StoryEditor
Drogerie
13.08.2025 10:14

Hebe otworzyło w Czechach piątą drogerię

Otwarcie Hebe w centrum handlowym Aupark w Hradec Králové (Czechy) / Hebe mat.pras.

W Czechach działa już piąta placówka pod szyldem Hebe – pod koniec lipca sieć uruchomiła swoją drogerię w centrum handlowym Aupark w Hradec Králové. Hebe, należące do portugalskiej grupy Jeronimo Martins, poza Polską i Czechami działa również na Słowacji.

Od wejścia na rynek czeski w 2022 roku nasza obecność w Czechach stale się umacnia – po sukcesie sklepów w Pradze i Ostrawie, rozszerzamy działalność o kolejne miasto, oferując klientom szeroki asortyment kosmetyków i produktów do pielęgnacji, a także profesjonalne doradztwo i nowoczesne doświadczenia zakupowe” – pochwaliło się Hebe we wpisie na LinkedIn.

W Czechach Hebe obecne jest od grudnia 2023 roku, kiedy to w ciągu miesiąca otwarto dwa sklepy sieci w Pradze. Trzecia drogeria (również zlokalizowana w stolicy Czech) działa od listopada 2024 roku, czwarta powstała w Ostrawie.

Z kolei na Słowacji działają na razie dwie drogerie Hebe – najnowsza z nich, uruchomiona w grudniu 2024 roku, mieści się w centrum handlowym Eperia w Prešovie. Pierwsza w tym kraju drogeria Hebe otworzyła się dwa miesiące wcześniej w centrum handlowym Eurovea w centrum Bratysławy.

To ważny krok dla międzynarodowego rozwoju Hebe. Odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów, oferując dostęp do szerokiego asortymentu produktów w zakresie pielęgnacji i makijażu. Otwarcie nowej lokalizacji umożliwia nam bycie jeszcze bliżej klientów  – komentowało Hebe otwarcie swoich drogerii na Słowacji.

Największymi graczami na słowackim rynku drogeryjnym są obecnie takie sieci jak Drogerie DM, 101 Drogerie oraz drogeria Teta.

Zarówno w Czechach, jak i na Słowacji, Hebe prowadzi również sprzedaż za pośrednictwem swojego sklepu internetowego.

Jeśli chodzi o rozwój sieci w Polsce, to na 2025 rok Hebe zapowiada otwarcie ok. 30 nowych sklepów. W roku ubiegłym Hebe otworzyło w naszym kraju 36 nowych sklepów i zamknęło trzy placówki.

Więcej o rozwoju sieci w Polsce: Hebe podsumowuje I. półrocze: sieć ma w Polsce 382 drogerie, a sprzedaż – wzrosła

Należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins (właściciela popularnej w Polsce Biedronki) Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych, działających w Polsce. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w 2011 roku przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Internetowa drogeria Hebe.pl ruszyła 17 lipca 2019 roku.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.08.2025 12:39
dm Drogerie Markt rozwija technologiczne ramię firmy w Polsce
Sklep DM Drogerie MarktDM Drogerie Markt

W tegorocznym rankingu Stern x Statista Employer Study 2025 dm Drogerie Markt zajęła pierwsze miejsce na liście najlepszych pracodawców w Niemczech, wyprzedzając globalnych liderów branży technologicznej i przemysłowej. Tytuł ten firma zawdzięcza m.in. konsekwentnemu budowaniu środowiska pracy opartego na wartościach i szacunku wobec pracowników.

Technologicznym centrum rozwoju dm jest spółka dmTECH, która wspiera transformację cyfrową sieci drogeryjnej w 14 krajach Europy. Polska stała się pierwszym międzynarodowym oddziałem dmTECH – centrum operacyjnym odpowiedzialnym za wdrażanie projektów IT oraz cyfrową obsługę klientów i pracowników. Tylko w pierwszym roku działalności w Polsce firma zatrudniła niemal 50 osób, a w kolejnych latach planuje dalsze rozszerzanie działalności i zespołów technologicznych.

