StoryEditor
Drogerie
26.07.2023 13:26

Kolejne Hebe w tym tygodniu. Po Szczecinie nową drogerię otwarto w Białymstoku

Przed zakupem wiele produktów z tzw. kolorówki można wypróbować przed lustrem, korzystając z testerów  / mat. prasowe
Sieć Hebe w Białymstoku powiększyła się o kolejną drogerię. Otwarta została w środę 26 lipca w centrum handlowym Auchan przy ul. Hetmańskiej 16. Na klientów czekają atrakcyjne promocje i oferty specjalne.

Sieć Hebe otworzyła w tym tygodniu kolejną drogerię. Najpierw był Szczecin, a teraz Białystok.

Czytaj też: Hebe otworzyło siódmą drogerię w Szczecinie

 

image

Przed zakupem wiele produktów z tzw. kolorówki można wypróbować przed lustrem, korzystając z testerów 

mat. prasowe

Z okazji otwarcia nowej drogerii Hebe w Białymstoku, tylko 26 lipca 2023 r. klienci mają możliwość skorzystania z dwóch wyjątkowych ofert specjalnych. Pierwsza z nich to: „Produkty naturalne i wegańskie“. Promocja obejmuje ponad 1,9 tys. produktów z tej kategorii. W super cenach znajdziemy kosmetyki marek takich jak: LaQ, Nacomi, Orientana, Only Bio i wiele innych.

Druga oferta przygotowana na pierwszy dzień otwarcia drogerii to promocja „Dni My Hebe“, która jest skierowana do posiadaczy karty My Hebe. Klienci znajdą w niej produkty marek takich jak: Claresa, Bell HypoAllergenic, El Ganso, Dermika, tołpa, Miya Cosmetics i wiele innych.

image
mat. prasowe

Ponadto, od 27 lipca do 9 sierpnia 2023 r. na klientów czekają kolejne oferty. Pierwsza z nich to „-60 proc. drugi produkt – miksuj dowolnie między markami” umożliwiająca wybór produktów do higieny jamy ustnej, kąpieli, depilacji, golenia, higieny intymnej oraz dezodorantów. Klienci mogą wybierać spośród marek takich jak: Dove, Ziaja, Yumi, Always, Lactacyd, Gillette, Meridol, Nivea, Yope i wielu innych.

Drugą promocją „-80 proc. drugi produkt – miksuj dowolnie w ramach jednej marki” objęte zostały lakiery i odżywki do paznokci m.in. marek: Sally Hansen, Inglot, Claresa, Orly czy Silcare. Obie promocje obowiązują tylko w nowo otwartej drogerii w Centrum Handlowym Auchan przy ul. Hetmańskiej 16 w Białymstoku, w terminie od 27 lipca do 9 sierpnia 2023 r.

image
mat. prasowe

Z okazji otwarcia nowej drogerii w Białymstoku na klientów czeka jeszcze jedna oferta. Klienci przy zakupach za min. 80 zł, otrzymają kupon na 20 zł, który zrealizować mogą do 5 sierpnia 2023 roku podczas kolejnych zakupów. Promocja obowiązuje tylko w nowo otwartej drogerii w Centrum Handlowym Auchan przy ul. Hetmańskiej 16 w Białymstoku, w terminie od 26 do 29 lipca 2023 r.

Nowy sklep Hebe zlokalizowany jest w Centrum Handlowym Auchan przy ul. Hetmańskiej 16 w Białymstoku. Na zakupy zaprasza od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00-21.00, a w niedziele handlowe w godz. 9.00-20.00.

image
mat. prasowe

Hebe to sieć oferująca wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean, Bandi, Benton, Nacomi, Halloween czy Karl Lagerfeld. Drogerie mają bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.

image
mat. prasowe

Sieć Hebe prowadzi około 320 sklepów stacjonarnych oraz sklep internetowy. W Polsce działa od 2011 r. Jej właścicielem jest spółka Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja działająca w Grupie Jeronimo Martins, do której należy także Biedronka. W 2022 r. Hebe osiągnęło dwucyfrowy wzrost sprzedaży.

Czytaj więcej: Hebe w 2022 r. z dwucyfrowym wzrostem sprzedaży i stratą na koniec roku

W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój Hebe w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
22.05.2024 13:08
Coraz więcej robotów skanujących pracuje dla Drogerii Markt w Niemczech
Robot skanujący Ubica Robotics weryfikuje m.in. stan zapasów na półkach w drogeriifot. Ubica Robotics
Do 100 wzrosła liczba robotów, które sieć Drogerie Markt w Niemczech „zatrudnia” do skanowania półek i analizowania stanów magazynowych w drogeriach.

