StoryEditor
Drogerie
20.11.2023 18:05

Misie Fundacji TVN już 1 grudnia w drogeriach Rossmann

Dorota Szelągowska z misiem Dorotką stworzonym na akcję Podaruj Misia Fundacji TVN i drogerii Rossmann / Cezary Piwowarski
Misie, z których sprzedaży dochód przeznaczany jest na cele charytatywne, już za chwilę będą dostępne w drogeriach Rossmann. Jak podała stacja TVN, maskotki pojawią się w sprzedaży 1 grudnia. Akcja „Podaruj Misia” wesprze akcję Fundacji TVN #ZdrowieWGłowie oraz akcję drogerii Rossmann „Pomagamy jak umiemy".

„Podaruj misia” to akcja Fundacji TVN  i drogerii Rossmann, w którą włączają się celebryci i znane postaci świata kultury. Już od 18 lat dochód z niej przeznaczany jest na cele charytatywne.

 

Kto zaprojektował misie z Rossmanna?

 

Co roku duety znanych osób projektują pluszowe zabawki, by wesprzeć szlachetne cele. Oto misie, które powstały w tym roku i pary, które je stworzyły:

Miś Dorotka  zaprojektowany przez Dorotę Szelągowską i Laurelle,

Miś Martyna zaprojektowany przez Martynę Wojciechowską i Violę Piekut,

Miś Marta zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio,

Miś Grzesiek zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

 

 

Ile będą kosztowały misie w Rossmannie?

 

Misie z tegorocznej kolekcji będzie można kupić już od 1 grudnia w drogeriach Rossmann. Liczba zabawek jest limitowana, co oznacza, że trzeba pospieszyć się z zakupem, ponieważ misiów będzie ograniczona liczba. Cena jednego misia to 70 zł. W ubiegłych latach misie wysprzedały się bardzo szybko, a klienci domagali się wprowadzenia na nie reglamentacji, tak aby jedna osoba nie mogła kupować nieograniczonej liczby misiów. Zdarzało się bowiem, że maskotek brakowało w Rossmannie, a pojawiały się na aukcjach w internecie.  

 

Na co przeznaczone są środki ze sprzedaży misiów?

 

W tym roku dochód ze sprzedaży misiów zostanie przeznaczony na akcję Fundacji TVN #ZdrowieWGłowie oraz akcję Rossmanna „Pomagamy jak umiemy".

Akcja „Zdrowie w głowie" to społeczny projekt Fundacji TVN, którego celem jest stworzenie gabinetów psychologiczno-psychiatrycznych w szpitalach na terenie całej Polski. Będą to miejsca w placówkach dla dzieci i dla dorosłych przeznaczone do spotkań psychologów, terapeutów i lekarzy psychiatrów z pacjentami i ich rodzinami.

Natomiast akcja „Pomagamy jak umiemy", organizowana jest od kilku lat przez sieć Rossmann i w tym roku w jej ramach środki ze sprzedaży misiów zostaną przeznaczone na rozbudowę Kliniki Naurologii dziecięcej w Instytucie Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. 

Czytaj także: Rossmann przekaże miliony na remont Kliniki Neurologii w Centrum Zdrowia Matki Polki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. maj 2024 08:38