StoryEditor
Drogerie
06.02.2023 00:00

Hebe rozwija e-commerce i szuka menedżerów do zespołu

Zdjęcie z ogłoszenia rekrutacyjnego Hebe / fot. materiały prasowe
Hebe szybko rośnie w e-commerce i zamierza nadal rozwijać ten kanał. Sieć szuka menedżerów do zarządzania tą częścią biznesu.

Hebe w 2022 r. osiągnęło dobre wyniki sprzedaży i dwucyfrowy wzrost. W euro sprzedaż Hebe w 2022 r. osiągnęła 358 mln, 28,7 proc. powyżej 2021 r. Online stanowił w 2022 r. już ok. 14 proc. całkowitej sprzedaży sieci. Sukces w e-commerce ta sieć drogeryjna przekłada na inne rynki. Już działa odsłona e-drogerii Hebe w Czechach i Słowacji.

Czytaj więcej: Hebe potwierdza dobry kurs. Dwucyfrowy wzrost w 2022 r. i 315 drogerii

Hebe podkreśla w sprawozdaniach finansowych i komunikatach, że e-commerce jest dla niej strategicznym kierunkiem rozwoju. Będzie do tego potrzebowała mocnego zespołu. Trwa właśnie rekrutacja na stanowisko menedżera ds. e-commerce. Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało zarządzanie sklepem internetowym, realizacja celów sprzedaży online, pozyskiwanie nowych źródeł ruchu, optymalizacja ścieżek klienta we wszystkich kanałach: web, mobile, aplikacja, zarządzanie zespołem, ofertą i promocjami we współpracy z działem komercyjnym. Na jej barkach będzie spoczywała odpowiedzialność za codzienne funkcjonowanie platformy e-commerce: kontent, trade marketing, procesy/komunikacja między wszystkimi działami firmy.

Kandydat musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie managerskie w obszarze ecommerce (doświadczenie na rynkach zagranicznych będzie dodatkowym atutem) i – jak napisano w ogłoszeniu – ma być "operacyjnym capo di tutti capi (optymalizacja to Twoje drugie imię, z taką samą pasją potrafisz dyskutować o sensie dark storów z działem logistyki, rozmawiać z marketingiem o ROASie dla DPA jak i planować nową aktywację lojalnych z działem CRM)".

Hebe oferuje od siebie: umowę o pracę, elastyczne godziny przyjścia do pracy, prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport Plus, zapomogi i nieoprocentowane pożyczki, auto służbowe wraz z kartą paliwową, ubezpieczenie na życie, ubezpieczenie medyczne dla pracownika i jego rodziny, szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb. Każdy z tych punktów jest rozwinięty w ogłoszeniu rekrutacyjnym, a Hebe szczegółowo opisuje, jaką jest firmą i jakim zapleczem dysponuje.

Czytaj także: Hebe nadal szuka Hebeściaków - obsady centrum dystrybucyjnego

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 21:05