Roboty skanujące Ubica Robotics jeżdzą po drogeriach dm w Niemczech od 2022 r. i tworzą ich cyfrowe bliźniaki. Do maja 2024 sieć podwoiła ich liczbę.

Roboty skanujące pracują w nocy. Wykorzystują kamery, czujniki i algorytmy przetwarzania obrazu oparte na sztucznej inteligencji, aby tworzyć precyzyjne cyfrowe bliźniaki sklepów dm. Zawierają one na przykład planogramy i informacje o stanie magazynowym.

Automatyczne wykrywanie luk na półkach zmniejsza potrzebę ręcznej kontroli zapasów. Dodatkowo wyszukiwarka produktów oparta na smartfonie wspiera pracowników w zadaniach takich jak magazynowanie czy kompletacja oraz umożliwia efektywne planowanie tras w sklepie, co oszczędza czas zarówno pracowników, jak i klientów.

Po pomyślnym wdrożeniu ponad 50 robotów na niemieckim rynku, dm-Tech (spółka technologiczna dm) podwoiła tę liczbę do 100 do maja 2024 r.

– Robot skanujący firmy Ubica to ważny krok w cyfrowej transformacji naszych rynków dm. Z jednej strony zaangażowanie się w tę technologię na wczesnym etapie otwiera przed nami nowe możliwości, z drugiej strony jako ludzie znajdujemy ewolucyjne podejście do tych technologii  – powiedział Roman Melcher, dyrektor zarządzający dm-Tech.

Roboty Ubica zostały opracowane przez wielokrotnie nagradzaną, zaawansowaną technologicznie spółkę spin-off Instytutu Sztucznej Inteligencji Uniwersytetu w Bremie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.05.2024 11:34
Boots Online Doctor oferuje nową usługę — diagnozę dermatologiczną w 24h
Nowa usługa w ramach projektu Boots Online Doctor ma odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie na opiekę dermatologiczną.Boots
Boots Online Doctor wprowadził usługę szybkiego diagnozowania stanów skórnych, która umożliwia pacjentom otrzymywanie diagnozy w ciągu 24 godzin. Usługa kosztuje 25 funtów i wymaga od pacjentów przesłania zdjęć oraz wypełnienia ankiety.

Boots wprowadził nową usługę diagnozowania stanów skórnych, oferując ocenę kliniczną powszechnych problemów skórnych w ciągu 24 godzin. Usługa obejmuje teraz również leczenie starzenia się skóry i hiperpigmentacji, dostarczając profesjonalne porady i kuracje na receptę dla takich problemów, jak drobne zmarszczki, struktura skóry i blizny potrądzikowe. Pacjenci mogą przesyłać zdjęcia swoich problemów skórnych do analizy za pomocą nowego skanera Boots Photo Diagnosis, wypełniając ankietę i otrzymując diagnozę oraz porady od klinicysty w ciągu 24 godzin. Usługi te, rozwijane przez dr Susie Gawler, liderki klinicznej ds. trądziku i skóry, odpowiadają na zaobserwowane przez Boots rosnące zapotrzebowanie na wygodne i profesjonalne rozwiązania dermatologiczne.

Boots rozszerza także swoją ofertę edukacyjną, uruchamiając nowy Skin Hub na swojej stronie internetowej, gdzie oferuje darmowe porady i materiały edukacyjne dotyczące różnych typów skóry i problemów skórnych. Dodatkowo, firma zwiększyła liczbę dostępnych marek kosmetycznych w swojej ofercie do ponad 500, w tym nowe takie jak Bubble, 47 Skin, Coats Skincare, i Dermalogica Clear Start. Inicjatywy te mają na celu wspieranie klientów w efektywnym i przystępnym zarządzaniu zdrowiem skóry.

Ponad 70 proc. Brytyjczyków cierpi na widoczne zmiany skórne lub ma widoczne blizny, a badacze odnotowują 68 proc. wzrost liczby pacjentów poszukujących porady dermatologicznej za pośrednictwem Boots Online Doctor, te nowe usługi stanowią odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie na wygodne, specjalistyczne rozwiązania w zakresie pielęgnacji skóry. Oferując szybką diagnostykę i poszerzając swoje zasoby edukacyjne, Boots ma na celu wspieranie swoich klientek i klientów w skutecznym i niedrogim zarządzaniu zdrowiem skóry.

Czytaj także: Brytyjska sieć Boots na sprzedaż?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. maj 2024 13:18