StoryEditor
Drogerie
06.02.2023 00:00

Hebe rozwija e-commerce i szuka menedżerów do zespołu

Zdjęcie z ogłoszenia rekrutacyjnego Hebe / fot. materiały prasowe
Hebe szybko rośnie w e-commerce i zamierza nadal rozwijać ten kanał. Sieć szuka menedżerów do zarządzania tą częścią biznesu.

Hebe w 2022 r. osiągnęło dobre wyniki sprzedaży i dwucyfrowy wzrost. W euro sprzedaż Hebe w 2022 r. osiągnęła 358 mln, 28,7 proc. powyżej 2021 r. Online stanowił w 2022 r. już ok. 14 proc. całkowitej sprzedaży sieci. Sukces w e-commerce ta sieć drogeryjna przekłada na inne rynki. Już działa odsłona e-drogerii Hebe w Czechach i Słowacji.

Czytaj więcej: Hebe potwierdza dobry kurs. Dwucyfrowy wzrost w 2022 r. i 315 drogerii

Hebe podkreśla w sprawozdaniach finansowych i komunikatach, że e-commerce jest dla niej strategicznym kierunkiem rozwoju. Będzie do tego potrzebowała mocnego zespołu. Trwa właśnie rekrutacja na stanowisko menedżera ds. e-commerce. Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało zarządzanie sklepem internetowym, realizacja celów sprzedaży online, pozyskiwanie nowych źródeł ruchu, optymalizacja ścieżek klienta we wszystkich kanałach: web, mobile, aplikacja, zarządzanie zespołem, ofertą i promocjami we współpracy z działem komercyjnym. Na jej barkach będzie spoczywała odpowiedzialność za codzienne funkcjonowanie platformy e-commerce: kontent, trade marketing, procesy/komunikacja między wszystkimi działami firmy.

Kandydat musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie managerskie w obszarze ecommerce (doświadczenie na rynkach zagranicznych będzie dodatkowym atutem) i – jak napisano w ogłoszeniu – ma być "operacyjnym capo di tutti capi (optymalizacja to Twoje drugie imię, z taką samą pasją potrafisz dyskutować o sensie dark storów z działem logistyki, rozmawiać z marketingiem o ROASie dla DPA jak i planować nową aktywację lojalnych z działem CRM)".

Hebe oferuje od siebie: umowę o pracę, elastyczne godziny przyjścia do pracy, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport Plus, zapomogi i nieoprocentowane pożyczki, auto służbowe wraz z kartą paliwową, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie medyczne dla pracownika i jego rodziny, szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb. Każdy z tych punktów jest rozwinięty w ogłoszeniu rekrutacyjnym, a Hebe szczegółowo opisuje, jaką jest firmą i jakim zapleczem dysponuje.

Czytaj także: Hebe nadal szuka Hebeściaków - obsady centrum dystrybucyjnego

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 14:57
Luís Araújo, Jeronimo Martins: Hebe ma wizję dalszej ekspansji, naturalnym celem wydają się Niemcy
Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka.Jeronimo Martins

Sieć drogerii Hebe, należąca do tej samej grupy co Biedronka, dynamicznie rozwija swoją pozycję na polskim rynku detalicznym. Jak podkreślił Luís Araújo, dyrektor generalny Biedronki, zespół Hebe wykonał „znakomitą pracę” w budowaniu marki, która skutecznie demokratyzuje dostęp do produktów urodowych. Oferta sieci obejmuje szeroki wachlarz kategorii – od makijażu, przez pielęgnację twarzy, aż po kosmetyki do ciała – przy zachowaniu atrakcyjnych cen i dostępności modnych marek.

