StoryEditor
Drogerie
21.11.2023 11:42

Notino we Wrocławiu przeniosło się do nowej lokalizacji

<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>

Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe

/ MARCIN OLIVA SOTO
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
/ MARCIN OLIVA SOTO
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
/ MARCIN OLIVA SOTO
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
/ MARCIN OLIVA SOTO
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
<p>Notino zapowiada, że będzie modernizowac swoje stacjonarne punkty sprzedaży, by dać ich klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe</p>
Gallery
Stacjonarny sklep Notino, który funkcjonował przy Placu Grunwaldzkim we Wrocławiu zmienił swoją lokalizację. Od 15 listopada klienci mogą robić zakupy w nowej, nowoczesnej placówce, która powstała w centrum handlowym Wroclavia. Nowy sklep to nie tylko szersza oferta produktowa, ale też liczne rozwiązania technologiczne, które zwiększają komfort zakupów.

Wrocławskie Notino o powierzchni ponad 360 mkw. mieści się teraz na pierwszym piętrze centrum handlowego Wroclavia, przy ulicy Suchej 1. W związku z tym sklep funkcjonujący do tej pory przy Placu Grunwaldzkim 22 we Wrocławiu zakończył swoją działalność z dniem 14 listopada. Dzięki zmianie lokalizacji wrocławscy klienci, będą mogli korzystać z nowocześniejszej i większej przestrzeni, a co za tym idzie znacznie szerszej oferty marki.

Bartosz Kliś, commercial director w Notino mówi:

Zmiana lokalizacji wrocławskiego sklepu to zaraz po krakowskiej Bonarce, kolejny punkt strategii, w której skupiamy się na modernizacji naszych stacjonarnych punktów sprzedaży. Naszą ambicją niezmiennie jest zrewolucjonizowanie doświadczenia zakupów stacjonarnych tak, aby dać klientom możliwość wykorzystania pełni korzyści, jakie oferują sklepy internetowe: szeroki wybór produktów, łatwa selekcja i nowoczesne technologie, o których obecność zadbaliśmy oczywiście w naszym nowym, wrocławskim sklepie.

 

Czytaj też: Notino zaciera granicę między sprzedażą online i offline

 

Klienci nowego, stacjonarnego sklepu Notino skorzystają z szeregu nowoczesnych technologii. Są to między innymi: Wirtualne Lustro, które pomaga w dobraniu odpowiedniego koloru szminki czy odcieni kosmetyków z kategorii make-up, oraz urządzenie AirParfum, umożliwiające wybór nowych perfum w oparciu o ulubione bazy zapachowe z dotychczas używanych kosmetyków.

image
MARCIN OLIVA SOTO

 

Czytaj też: Notino kontynuuje współpracę z Małgorzatą Sochą. Dalszy rozwój oprze na wirtualnych rozwiązaniach doboru produktów

 

Nowością w ofercie wrocławskiego punktu sprzedaży jest usługa Kérastase Hair Studio, w ramach której klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego zabiegu na włosy Fusio-Dose.

Julka Justyna Derdzikowska, retail director Notino wyjaśnia:

Naszym celem jest to, by świat piękna był dostępny dla każdego. Wykorzystywanie nowoczesnych technologii jest stałym elementem naszej strategii, który pomaga nam ten cel skutecznie realizować. Usługa Kérastase Hair Studio to nowość, jaką oferujemy wrocławskim klientom stacjonarnym. Dzięki niej profesjonalny fryzjer oceni jakość włosów i dobierze odpowiedni zabieg regeneracyjny. Rezerwacja usługi będzie dostępna na stronie internetowej notino.pl już wkrótce.