Mimo spowolnienia w branży IT, dmTECH nadal się rozwija. W 2024 roku liczba ofert pracy IT w Polsce spadła o 9 proc. rok do roku, a udział ofert dla juniorów zmniejszył się z 5,38 proc. do 4,79 proc. – wynika z raportu Just Join IT i NiX. W tym kontekście strategia dmTECH, zakładająca inwestycję w stabilne i długofalowe relacje z pracownikami, okazuje się skuteczna. Firma kontynuuje rozwój programów dla młodych specjalistów – od ponad 20 lat w Niemczech, a od września 2025 roku także w Polsce, ruszając z inicjatywą University TECH Talents.

Na konkurencyjnym rynku pracy IT, szczególnie w regionach takich jak Wrocław czy Kraków, gdzie aż 40 proc. nowych umów to kontrakty B2B, dmTECH stawia na elastyczność i autonomię. Pracownicy sami wybierają formę współpracy – B2B lub umowę o pracę – oraz benefity dostosowane do swoich potrzeb. Dodatkowo cenią sobie kulturę dialogu i realny wpływ na sposób organizacji codziennej pracy. Firma rozwija również projekty z zakresu sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii retailowych, co wzmacnia jej atrakcyjność jako pracodawcy przyszłości.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.08.2025 10:04
Hebe stawia w swojej ofercie na profesjonalne kosmetyki do użytku domowego
Hebe stawia na profesjonalne produkty, które do tej pory kojarzyły się głównie z salonami fryzjerskimi i gabinetami kosmetycznymiMarzena Szulc

Nie trzeba rezerwować wizyty u fryzjera czy kosmetyczki, by cieszyć się efektami profesjonalnej pielęgnacji włosów twarzy i ciała. Szeroka gama profesjonalnych kosmetyków, dostępnych w drogeriach sieci Hebe, pozwoli na osiągnięcie rezultatów jak z najlepszych salonów, ale w zaciszu własnej łazienki – przekonuje sieć.

Hebe podkreśla, że stawia na kosmetyki cechujące się zaawansowanymi formułami, skoncentrowanymi składnikami i innowacyjnymi technologiami. Profesjonalne produkty, które do tej pory kojarzyły się głównie z salonami fryzjerskimi, gabinetami kosmetycznymi i klinikami urody – są coraz częściej dostępne w sklepach i przeznaczone do pielęgnacji w zaciszu domowym. 

Wyróżnikiem tych kosmetyków są wysokie stężenia składników aktywnych, zaawansowane technologie i formuły, opracowane we współpracy z specjalistami. Dzięki temu wnikają głęboko w strukturę włosów czy skóry i działają precyzyjnie, ponieważ zostały stworzone z myślą o profesjonalnych rezultatach. To właśnie dlatego sięgają po nie profesjonaliści – i coraz częściej także świadomi konsumenci, którzy chcą dla swojej skóry, ciała i włosów tego, co najlepsze – wskazuje Hebe.

image
Hebe oferuje szeroki wybór produktów profesjonalnych do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów
Hebe mat.pras.

Sieć oferuje szeroki wybór produktów profesjonalnych do pielęgnacji twarzy, ciała oraz włosów. Wsparciem dla klientów w wyborze odpowiednich kosmetyków ma być katalog Hebe. Znalazły się w nim produkty, które zapewnią specjalistyczną, domową pielęgnację – od regenerujących masek i szamponów, przez intensywnie działające sera i kremy, po odżywcze balsamy i olejki. W katalogu nie zabrakło także wypowiedzi ekspertów i praktycznych porad, które pomogą dobrać odpowiednią pielęgnację i uzyskać efekt jak po wizycie u specjalisty.

Zobacz też: Nowy rozdział Veoli Botanica – marka poszerza dystrybucję w Hebe

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. sierpień 2025 19:12