StoryEditor
Drogerie
27.06.2023 00:00

Hebe ponownie otwarte we wrocławskim Centrum Handlowym Marino

Dnia dzisiejszego, czyli 27 czerwca 2023 roku, odbyło się oficjalne ponowne otwarcie sklepu Hebe w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu, zlokalizowanego przy ulicy Paprotnej 7. / materiały prasowe Hebe
W dniu dzisiejszym, tj. 27 czerwca 2023 roku, nastąpiło ponowne otwarcie sklepu Hebe, który mieści się w Centrum Handlowym Marino przy ulicy Paprotnej 7 we Wrocławiu. Klienci mogą teraz skorzystać z atrakcyjnych promocji i specjalnych ofert, które przygotowano specjalnie dla nich.

Z okazji ponownego otwarcia drogerii Hebe w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu, klienci mają możliwość skorzystania z niezwykłych ofert specjalnych. W okresie od 27 do 28 czerwca 2023 roku, dostępna będzie wyjątkowa promocja na polskie marki kosmetyczne, oferująca rabat do -40 proc. W ramach tej promocji, klienci będą mieli możliwość wyboru spośród kosmetyków takich marek jak Eveline Cosmetics, Bielenda, Ecocera, Miya Cosmetics, Ziaja i innych cenionych, polskich producentów.

Ponadto, klienci będą mogli skorzystać z promocji na wybrane produkty do pielęgnacji włosów, również z rabatem do -40 proc. W ofercie znajdą się takie marki jak Nacomi, Batiste, Revox, John Frieda czy L'Oréal. Jest to doskonała okazja, aby zaopatrzyć się w produkty do pielęgnacji i urody w atrakcyjnych cenach.
 



W ramach promocji z okazji otwarcia, dostępna jest oferta „Pielęgnacja koreańska i japońska w supercenach!” obowiązująca od 29 czerwca do 12 lipca 2023 roku. Dodatkowo, w tym samym okresie, klienci mogą skorzystać z bardzo atrakcyjnej promocji na produkty do makijażu z udziałem aż 48 marek, takich jak Maybelline, Bourjois, Eveline Cosmetics, Claresa czy L'Oréal.

Z okazji otwarcia sklepu Hebe w Centrum Handlowym Marino we Wrocławiu, przygotowano jeszcze jedną wyjątkową ofertę dla klientów. Przy zakupach o wartości minimum 80 złotych, klient czy klientka otrzyma kupon o wartości 20 złotych, który można wykorzystać na kolejne zakupy do 8 lipca 2023 roku. Promocja ta obowiązuje wyłącznie w drogerii Hebe, znajdującej się w Centrum Handlowym Marino przy ulicy Paprotnej 7 we Wrocławiu, w terminie od 27 do 30 czerwca 2023 roku.
 



Sklep Hebe w Centrum Handlowym Marino będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, natomiast w niedziele handlowe czynny będzie od 10:00 do 20:00.

Hebe to jedna z największych i dynamicznie rozwijających się sieci drogeryjnych w Polsce. Spółką właścicielską tej sieci jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja. Od 2011 roku Hebe jest sukcesywnie rozwijana w Polsce jako część projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins, która jest również właścicielem sieci dyskontowej Biedronka w Polsce. W pierwszym kwartale 2023 roku sprzedaż Hebe wzrosła o 31,9 proc. w lokalnej walucie, przy wzroście porównywalnym (LFL) wynoszącym 22,6 proc. Wartość sprzedaży w euro osiągnęła 93 miliony, co stanowi wzrost o 29,5 proc. w porównaniu do pierwszego kwartału 2022 roku.

Czytaj także: Hebe sprzedaje dermokosmetyki w supercenach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
31.10.2025 11:29
Drogerie DM wdrożyły badania lekarskie i… mają problem
Niemiecki Urząd ds. Konkurencji potwierdził, że przygotowuje już pozwy sądowe w sprawie badań wzroku, prowadzonych przez drogerie DMShutterstock

Latem sieć DM wdrożyła w kilku wybranych drogeriach na terenie Niemiec usługi medyczne - w tym przesiewowe badanie wzroku oraz badanie siatkówki oka. Spotkało się to jednak z dużą krytyką ze strony socjaldemokraty Andreasa Philippi, ministra zdrowia landu Dolna Saksonia (SPD). Sprawą chce zająć się również niemiecki Urząd ds. Konkurencji, wszczynając w tej sprawie postępowanie i wskazując na kilka naruszeń prawa przez drogerie.

DM, największa na terenie Niemiec sieć drogeryjna, wdrożyła testowo w czterech swoich placówkach usługę przesiewowego badania wzroku oraz badania siatkówki oka. Celem było – jak podkreśla firma – wczesne zdiagnozowanie i wykrywanie chorób oczu. Zdaniem ministra zdrowia Dolnej Saksonii, Andreasa Philippiego, drogeria nie jest właściwym miejscem do prowadzenia takich badań.

Brak wiedzy medycznej może stworzyć zagrożenie  zdrowia ludzi, a zadaniem rządu federalnego jest podjęcie działań w tej sprawie – podkreśla minister. Jego zdaniem personel drogerii nie jest uprawniony do medycznej oceny wyników.

Sieć DM współpracuje z różnymi partnerami w zakresie badań, oferując klientom badania oczu, skóry i krwi. Pod własną marką oferuje też testy na nietolerancje pokarmowe. Usługi te skrytykowały juz stowarzyszenia medyczne – opisuje portal lebensmittelpraxis.de.