image
MARCIN OLIVA SOTO

W ofercie wrocławskiego sklepu stacjonarnego klienci znajdą szeroki wybór kosmetyków do makijażu, perfum, kosmetyków do pielęgnacji ciała, skóry i włosów a także zapachów do domu. Wśród nich dostępne będą produkty najpopularniejszych światowych marek, takich jak: Paco Rabanne, CK, Carolina Herrera, Armani, Chloé, YSL,  Lancôme, Prada, Mugler, Versave, Valentino, Burberry, Boss, Gucci, Narciso Rodriguez, JPG, Shiseido, D&G, V&R, Chanel, Novellista, Lattafa, Alexandre J. Afnan, Armaf, Rasasi, Al Haramain, Khadlai, Swiss Arabian, Carolina Herrera, Azzaro, Nudestix, Nobea, BrushArt, Notino, Mediblanc, HAAN, Collistar, Coco&Eve, Sol de Janeiro, Benamor, Kérastase, Iconique, L‘Oréal Paris., Steampod, Alfaparf Milano, Olaplex, Wella, Matrix, Redken, Schwartzkopf, Mario Badescu, Biotherm, Frudia, Korika, La Roche-Posay, CeraVe, Vichy, Institut Estheder, Bioderma, Avène, Caudalie, Saffee, Resibo czy Sesderma.

image
MARCIN OLIVA SOTO

Notino to największy w Europie sklep internetowy z bogatą ofertą perfum i kosmetyków. Firma powstała w Czechach w 2004 rok. Obecnie działa na 27 europejskich rynkach, oferując swoje usługi w internecie (ponad 24 mln klientów w całej Europie) oraz w sklepach stacjonarnych. Jest autoryzowanym partnerem największych światowych marek kosmetycznych, takich jak Dior, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé czy Estée Lauder. Portfolio Notino to ponad 100 tys. produktów ponad 2,5 tys. marek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.11.2025 15:12
Jeden konkurent mniej? Niemiecka sieć drogerii ogłasza niewypłacalność tygodnie przed Gwiazdką
Jak informuje niemiecka agencja prasowa dpa, szefem firmy pozostaje Oliver Pieper, prawnuk założycielki.Karolina Grabowska STAFFAGE

Największa rodzinna sieć perfumerii w Niemczech – Stadt-Parfümerie Pieper – ogłosiła niewypłacalność tuż przed rozpoczęciem kluczowego sezonu świątecznych zakupów. Sąd rejonowy uruchomił wstępne postępowanie upadłościowe w trybie samorządowym, co pozwala dotychczasowemu kierownictwu pozostać u steru i podjąć próbę ratowania przedsiębiorstwa poprzez głęboką restrukturyzację. Decyzja zapadła w momencie wzmożonej konkurencji na rynku premium oraz malejącej skłonności konsumentów do wydatków w tym segmencie.

Mimo ogłoszenia niewypłacalności ponad 140 perfumerii Pieper nadal działa, a sieć zapewnia klientów o ciągłości operacyjnej. Firma deklaruje, że jej głównym celem jest „zrównoważenie działalności i ustawienie przedsiębiorstwa na nowo”, co ma umożliwić funkcjonowanie w dłuższej perspektywie. Pieper to marka o ponad 90-letniej historii: powstała w 1931 roku jako sklep z mydłem w Bochum, a dziś większość sklepów zlokalizowana jest w Nadrenii Północnej-Westfalii, z dodatkowymi placówkami w Dolnej Saksonii, Bremie i Hamburgu.

Kierownictwo pozostaje stabilne — na czele sieci nadal stoi Oliver Pieper, prawnuk założycielki. Jednocześnie sąd wyznaczył nadzorczynię sądową, adwokat Sarah Wolf, która ma monitorować przebieg postępowania i dbać o zgodność procesu z obowiązującymi przepisami. W ramach upadłościowego zabezpieczenia wypłaty dla około 1000 pracowników pokryje przez trzy miesiące Federalna Agencja Pracy (Bundesagentur für Arbeit), co jest standardową procedurą w niemieckich postępowaniach tego typu.

Problemy finansowe sieci narastają od okresu pandemii. Lockdowny doprowadziły do gwałtownego spadku sprzedaży stacjonarnej, a pomimo późniejszego odbicia firma nie odzyskała wcześniejszej stabilności. W roku finansowym 2021/22 Pieper wykazał jedynie symboliczny zysk na poziomie 0,2 mln euro przy obrotach wynoszących 113,7 mln euro, co sygnalizowało ograniczoną odporność sieci na dalsze wstrząsy rynkowe.

