StoryEditor
Drogerie
27.06.2023 00:00

Hebe ponownie otwarte we wrocławskim Centrum Handlowym Marino

Dnia dzisiejszego, czyli 27 czerwca 2023 roku, odbyło się oficjalne ponowne otwarcie sklepu Hebe w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu, zlokalizowanego przy ulicy Paprotnej 7. / materiały prasowe Hebe
W dniu dzisiejszym, tj. 27 czerwca 2023 roku, nastąpiło ponowne otwarcie sklepu Hebe, który mieści się w Centrum Handlowym Marino przy ulicy Paprotnej 7 we Wrocławiu. Klienci mogą teraz skorzystać z atrakcyjnych promocji i specjalnych ofert, które przygotowano specjalnie dla nich.

Z okazji ponownego otwarcia drogerii Hebe w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu, klienci mają możliwość skorzystania z niezwykłych ofert specjalnych. W okresie od 27 do 28 czerwca 2023 roku, dostępna będzie wyjątkowa promocja na polskie marki kosmetyczne, oferująca rabat do -40 proc. W ramach tej promocji, klienci będą mieli możliwość wyboru spośród kosmetyków takich marek jak Eveline Cosmetics, Bielenda, Ecocera, Miya Cosmetics, Ziaja i innych cenionych, polskich producentów.

Ponadto, klienci będą mogli skorzystać z promocji na wybrane produkty do pielęgnacji włosów, również z rabatem do -40 proc. W ofercie znajdą się takie marki jak Nacomi, Batiste, Revox, John Frieda czy L'Oréal. Jest to doskonała okazja, aby zaopatrzyć się w produkty do pielęgnacji i urody w atrakcyjnych cenach.
 



W ramach promocji z okazji otwarcia, dostępna jest oferta „Pielęgnacja koreańska i japońska w supercenach!” obowiązująca od 29 czerwca do 12 lipca 2023 roku. Dodatkowo, w tym samym okresie, klienci mogą skorzystać z bardzo atrakcyjnej promocji na produkty do makijażu z udziałem aż 48 marek, takich jak Maybelline, Bourjois, Eveline Cosmetics, Claresa czy L'Oréal.

Z okazji otwarcia sklepu Hebe w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu, przygotowano jeszcze jedną wyjątkową ofertę dla klientów. Przy zakupach o wartości minimum 80 złotych, klient czy klientka otrzyma kupon o wartości 20 złotych, który można wykorzystać na kolejne zakupy do 8 lipca 2023 roku. Promocja ta obowiązuje wyłącznie w drogerii Hebe, znajdującej się w Centrum Handlowym Marino przy ulicy Paprotnej 7 we Wrocławiu, w terminie od 27 do 30 czerwca 2023 roku.
 



Sklep Hebe w Centrum Handlowym Marino będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, natomiast w niedziele handlowe czynny będzie od 10:00 do 20:00.

Hebe to jedna z największych i dynamicznie rozwijających się sieci drogeryjnych w Polsce. Spółką właścicielską tej sieci jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Od 2011 roku Hebe jest sukcesywnie rozwijana w Polsce jako część projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins, która jest również właścicielem sieci dyskontowej Biedronka w Polsce. W pierwszym kwartale 2023 roku sprzedaż Hebe wzrosła o 31,9 proc. w lokalnej walucie, przy wzroście porównywalnym (LFL) wynoszącym 22,6 proc. Wartość sprzedaży w euro osiągnęła 93 miliony, co stanowi wzrost o 29,5 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału 2022 roku.

Czytaj także: Hebe sprzedaje dermokosmetyki w supercenach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
19.12.2025 11:22
Markus Trojansky, Drogerie DM: Nasza marka zyskuje w Polsce coraz większą rozpoznawalność
Markus Trojansky, dyrektor zarządzający DM Drogerie Markt w PolsceMarzena Szulc

Rok 2025 na rynku drogeryjnym upłynął pod znakiem dużej dynamiki oraz konieczności dostosowywania się handlu do nowych realiów regulacyjnych. Kluczowym wyzwaniem stał się system kaucyjny oraz szeroko rozumiane zmiany w obszarze legislacji, dotyczącej opakowań. Mimo wyzwań, chcemy dawać naszym klientom poczucie bezpieczeństwa i pewność, że koszyk zakupowy w naszej drogerii okaże się korzystniejszy niż u konkurencji – mówi w komentarzu dla Rocznika Wiadomości Kosmetycznych Markus Trojansky, dyrektor zarządzający DM Drogerie Markt w Polsce.

Czas wyzwań i czas rozwoju

Mijający rok był dla nas czasem intensywnego, ale bardzo satysfakcjonującego rozwoju. Konsekwentnie realizujemy strategię ekspansji, a jednocześnie wzmacniamy naszą obecność w codziennym życiu klientów. Widzimy, że nasza marka zyskuje coraz większą rozpoznawalność, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i online, a klienci wracają do nas, wybierając drogerię, która odpowiada na potrzeby całych rodzin. 

