StoryEditor
Drogerie
20.11.2023 18:05

Misie Fundacji TVN już 1 grudnia w drogeriach Rossmann

Dorota Szelągowska z misiem Dorotką stworzonym na akcję Podaruj Misia Fundacji TVN i drogerii Rossmann / Cezary Piwowarski
Misie, z których sprzedaży dochód przeznaczany jest na cele charytatywne, już za chwilę będą dostępne w drogeriach Rossmann. Jak podała stacja TVN, maskotki pojawią się w sprzedaży 1 grudnia. Akcja „Podaruj Misia” wesprze akcję Fundacji TVN #ZdrowieWGłowie oraz akcję drogerii Rossmann „Pomagamy jak umiemy".

„Podaruj misia” to akcja Fundacji TVN  i drogerii Rossmann, w którą włączają się celebryci i znane postaci świata kultury. Już od 18 lat dochód z niej przeznaczany jest na cele charytatywne.

 

Kto zaprojektował misie z Rossmanna?

 

Co roku duety znanych osób projektują pluszowe zabawki, by wesprzeć szlachetne cele. Oto misie, które powstały w tym roku i pary, które je stworzyły:

Miś Dorotka  zaprojektowany przez Dorotę Szelągowską i Laurelle,

Miś Martyna zaprojektowany przez Martynę Wojciechowską i Violę Piekut,

Miś Marta zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio,

Miś Grzesiek zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

 

 

Ile będą kosztowały misie w Rossmannie?

 

Misie z tegorocznej kolekcji będzie można kupić już od 1 grudnia w drogeriach Rossmann. Liczba zabawek jest limitowana, co oznacza, że trzeba pospieszyć się z zakupem, ponieważ misiów będzie ograniczona liczba. Cena jednego misia to 70 zł. W ubiegłych latach misie wysprzedały się bardzo szybko, a klienci domagali się wprowadzenia na nie reglamentacji, tak aby jedna osoba nie mogła kupować nieograniczonej liczby misiów. Zdarzało się bowiem, że maskotek brakowało w Rossmannie, a pojawiały się na aukcjach w internecie.  

 

Na co przeznaczone są środki ze sprzedaży misiów?

 

W tym roku dochód ze sprzedaży misiów zostanie przeznaczony na akcję Fundacji TVN #ZdrowieWGłowie oraz akcję Rossmanna „Pomagamy jak umiemy".

Akcja „Zdrowie w głowie" to społeczny projekt Fundacji TVN, którego celem jest stworzenie gabinetów psychologiczno-psychiatrycznych w szpitalach na terenie całej Polski. Będą to miejsca w placówkach dla dzieci i dla dorosłych przeznaczone do spotkań psychologów, terapeutów i lekarzy psychiatrów z pacjentami i ich rodzinami.

Natomiast akcja „Pomagamy jak umiemy", organizowana jest od kilku lat przez sieć Rossmann i w tym roku w jej ramach środki ze sprzedaży misiów zostaną przeznaczone na rozbudowę Kliniki Naurologii dziecięcej w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. 

Czytaj także: Rossmann przekaże miliony na remont Kliniki Neurologii w Centrum Zdrowia Matki Polki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.10.2024 10:00
Kontigo rezygnuje z marek własnych, niektóre nie będą już dostępne w sprzedaży
Marki własne były ważnym elementem wyróżniającym sieć Kontigo na rynkufot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Kontigo kilka miesięcy temu zadecydowała o zamknięciu stacjonarnych sklepów i kontynuacji działania tylko online. Teraz informuje klientów, że niektóre jej marki własne nie będą już dostępne w ofercie.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych, działająca w Grupie Eurocash, założona w 2014 r.  Jej mocną i wyróżniającą na rynku ofertą były m.in. jej marki własne. Startując na rynku sieć zaproponowała klientom swoje kosmetyki pod markami Moia, Moov, Mystik Warsaw. Później doszły kolejne.

Czytaj więcej: Kontigo, czyli z Tobą

W lipcu br. Grupa Eurocash poinformowała, że Kontigo nie będzie już prowadzić stacjonarnych sklepów. Sprzedaż będzie natomiast kontynuowana w e-sklepie kontigo.com.pl.

Czytaj więcej: Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce. Eurocash rezygnuje z prowadzenia sieci drogeryjnej

Obecnie w mediach społecznościowych Kontigo informuje o wyprzedaży asortymentu niektórych marek własnych. Mowa jest markach Moia. Trwa jej wyprzedaż, kosmetyki można kupić w specjalnych cenach.

Trwa także wyprzedaż marek All About Aloe, HOA Natural, Garden Planet i Watermellow.

Komentujący posty internauci twierdzą, że Kontigo wycofuje ze sprzedaży wszystkie swoje marki. Jednak w odpowiedzi na jeden z wpisów Kontigo odpowiada, że marka Biolove nadal będzie dostępna.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
17.10.2024 16:40
Ziko Dermo kontynuują akcję promocyjną Ziko Days
fot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Czwarta edycja akcji promocyjnej Ziko Days ruszyła w drogeriach oraz internetowym sklepie Ziko Dermo. Akcja ma służyć promocji dermokosmetyków – Ziko Dermo specjalizuje się w tym asortymencie.

Drogerie Ziko Dermo powracają z czwartą edycją akcji Ziko Days. Od 17 do 20 października w drogeriach sieci oraz w jej sklepie internetowym dermokosmetyki polskich i międzynarodowych marek będą dostępne w promocyjnych cenach. Promocje mieszczą się od 20 do 35 proc. rabatu.  

Wśród marek objętych promocją znalazły się między innymi: Bioderma, Iwostin, Oxygenetic, La Roche Posay, Nuxe, Embryolisse, Dermedic, Ziaja oraz suplementy diety marki Pharmovit.

Ziko Dermo to polska sieć drogerii specjalizującą się w sprzedaży dermokosmetyków i doradztwie z tego zakresu. Działa od 2012 roku, prowadzi obecnie 53 placówki stacjonarne oraz sklep internetowy zikodermo.pl. Ziko Dermo to placówki o powierzchni od 30 do 60 mkw., najczęściej położone w lokalizacjach osiedlowych w dużych i mniejszych miastach w całej Polsce.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. październik 2024 01:57