StoryEditor
Drogerie
09.02.2024 12:27

Hebe nie zamierza spowolnić ekspansji. Ruszyła już druga w tym roku nowa drogeria sieci

<p>Hebe w Modlniczce ruszyło w Factory Kraków przy ul. Profesora Adama Różańskiego 32</p>

Hebe w Modlniczce ruszyło w Factory Kraków przy ul. Profesora Adama Różańskiego 32

/ Hebe
<p>Hebe w Modlniczce ruszyło w Factory Kraków przy ul. Profesora Adama Różańskiego 32</p>

Hebe w Modlniczce

/ Hebe
<p>Hebe w Modlniczce ruszyło w Factory Kraków przy ul. Profesora Adama Różańskiego 32</p>

Hebe w Modlniczce

/ Hebe
<p>Hebe w Modlniczce ruszyło w Factory Kraków przy ul. Profesora Adama Różańskiego 32</p>

Hebe w Modlniczce

/ Hebe
<p>Hebe w Modlniczce ruszyło w Factory Kraków przy ul. Profesora Adama Różańskiego 32</p>
<p>Hebe w Modlniczce ruszyło w Factory Kraków przy ul. Profesora Adama Różańskiego 32</p>
<p>Hebe w Modlniczce ruszyło w Factory Kraków przy ul. Profesora Adama Różańskiego 32</p>
<p>Hebe w Modlniczce ruszyło w Factory Kraków przy ul. Profesora Adama Różańskiego 32</p>
Gallery
Ubiegły rok Hebe zamknęło 32 otwarciami nowych drogerii w Polsce oraz uruchomieniem biznesu w Czechach. W tym roku sieć najwyraźniej nie zamierza spowolnić ekspansji. W styczniu otworzyła sklep w Koszalinie, a dziś w Modlniczce koło Krakowa.

Grupa Jeronimo Martins, właściciel sieci Hebe, najwyraźniej zamierza utrzymać tempo otwarć z ubiegłego roku. W styczniu uruchomiła drogerię w Koszalinie w parku handlowym Vendo Park przy ul. Holenderskiej 74. Jest to drugi sklep Hebe zlokalizowany w tym mieście.

Natomiast dziś, 9 lutego, odbyło się otwarcie drogerii w Factory Kraków przy ul. Profesora Adama Różańskiego 32 w Modlniczce k. Krakowa. To już ósma lokalizacja Hebe w Krakowie i najbliższych okolicach.

image

Hebe w Modlniczce

Hebe

Przypomnijmy,  że ubiegły rok Hebe zakończyło 32 otwarciami nowych drogerii w Polsce oraz uruchomieniem biznesu w Czechach. W rezultacie obecnie sieć ma 345 drogerii w Polsce oraz 2 drogerie w Czechach.

Sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Natomiast sprzedaż internetowa, pomimo problemów z wysyłkami zamówień, wzrosła o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj też:

UOKiK wszczął postępowanie wyjaśniające w sprawie internetowego sklepu Hebe (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Kto produkuje kosmetyki do makijażu dla Hebe? (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:58
Forbes: Rossmann ponownie w topie najlepszych pracodawców na świecie
Sklep sieci drogerii RossmannShutterstock

Sieć drogerii Rossmann została ponownie uznana przez amerykański magazyn Forbes za jednego z najlepszych pracodawców na świecie. Firma od kilku lat z rzędu zajmuje czołowe miejsca w rankingach, plasując się na czołowych miejscach zarówno w rodzimych Niemczech, jak i poza granicami kraju. O wynikach zadecydowały głosy pracowników.

Według opublikowanego w październiku rankingu za rok 2025, Rossmann utrzymuje swoją pozycję w czołówce. Ponownie zostaje numerem 1 w Niemczech w kategorii „Handel detaliczny i hurtowy”. W międzynarodowym zestawieniu branżowym Rossmann zajmuje 4. miejsce, co plasuje tę sieć w topie światowych pracodawców w sektorze handlu detalicznego. 

W ogólnym rankingu wszystkich firm, Rossmann zajmuje 9. miejsce w Niemczech i 58. miejsce na świecie.

Jesteśmy dumni, że w tym roku ponownie zostaliśmy uznani przez magazyn Forbes za najlepszego pracodawcę w niemieckim handlu detalicznym. Nasza ponowna pozycja w czołówce firm świadczy o silnej społeczności i zaangażowaniu naszych pracowników, zarówno wobec siebie nawzajem, jak i wobec naszych klientów

 – skomentował Stefan Sander, dyrektor ds. kadr w Dirk Rossmann GmbH.

image

Rossmann przekracza kolejną barierę w Polsce i otwiera drogerię nr 2000! [FOTORELACJA]

Ranking opiera się na badaniu jakości pracodawców, przeprowadzonym przez Forbes we współpracy z firmą Statista. Ponad 300 tys. pracowników zostało anonimowo zapytanych o to, czy poleciliby swojego pracodawcę. Ocenie poddano również dodatkowe kryteria, takie jak wizerunek, rozwój talentów, równość i odpowiedzialność społeczna.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
24.10.2025 10:39
YouGov: Drogeria DM najpopularniejszą marką wśród niemieckich konsumentów
Drogerie DM okazały się najpopularniejszą marką w ocenie niemieckich konsumentów, wysoko oceniono m.in. stosunek jakości do cenyMarzena Szulc

Sieć drogeryjna DM jest najpopularniejszą marką w Niemczech – jak wynika z najnowszego badania “Marka Roku”, przeprowadzonego przez instytut badań rynkowych YouGov i dziennik ekonomiczny Handelsblatt. W badaniu wzięło udział ponad milion konsumentów, oceniano m.in. stosunek jakości do ceny.

YouGov poprosił milion badanych o ocenę 970 marek w 32 kategoriach w okresie od września 2024 do sierpnia 2025. Respondenci zostali poproszeni między innymi o ocenę jakości oraz stosunku jakości do ceny każdej z badanych marek. Zostali też zapytani o to, jak bardzo dane marki są skłonni polecić innym osobom.

W efekcie najpopularniejszą marką w Niemczech z wynikiem 50,5 okazały się drogerie DM. Dla porównania, “wiodący producent samochodów” uzyskał 25 punktów. DM wyprzedziło w badaniu kolejne firmy handlowe aż o 10 punktów. 

image
Marzena Szulc

Pierwsze miejsce, zajęte w rankingu „Marki Roku”, stanowi  kontynuację serii czołowych miejsc w innych zestawieniach, zajmowanych przez sieć drogeryjną DM w tym roku. 

W opublikowanym we wrześniu badaniu konsumenckim „Kundenmonitor” DM zajęło pierwsze miejsce w kategorii drogerii, jak również pierwsze miejsce wśród sklepów stacjonarnych w Niemczech. W styczniu badanie zlecone przez magazyn Stern (i przeprowadzone przez instytut badań rynku Statista) uznało DM za najpopularniejszego pracodawcę w Niemczech we wszystkich branżach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
24. październik 2025 11:10