Dziś mamy 65 sklepów w całej Polsce, w tym również w dużych miastach. Obok Wrocławia i Krakowa, gdzie DM jest już dobrze znane, jesteśmy też obecni w  Warszawie, Łodzi czy Poznaniu.

Rok 2025 potwierdza też, jak ważna jest dla nas strategia omnichannelowa. Rozwijamy kanał e-commerce i aplikację mobilną, które coraz częściej stają się naturalnym uzupełnieniem zakupów stacjonarnych. 

W obszarze asortymentu mocno inwestujemy w jakość, widzimy rosnące zainteresowanie produktami z kategorii “bio” oraz markami własnymi, po które klienci sięgają bardzo chętnie. [...] Tylko do stycznia 2025 roku wprowadziliśmy do naszego asortymentu ponad 5 tys. nowych produktów.

image
Marzena Szulc

Mijający rok to dla nas potwierdzenie, że wybrana strategia rozwoju jest skuteczna. Patrzymy w przyszłość z dużym optymizmem, widząc ogromny potencjał rynku i dalsze możliwości budowania i umacniania brandu DM jako rodzinnej drogerii, która jest bliska klientom i odpowiada na ich codzienne potrzeby.

Jakość zamiast ilości

W całym 2025 roku otworzyliśmy łącznie ponad 20 sklepów. To imponujący wynik, z którego jesteśmy dumni, choć od początku podkreślamy, że dla nas liczy się nie tylko ilość, ale przede wszystkim jakość. Dlatego starannie dobieramy lokalizacje, stawiając na te, które są najbliżej naszych klientów. W kolejnych latach będziemy kontynuować ten kierunek, zagęszczając obecność w miastach, w których już działamy i stopniowo otwierając się na nowe regiony.

Jeśli chodzi o zatrudnienie, to obecnie nasz zespół w Polsce liczy już ponad 600 osób we wszystkich obszarach działalności. To ludzie, którzy tworzą społeczność pracowniczą DM i budują kulturę naszej marki na co dzień. Cieszy nas stosunkowo niska fluktuacja – bo to najlepszy dowód na to, że nasi pracownicy czują się częścią firmy i chcą z nami rozwijać swoją karierę. 

Rośnie sprzedaż i efektywność

Z roku na rok zwiększamy wyniki sprzedażowe, bardziej niż proporcjonalnie do nowych otwarć i wzrostu rozpoznawalności marki w Polsce, skutecznie też podnosimy efektywność naszych działań. Jednocześnie zwiększamy przy tym nakłady inwestycyjne nawet o kilkadziesiąt procent, co wynika z intensywnej fazy rozwoju DM w kraju. Przypomnijmy, że średni koszt inwestycji w jeden sklep to około 3 mln. zł.

Powyższy materiał jest fragmentem szerszego komentarza, opublikowanego w roczniku Wiadomości Kosmetycznych 2025/26, który właśnie ukazał się na rynku.

Ten 160-stronicowy magazyn z okładką autorstwa uznanej graficzki Oli Niepsuj można można nabyć tutaj 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.12.2025 07:48
Drogerie DM: po miesiącach zapowiedzi rusza sprzedaż OTC online. Farmaceuci protestują
Online pharmacy, on-line chemist‘s shopShutterstock

Sieć drogerii DM będzie oferować od wtorku OTC, czyli leki bez recepty, za pośrednictwem swojego sklepu internetowego. Leki na receptę pozostają wyłączone z tej oferty. Niemiecki związek farmaceutów przestrzega przed niebezpiecznymi pomyłkami, jakie mogą popełnić klienci.

Sieć drogerii DM aptek rozpoczyna sprzedaż online leków bez recepty od wtorku 16 grudnia. Firma podkreśla, że krok ten pozwala na rozszerzenie asortymentu w sklepie internetowym, a leki na receptę nie będą tam dostępne.

Recepty nie mogą być realizowane w DM – zapowiada Christoph Werner, prezes DM, zacytowany przez dziennik “Handelsblatt”.

Leki bez recepty (np. leki przeciwbólowe) będą – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami sprzed blisko roku – dystrybuowane za pośrednictwem centrum logistycznego w Czechach – informuje Sebastian Bayer, dyrektor zarządzający ds. marketingu i zaopatrzenia DM. 

image

Drogerie DM chcą sprzedawać OTC online, ale najpierw... w Czechach

Mimo że za pośrednictwem strony internetowej drogerii nie będzie można realizować recept, niemiecki związek farmaceutów ostro krytykuje tę decyzję. Zdaniem związku, osoby z problemami zdrowotnymi mogą się pomylić, jeśli rozróżnienie między aptekami a drogeriami nie będzie jasne, a silnie działające (i potencjalnie niebezpieczne) leki powinny być wydawane wyłącznie przez aptekę. W opinii związku leki nie powinny trafiać na rynek za pośrednictwem drogerii “napędzanych marketingiem”. 

Szczególnie w przypadku poważniejszych schorzeń, takich jak alergie, bóle czy przeziębienie, ważne jest kwestionowanie autodiagnoz pacjentów i, w razie wątpliwości, odradzanie im przyjmowania niewłaściwych leków – uważają farmaceuci.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. grudzień 2025 21:15