StoryEditor
Drogerie
27.06.2023 00:00

Hebe ponownie otwarte we wrocławskim Centrum Handlowym Marino

Dnia dzisiejszego, czyli 27 czerwca 2023 roku, odbyło się oficjalne ponowne otwarcie sklepu Hebe w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu, zlokalizowanego przy ulicy Paprotnej 7. / materiały prasowe Hebe
W dniu dzisiejszym, tj. 27 czerwca 2023 roku, nastąpiło ponowne otwarcie sklepu Hebe, który mieści się w Centrum Handlowym Marino przy ulicy Paprotnej 7 we Wrocławiu. Klienci mogą teraz skorzystać z atrakcyjnych promocji i specjalnych ofert, które przygotowano specjalnie dla nich.

Z okazji ponownego otwarcia drogerii Hebe w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu, klienci mają możliwość skorzystania z niezwykłych ofert specjalnych. W okresie od 27 do 28 czerwca 2023 roku, dostępna będzie wyjątkowa promocja na polskie marki kosmetyczne, oferująca rabat do -40 proc. W ramach tej promocji, klienci będą mieli możliwość wyboru spośród kosmetyków takich marek jak Eveline Cosmetics, Bielenda, Ecocera, Miya Cosmetics, Ziaja i innych cenionych, polskich producentów.

Ponadto, klienci będą mogli skorzystać z promocji na wybrane produkty do pielęgnacji włosów, również z rabatem do -40 proc. W ofercie znajdą się takie marki jak Nacomi, Batiste, Revox, John Frieda czy L'Oréal. Jest to doskonała okazja, aby zaopatrzyć się w produkty do pielęgnacji i urody w atrakcyjnych cenach.
 



W ramach promocji z okazji otwarcia, dostępna jest oferta „Pielęgnacja koreańska i japońska w supercenach!” obowiązująca od 29 czerwca do 12 lipca 2023 roku. Dodatkowo, w tym samym okresie, klienci mogą skorzystać z bardzo atrakcyjnej promocji na produkty do makijażu z udziałem aż 48 marek, takich jak Maybelline, Bourjois, Eveline Cosmetics, Claresa czy L'Oréal.

Z okazji otwarcia sklepu Hebe w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu, przygotowano jeszcze jedną wyjątkową ofertę dla klientów. Przy zakupach o wartości minimum 80 złotych, klient czy klientka otrzyma kupon o wartości 20 złotych, który można wykorzystać na kolejne zakupy do 8 lipca 2023 roku. Promocja ta obowiązuje wyłącznie w drogerii Hebe, znajdującej się w Centrum Handlowym Marino przy ulicy Paprotnej 7 we Wrocławiu, w terminie od 27 do 30 czerwca 2023 roku.
 



Sklep Hebe w Centrum Handlowym Marino będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, natomiast w niedziele handlowe czynny będzie od 10:00 do 20:00.

Hebe to jedna z największych i dynamicznie rozwijających się sieci drogeryjnych w Polsce. Spółką właścicielską tej sieci jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Od 2011 roku Hebe jest sukcesywnie rozwijana w Polsce jako część projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins, która jest również właścicielem sieci dyskontowej Biedronka w Polsce. W pierwszym kwartale 2023 roku sprzedaż Hebe wzrosła o 31,9 proc. w lokalnej walucie, przy wzroście porównywalnym (LFL) wynoszącym 22,6 proc. Wartość sprzedaży w euro osiągnęła 93 miliony, co stanowi wzrost o 29,5 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału 2022 roku.

Czytaj także: Hebe sprzedaje dermokosmetyki w supercenach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 15:44