Według Araújo, który podzielił się swoimi refleksjami na spotkaniu z dziennikarzami w Lizbonie, kobiety stanowią zdecydowaną większość klientów drogerii, i cenią sobie przede wszystkim komfort zakupów oraz różnorodność oferty. Hebe skutecznie łączy sprzedaż stacjonarną z kanałami cyfrowymi, tworząc zintegrowany ekosystem zakupowy. Dzięki temu klienci mogą bez przeszkód przechodzić pomiędzy zakupami online i offline, co znacząco zwiększa wygodę korzystania z usług sieci.

Hebe wyróżnia się także pod względem jakości obsługi klienta oraz efektywności operacyjnej. Jak podkreślono, kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) w obszarze usług cyfrowych osiągają bardzo wysokie poziomy, co świadczy o dojrzałości kanałów e-commerce sieci. Zróżnicowany i dobrze dobrany asortyment, spójna strategia omnichannel oraz silna propozycja wartości to filary, na których Hebe buduje swoją przewagę konkurencyjną.

Plany rozwoju sieci wybiegają daleko poza granice Polski. Obecnie Hebe skupia się na regionie Europy Środkowo-Wschodniej, ale – jak zapowiedział Araújo – w kolejnych latach można spodziewać się ekspansji na skalę całego kontynentu.

Koledzy mają wizję dalszej ekspansji, zarówno w krótszej, jak i dłuższej perspektywie. Oczywiście obecnie skupiają się na Europie Środkowo-Wschodniej, ale myślę, że w następnych latach ekspansja obejmie cały kontynent. Naturalnym celem wydają się Niemcy.

- powiedział.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 11:39
Charytatywne misie z Rossmanna pomagają także wiosną — w centrum krwiodawstwa MSWiA
Podarowanie przez Rossmanna misiów stacji krwiodawstwa jest szczególnie cennym gestem przed długim majowym weekendem, kiedy na skutek wypadków drogowych wiele osób potrzebuje transfuzji.Anonimowa krwiodawczyni

Rossmann przekazał darowiznę Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (CKiK MSWiA) w postaci charytatywnych misiów z wcześniejszych edycji znanej akcji „Podaruj Misia”. Inicjatywa ta, prowadzona przez firmę od 19 lat, co roku wspiera organizacje i osoby potrzebujące. Maskotki powstają przy współpracy z osobami ze świata kultury i mediów, a cały dochód z ich sprzedaży trafia na cele dobroczynne.

Od momentu rozpoczęcia akcji w Polsce, misie zyskały ogromną sympatię klientów drogerii Rossmann. Co roku pojawiają się nowe wzory, które projektują znane postacie ze świata show-biznesu. Klienci chętnie wspierają akcję, a maskotki szybko znikają z półek. „Podaruj Misia” to nie tylko okazja do pomocy innym, ale również ważny element przedświątecznej atmosfery w sklepach sieci.

image
Anonimowa krwiodawczyni
Tym razem Rossmann zdecydował się na nietypowy jak na dotychczasowe edycje akcji gest – część misiów trafiła do CKiK MSWiA, gdzie będą wręczane honorowym krwiodawcom jako forma dodatkowego podziękowania za oddanie krwi. Zazwyczaj po skutecznym oddaniu jednostki krwi, dawcy otrzymują zestaw czekolad, jednak dzięki gestowi sieci drogerii będą mogli również otrzymać pluszowego misia. Według anonimowej osoby pracującej w centrum krwiodawstwa w szpitalu przy ulicy Wołoskiej w Warszawie, misie stanowią prezent dla krwiodawców, a przy okazji umożliwiły Rossmannowi zbycie pluszaków z poprzednich edycji w formie korzystnej z punktu widzenia podatkowego darowizny.

W ten sposób akcja „Podaruj Misia” zyskała nowy wymiar – nie tylko wspiera potrzebujących finansowo, ale także staje się symbolicznym wyrazem wdzięczności wobec osób, które dzielą się tym, co najcenniejsze – swoją krwią. Na krwiodawców czekają dzisiaj  Miś Marta – zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio, oraz Miś Grzesiek – zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 21:23