Zdaniem Philippiego tego rodzaju testy stanowią dla drogerii przede wszystkim narzędzie marketingowe i nie są one przydatne z punktu widzenia profilaktyki zdrowotnej. – Mimo że personel jest przeszkolony w zakresie obsługi urządzeń, nie może on medycznie interpretować wyników. Bez oceny eksperckiej jest prawdopodobieństwo błędnych interpretacji, co wiąże się z kolei z potencjalnym ryzykiem dla pacjentów, wynikającym z fałszywego poczucia bezpieczeństwa – wyjaśnia Philippi.

Philippi twierdzi też, że deklarowany przez DM cel (odciążenie gabinetów lekarskich) jest nierealny.

Bez wstępnego badania lekarskiego istnieje ryzyko błędnej diagnozy i zbyt późno wykonanej wizyty lekarskiej – przekonuje minister, widząc rozwiązanie problemu we wzmacnianiu lokalnej opieki lekarskiej poprzez apteki (szczególnie na obszarach wiejskich). Jego zdaniem to apteki zatrudniają specjalistów wykwalifikowanych na tyle, że mogliby bezpiecznie wykonywać proste testy medyczne – bezpieczniejsze w efekcie dla pacjenta. Jak podkreśla jednak minister zdrowia, wizyta lekarska jest niezbędnym elementem do postawienia kompleksowej diagnozy oraz konsultacji. Jego zdaniem sprawa wymaga regulacji prawnych i działań ze strony na poziomie fedralnym. 

Diagnostyką medyczną i profilaktyką powinni zajmować się lekarze – podkreśla. Philippi.

Niemiecki Urząd ds. Konkurencji potwierdził, że przygotowuje już pozwy sądowe w sprawie badań wzroku, prowadzonych przez drogerie DM. Zarzuty dotyczą m.in. naruszenia zakazu reklamy, wprowadzającej w błąd, a także ustawy o osobach, nie będących lekarzami i praktykujących usługi medyczne.

Jak ustalił portal lebensmittelpraxis.de, sieć DM nie zgadza się z powyższymi zarzutami, jak również nie zamierza rezygnować z usługi badań wzroku, uważając że w ten sposób odciąża system opieki zdrowotnej.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
29.10.2025 09:49
DM Drogerie Markt wyznacza kurs odnowy: rekordowe wyniki i cyfrowa transformacja sieci drogerii
Niemiecka sieć drogerii rośnie w oczach.dm Drogerie Markt

Sieć DM Drogerie markt podsumowała rok obrotowy 2024/2025 hasłem „dm wyznacza kurs odnowy”. Firma odnotowała znaczący wzrost sprzedaży, która w całej Europie osiągnęła 19,197 mld euro wobec 17,749 mld euro rok wcześniej, co oznacza wzrost o 8,2 proc. Wynik ten stanowi solidną podstawę dla dalszego rozwoju i inwestycji w nowe obszary, takie jak sektor opieki zdrowotnej czy planowana apteka wysyłkowa. W Niemczech sprzedaż wzrosła o 6,5 proc., z 12,470 mld euro do 13,279 mld euro, natomiast w pozostałych trzynastu krajach europejskich o 12,1 proc., z 5,278 mld euro do 5,918 mld euro.

Zatrudnienie w grupie DM Drogerie Markt ównież wzrosło – na koniec roku obrotowego sieć liczyła 93 426 pracowników w całej Europie, wobec 89 197 rok wcześniej. W Niemczech zatrudnionych jest 63 648 osób, w tym 4418 stażystów. Każdego dnia w sklepach DM zakupy robi około 3,7 mln gospodarstw domowych w Europie, z czego 2,2 mln w samych Niemczech. Dynamicznie rozwija się też kanał cyfrowy – liczba użytkowników aplikacji DM Drogerie Markt osiągnęła już 12,5 mln, co potwierdza skuteczność strategii integrującej zakupy online i offline.

Według danych NielsenIQ, udział DM Drogerie Markt w niemieckim rynku produktów drogeryjnych wzrósł do 27,5%, wobec 27,1% rok wcześniej. W ujęciu wolumenowym wzrost był jeszcze większy – o 0,8 punktu procentowego.

Prezes Christoph Werner podkreśla, że za tym wynikiem stoi konsekwentna realizacja strategii wielokanałowej oraz utrzymanie stałej polityki cenowej, co wyróżnia DM Drogerie Markt na tle konkurencji, koncentrującej się na promocjach i ofertach specjalnych. Sieć nadal rozwija usługi takie jak odbiór zamówień online w sklepach czy dostawy DM Drogerie MarktExpress w niemieckich miastach.

Sprzedaż internetowa DM Drogerie Marktrośnie w tempie dwucyfrowym, przewyższając dynamikę sklepów stacjonarnych. W odpowiedzi na rosnący popyt sieć zapowiedziała otwarcie do lutego 2026 roku drugiego centrum logistycznego dla e-commerce w Heideloh koło Lipska. Dotychczas zamówienia online były obsługiwane wyłącznie przez centrum w Bor w Czechach. W minionym roku liczba sklepów dm Drogerie Markt w Europie wzrosła z 4116 do 4189, w tym w Niemczech z 2131 do 2154.

Po inwestycjach rzędu 200 mln euro w roku obrotowym 2024/2025, DM Drogerie Markt planuje zwiększyć nakłady do ponad 250 mln euro w roku 2025/2026. Środki te zostaną przeznaczone głównie na modernizację sklepów i cyfryzację procesów.

Jak podkreśla Christoph Werner, DM Drogerie Markt jest obecnie jednym z najbardziej pożądanych najemców w Europie, dysponując 4200 umowami najmu. Stabilna sytuacja finansowa i rosnące wyniki pozwalają firmie kontynuować ekspansję oraz wzmacniać pozycję lidera europejskiego rynku drogeryjnego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. listopad 2025 04:56