StoryEditor
Drogerie
21.11.2023 11:42

Notino we Wrocławiu przeniosło się do nowej lokalizacji

<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>

Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe

/ MARCIN OLIVA SOTO
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
/ MARCIN OLIVA SOTO
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
/ MARCIN OLIVA SOTO
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
/ MARCIN OLIVA SOTO
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
Gallery
Stacjonarny sklep Notino, który funkcjonował przy Placu Grunwaldzkim we Wrocławiu zmienił swoją lokalizację. Od 15 listopada klienci mogą robić zakupy w nowej, nowoczesnej placówce, która powstała w centrum handlowym Wroclavia. Nowy sklep to nie tylko szersza oferta produktowa, ale też liczne rozwiązania technologiczne, które zwiększają komfort zakupów.

Wrocławskie Notino o powierzchni ponad 360 mkw. mieści się teraz na pierwszym piętrze centrum handlowego Wroclavia, przy ulicy Suchej 1. W związku z tym sklep funkcjonujący do tej pory przy Placu Grunwaldzkim 22 we Wrocławiu zakończył swoją działalność z dniem 14 listopada. Dzięki zmianie lokalizacji wrocławscy klienci, będą mogli korzystać z nowocześniejszej i większej przestrzeni, a co za tym idzie znacznie szerszej oferty marki.

Bartosz Kliś, commercial director w Notino mówi:

Zmiana lokalizacji wrocławskiego sklepu to zaraz po krakowskiej Bonarce, kolejny punkt strategii, w której skupiamy się na modernizacji naszych stacjonarnych punktów sprzedaży. Naszą ambicją niezmiennie jest zrewolucjonizowanie doświadczenia zakupów stacjonarnych tak, aby dać klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe: szeroki wybór produktów, łatwa selekcja i nowoczesne technologie, o których obecność zadbaliśmy oczywiście w naszym nowym, wrocławskim sklepie.

 

Czytaj też: Notino zaciera granicę między sprzedażą online i offline

 

Klienci nowego, stacjonarnego sklepu Notino skorzystają z szeregu nowoczesnych technologii. Są to między innymi: Wirtualne Lustro, które pomaga w dobraniu odpowiedniego koloru szminki czy odcieni kosmetyków z kategorii make-up, oraz urządzenie AirParfum, umożliwiające wybór nowych perfum w oparciu o ulubione bazy zapachowe z dotychczas używanych kosmetyków.

image
MARCIN OLIVA SOTO

 

Czytaj też: Notino kontynuuje współpracę z Małgorzatą Sochą. Dalszy rozwój oprze na wirtualnych rozwiązaniach doboru produktów

 

Nowością w ofercie wrocławskiego punktu sprzedaży jest usługa Kérastase Hair Studio, w ramach której klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego zabiegu na włosy Fusio-Dose.

Julka Justyna Derdzikowska, retail director Notino wyjaśnia:

Naszym celem jest to, by świat piękna był dostępny dla każdego. Wykorzystywanie nowoczesnych technologii jest stałym elementem naszej strategii, który pomaga nam ten cel skutecznie realizować. Usługa Kérastase Hair Studio to nowość, jaką oferujemy wrocławskim klientom stacjonarnym. Dzięki niej profesjonalny fryzjer oceni jakość włosów i dobierze odpowiedni zabieg regeneracyjny. Rezerwacja usługi będzie dostępna na stronie internetowej notino.pl już wkrótce.

image
MARCIN OLIVA SOTO

W ofercie wrocławskiego sklepu stacjonarnego klienci znajdą szeroki wybór kosmetyków do makijażu, perfum, kosmetyków do pielęgnacji ciała, skóry i włosów a także zapachów do domu. Wśród nich dostępne będą produkty najpopularniejszych światowych marek, takich jak: Paco Rabanne, CK, Carolina Herrera, Armani, Chloé, YSL,  Lancôme, Prada, Mugler, Versave, Valentino, Burberry, Boss, Gucci, Narciso Rodriguez, JPG, Shiseido, D&G, V&R, Chanel, Novellista, Lattafa, Alexandre J. Afnan, Armaf, Rasasi, Al Haramain, Khadlai, Swiss Arabian, Carolina Herrera, Azzaro, Nudestix, Nobea, BrushArt, Notino, Mediblanc, HAAN, Collistar, Coco&Eve, Sol de Janeiro, Benamor, Kérastase, Iconique, L‘Oréal Paris., Steampod, Alfaparf Milano, Olaplex, Wella, Matrix, Redken, Schwartzkopf, Mario Badescu, Biotherm, Frudia, Korika, La Roche-Posay, CeraVe, Vichy, Institut Estheder, Bioderma, Avène, Caudalie, Saffee, Resibo czy Sesderma.

