celu zwalczania kradzieży będzie umieszczał zapachy w zamkniętych gablotach, sprzedawca detaliczny wprowadził te elementy do około połowy swoich sklepów i odnotowuje poprawę sprzedaży, powiedziała portalowi Retail Dive dyrektorka operacyjna Kecia Steelman.

Kierownictwo Ulta szczegółowo omówiło wzrost liczby kradzieży tej wiosny, twierdząc, że incydenty stały się bardziej gwałtowne i agresywne. Teraz, gdy w około 50 proc. swoich sklepów Ulta trzyma zapachy w antykradzieżowych gablotach i pudełkach zabezpieczających, retailer stwierdził, że nie ma to jeszcze spodziewanego, negatywnego wpływu na kupujących.

Właściwie to zaobserwowaliśmy poprawę sprzedaży, ponieważ produkt był zawsze dostępny dla klientów, (...) Inwestujemy także w siłę roboczą, ponieważ nie chcemy zapobiegać sprzedaży, uniemożliwiając gościom zakupy [poprzez brak personelu, który mógłby otworzyć szafkę]. Najważniejsze jest to, że jesteśmy zadowoleni, że możemy utrzymać nasze zapasy dla naszych klientów i, szczerze mówiąc, powstrzymać niepożądanych gości przed wejściem do naszych sklepów.

- powiedziała portalowi dyrektorka operacyjna Ulta, Kecia Steelman.

Dyrektor generalny Dave Kimbell zachwalał podczas spotkania inwestorskiego dwucyfrowy wzrost ruchu w tym kwartale i powiedział, że sprzedawca detaliczny kosmetyków odnotował wzrost we wszystkich głównych kategoriach, które sprzedaje. Ekskluzywne partnerstwa z markami takimi jak LolaVie (założona przez Jennifer Aniston w 2021 r.) pomogły szczególnie w kategorii produktów do pielęgnacji włosów, powiedział Kimbell.

Ulta Beauty, Inc., wcześniej znana jako Ulta Salon, Cosmetics & Fragrance Inc., a przed 2000 rokiem jako Ulta3, to amerykańska sieć sklepów kosmetycznych z siedzibą w Bolingbrook w stanie Illinois. Ulta Beauty oferuje zarówno kosmetyki z najwyższej półki, jak i mass-marketowe, perfumy, produkty do paznokci, produkty do kąpieli i ciała, przybory kosmetyczne i produkty do pielęgnacji włosów. W każdym sklepie znajduje się także salon kosmetyczny.

Czytaj także: Letnia plaga kradzieży trwa; złodzieje wybierają perfumy i wody

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:57