Według danych agencji dpa na kondycję Piepera negatywnie wpływał jednoczesny spadek konsumpcji, rosnące koszty operacyjne — w szczególności energii — oraz ogólna niepewność gospodarcza, która obniża skłonność klientów do zakupów produktów z segmentu beauty premium. To właśnie te czynniki doprowadziły do sytuacji, w której restrukturyzacja stała się koniecznością, a jej rezultat zdecyduje o przyszłości jednej z najbardziej rozpoznawalnych rodzinnych perfumerii w Niemczech.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
21.11.2025 12:25
Kosmetyczne q-commerce, czyli rewolucja w drogerii Super-Pharm
Program lojalnościowy Klub Super-Pharm zrzesza obecnie ponad milion klientów.mat.pras.

Większość użytkowników sieci aktualnie nie wyobraża sobie życia bez robienia zakupów online. Zamawiane są już nie tylko ubrania, których zabrakło stacjonarnie w ulubionej sieciówce, ale nawet codzienne zakupy spożywcze. Wzrost w tym obszarze zanotowała także branża beauty. W 2024 roku aż 17,3 proc. wszystkich kosmetyków w kraju sprzedano właśnie za pomocą platform e-commerce. Super-Pharm połączyło siły z Glovo i Bolt Food, dzięki czemu od września można zamawiać tysiące produktów z drogeryjnego asortymentu z dostawą pod drzwi – i to w mniej, niż 30 minut. Z usługi mogą już korzystać mieszkańcy 30 polskich miast.

Coraz większą popularnością cieszą się także ekspresowe dostawy, realizowane już w kilkadziesiąt minut. Jest to rozwiązanie pozwalające kupującym oszczędzić czas oraz nerwy, które nierzadko zostają wystawione na próbę podczas wizyty w galerii handlowej. Super-Pharm, jako lider w branży health & beauty, dostrzega potrzeby klientów, starając się na nie niezwłocznie odpowiadać.

W Super-Pharm naszą misją jest inspirowanie do życia, które jest zdrowsze i piękniejsze – mówi Monika Kolaszyńska, CEO Super-Pharm Poland. – Dzięki partnerstwu z Bolt i Glovo przenosimy tę obietnicę na zupełnie nowy poziom. Chcemy być bliżej naszych klientów, dokładnie wtedy, gdy nas potrzebują. Oddajemy w ich ręce możliwość ekspresowej dostawy – ulubiony dermokosmetyk, viralowe perfumy arabskie czy kosmetyki koreańskie mogą znaleźć się pod ich drzwiami nawet w 30 minut.

Wejście we współpracę z dwiema wiodącymi platformami to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, dla których kluczowe stają się wygoda, oszczędność czasu i natychmiastowa dostępność produktów. To strategiczny krok dla Super-Pharm, który znacząco wzmacnia pozycję e-commerce marki. Jest to także rozwiązanie na nagłe sytuacje, które mogą spotkać każdego z konsumentów – np. gdy zabraknie pieluszek dla dziecka lub niespodziewanie zaatakuje przeziębienie, nie ma czasu by czekać na zamówienie kilka dni. Taka dostawa w pół godziny jest wówczas ratunkiem. 

Asortyment obejmuje jednak znacznie więcej, m.in. viralowe koreańskie kosmetyki, dermokosmetyki do pielęgnacji skóry wrażliwej, a także produkty do codziennego makijażu oraz niezbędną w domu chemię gospodarczą

Usługa dostępna jest w 30 polskich miastach, w których znajdują się drogerie Super-Pharm. Także w miejscowościach typowo turystycznych, takich jak Zakopane, dzięki czemu nawet podczas wyjazdów nie zabraknie szamponu ani pasty do zębów. Dodatkowym plusem czekającym na zamawiających jest fakt, iż ceny są takie same jak stacjonarnie w drogerii, a członkowie klubu Super-Pharm będą mogli zbierać dodatkowe punkty również za zakupy w aplikacji. Warto dodać, że program lojalnościowy Klub Super-Pharm zrzesza obecnie ponad milion klientów.

Jak podkreśla Super-Pharm, współpraca powstała po to, aby zapewnić kupującym wygodę i ułatwić codzienne zakupy. – Super-Pharm wraz z partnerami chce budować poczucie bezpieczeństwa i niezawodności wśród swoich klientów. Niezależnie od tego, czy trzeba w ostatniej chwili spakować kosmetyczkę, czy uzupełnić zapas ulubionego kremu – podkreśla sieć.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. listopad 2025 09:40