image
MARCIN OLIVA SOTO

Notino to największy w Europie sklep internetowy z bogatą ofertą perfum i kosmetyków. Firma powstała w Czechach w 2004 rok. Obecnie działa na 27 europejskich rynkach, oferując swoje usługi w internecie (ponad 24 mln klientów w całej Europie) oraz w sklepach stacjonarnych. Jest autoryzowanym partnerem największych światowych marek kosmetycznych, takich jak Dior, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé czy Estée Lauder. Portfolio Notino to ponad 100 tys. produktów ponad 2,5 tys. marek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 13:36
"Remontujemy drogerie w całej Polsce"; nawet 400 remontów i 160 nowych drogerii Rossmann w 2025 roku
Wiosenne porządki w drogeriach Rossmann?Agata Grysiak

Remonty i nowe otwarcia wpisują się w szerszy trend transformacji handlu stacjonarnego, w którym rosnąca rola estetyki, komfortu zakupów oraz efektywnego układu przestrzennego staje się równie ważna jak oferta produktowa. Modernizacje mają na celu poprawę doświadczenia konsumenckiego i zwiększenie efektywności sprzedaży, co w przypadku sieci o tak dużej skali działania jak Rossmann, może przynieść wymierne efekty finansowe.

Sieć drogerii Rossmann zapowiedziała szeroko zakrojony program modernizacji swoich sklepów w całej Polsce. Jak przekazała w rozmowie z Business Insider Polska rzeczniczka prasowa firmy, Agata Nowakowska, w 2025 roku planowane są remonty oraz drobniejsze inwestycje w aż 300–400 placówkach. Klienci muszą liczyć się z tym, że niektóre drogerie będą chwilowo zamknięte, ponieważ prace obejmują m.in. wymianę regałów, oświetlenia, płytek oraz odnowienie wystroju wnętrz.

Równolegle z modernizacją istniejących punktów, Rossmann planuje dynamiczną ekspansję. Tylko w 2025 roku sieć chce otworzyć 160 nowych drogerii na terenie Polski. Taki wzrost oznacza nie tylko umocnienie pozycji rynkowej marki, ale też zwiększenie jej obecności w mniejszych miastach i dzielnicach większych aglomeracji.

Obecnie Rossmann dysponuje w Polsce niemal 2 tysiącami placówek, co czyni go zdecydowanym liderem w segmencie drogeryjnym. Dla porównania, konkurencyjna sieć Hebe posiada ok. 360 sklepów, a dm – zaledwie 55. Skala inwestycji Rossmanna pokazuje, że firma nie tylko chce utrzymać dominującą pozycję, ale także dostosować swoje placówki do zmieniających się oczekiwań klientów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
30.05.2025 10:00
Rekordowy Rossmann Run: ponad 375 tys. uczestników i 2,8 mln zł na sport dla osób z niepełnosprawnością
Coroczny bieg Rossmann Run pobił w 2025 r. rekord.Rossmann

W sobotę 24 maja odbył się największy na świecie wirtualny bieg – Rossmann Run, w którym wzięło udział ponad 375 tys. osób. Zawodnicy startowali indywidualnie o dowolnej porze i w dowolnym miejscu w Polsce, rejestrując swój wynik za pomocą aplikacji Rossmann PL. Pierwszy uczestnik ruszył dokładnie o 00:01 we Wrocławiu, a ostatni – o 23:59 w Warszawie. Uczestnicy mogli pokonać maksymalnie 10 km, a każdy przebyty kilometr przekładał się na 5 proc. rabatu na zakupy w drogerii.

Uczestnicy łącznie przebiegli ponad 3,5 mln kilometrów, co odpowiada aż 87 okrążeniom Ziemi. Wysiłek ten zaowocował spaleniem ponad 218 mln kalorii. Aż 79 proc. wszystkich biegaczy stanowiły kobiety. Wyniki frekwencyjne tegorocznej edycji znacząco przewyższyły ubiegłoroczne – w 2024 roku w wydarzeniu udział wzięło około 200 tys. osób.

Bieg miał także wymiar charytatywny. Wszyscy uczestnicy dokonywali wpłat, które łącznie przekroczyły 2,8 mln zł. Środki te zostaną w całości przeznaczone na projekt „Sport – Twoja Siła”, realizowany przez Polski Komitet Paralimpijski. Inicjatywa obejmuje organizację obozów sportowych dla osób z niepełnosprawnością w latach 2025–2027.

W ramach programu beneficjenci wezmą udział w treningach sportowych, konsultacjach z fizjoterapeutą i masażystą, a także w zajęciach prowadzonych przez psychologów, pedagogów i coachów. Rossmann Run 2025 nie tylko pobił światowy rekord frekwencji, ale również udowodnił, że wirtualny bieg może realnie wspierać osoby potrzebujące i promować aktywność fizyczną na masową skalę.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 16:42