StoryEditor
Drogerie
24.07.2019 00:00

Rossmann wycofuje ze sprzedaży kremy z filtrami poniżej 10 SPF

Rzeczywistą ochronę dają nam kremy z jak najwyższym faktorem: 30 SPF i więcej – podaje komunikat sieci drogerii. - Stosując krem z filtrem opalamy się bezpiecznie dla naszej skóry a opalenizna będzie bardziej trwała – informuje. Dlatego w trosce o klientów sieć rezygnuje z niskiej ochrony przeciwsłonecznej.

Sieć drogerii Rossmann przypomina, że na działanie promieni słonecznych jesteśmy narażeni przez cały czas, nie tylko latem. Promienie ultrafioletowe docierają do nas nawet w pochmurny dzień, przenikają szyby, odbijają się od betonu. Dlatego jeśli chcemy zachować zdrowie i urodę, powinniśmy używać filtrów ochronnych każdego dnia i w każdych okolicznościach. 

- Przyszło lato, mocne słońce, upały. Rossmann troszczy się o swoich klientów i wycofuje ze sprzedaży kremy z filtrami poniżej 10 SPF. Apelujemy: chroń się przed słońcem! - czytamy w oficjalnym komunikacie na stronie internetowej sieci Rossmann.

W jej opinii, świadomość Polaków dotycząca szkodliwości promieni słonecznych na skórę rośnie z każdym rokiem, ale nadal często sięgamy po filtry o najniższym faktorze. To za mało, bo nie zapewniają nam one dostatecznej ochrony, gdyż naturalna ochrona skóry to średnio SPF 6-8.

Nieużywanie kremu z filtrem widocznie wpływa na przyspieszenie procesu starzenia się skóry oraz zwiększa ryzyko zachorowania na czerniaka.

 „Nie bójmy się tego, że po posmarowaniu kremem z filtrem się nie opalimy. Opalamy się zawsze, a stosując krem z filtrem robimy to bezpiecznie dla naszej skóry a opalenizna będzie bardziej trwała. Chcesz „strzaskać się na mahoń” mając słowiański typ urody i jasną karnację? To może zakończyć się jedynie „spieczeniem na raczka”czytamy w komunikacie sieci Rossman.

Podczas aplikacji kremu z filtrem często zapominamy o uszach, nosie i ustach, a są to części ciała, gdzie skóra jest cieńsza i bardziej podatna na poparzenia słoneczne. Dlatego zaleca się posmarowanie tych miejsc kremem z wyższym faktorem - przypominają przedstawiciele Rossmanna. 

Wrażliwa skóra dziecka potrzebuje zdecydowanie większej ochrony przed słońcem. Filtr 50 SPF to absolutna konieczność. Zadbajmy też o nakrycie głowy i ochronę oczu. W przypadku niemowląt najlepiej w ogóle unikać bezpośredniego kontaktu promieni słonecznych z oczami, starszym dzieciom warto kupić okulary przeciwsłoneczne z filtrami UV. Ta sama zasada dotyczy dorosłych, jeśli chcemy cieszyć się dobrym wzrokiem na stare lata” – podkreślono w komunikacie prasowym firmy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
18.09.2025 12:27
Koncept Douglas Beauty Store – otwarty w Tomaszowie Mazowieckim
GAJDA MARCIN

Pierwsza perfumeria Douglas w regionie Tomaszowa Mazowieckiego działa od niedawna w Galerii Tomaszów. Perfumeria ma 155 mkw., została zaprojektowana w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie.

Świeżo otwarta perfumeria Douglas w Tomaszowie Mazowieckim na powierzchni 155 mkw. oferuje światowej marki kosmetyki pielęgnacyjne, do makijażu oraz perfumy. Została ona otwarta w najnowszym koncepcie Douglas Beauty Store, który łączy elegancki design z funkcjonalnością i komfortem zakupów. 

W ofercie klienci znajdą m.in. produkty do makijażu od takich marek, jak Dr Irena Eris, Clarins, IT Cosmetics, Anastasia Beverly Hills i Douglas Collection, zapachy Lancome, Armani czy Yves Saint Laurent, a także pielęgnację ciała od Sol de Janeiro. Wnętrze perfumerii zaprojektowano w oparciu o nowoczesne, proekologiczne technologie. 

Możliwe jest też korzystanie z usługi Click & Collect i Click & Collect Express oraz wsparcia konsultantów przy zakupach online. Klienci mogą też korzystać z benefitów karty lojalnościowej Douglas.

image
GAJDA MARCIN

Bardzo cieszymy się, że Galeria Tomaszów jest doceniana jako atrakcyjne centrum handlowe zarówno przez lokalne, jak i światowe marki skierowane do różnych typów klientów, o różnych potrzebach. Dbamy o to, aby odpowiadać na potrzeby mieszkańców naszego miasta, jak również regionu – podkreśla Albert Urbaniak, Shopping Center Director Galerii Tomaszów.

W Galerii Tomaszów poza działalnością komercyjną realizowane są liczne działania społeczne, takie jak np. inicjatywa „Oddajemy Scenę Młodym”, działania proekologiczne, edukacyjne i prozdrowotne.

Galeria Tomaszów to nowoczesna galeria handlowo-rozrywkowa, usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18,5 tys. mkw. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
15.09.2025 11:39
Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum
Dla Błaszczykowskiego 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacjimedia, ICON16

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to nowa kolekcja perfum, która zadebiutowała na półkach sieci drogerii Rossmann. W skład kolekcji wchodzi pięć zapachów, przeznaczonych dla mężczyzn. Twarzą tego projektu jest znany, lubiany i ceniony polski piłkarz – Kuba Błaszczykowski.

Błaszczykowski był reprezentantem Polski w piłce nożnej w latach 2006–2023, z czego od 2010 do 2014 pełnił funkcję kapitana drużyny narodowej. Jako członek Klubu Wybitnego Reprezentanta Kuba Błaszczykowski jest (obok m.in. Grzegorza Laty i Roberta Lewandowskiego) zawodnikiem, który ma na koncie co najmniej 100 występów w reprezentacji Polski.

Kuba Błaszczykowski występował w reprezentacji z numerem 16 na koszulce – dlatego szesnastka zdobi teraz firmowane przez piłkarza kosmetyki. Dla Kuby Błaszczykowskiego numer 16 to nie tylko sportowy symbol, lecz także znak wytrwałości i determinacji. To właśnie ta liczba dała nazwę marce.

ICON16 by Kuba Błaszczykowski to marka stworzona z myślą o mężczyznach, którzy chcą żyć autentycznie, cenią elegancję i szukają zapachów, które wzmacniają ich codzienną pewność siebie – opisuje Rossmann na stronie internetowej.

W skład kolekcji ICON16 wchodzi pięć wód perfumowanych, które powstały w stolicy perfumiarstwa – Grasse. Każda kompozycja to inny wymiar osobowości mężczyzny. 

On Point – to świeżość i energia, zapach podkreślający pewność siebie i aktywność. Unique – to oryginalność, zapach mężczyzny wyróżniającego się z tłumu. Authentic to naturalna moc, zapach podkreślający charakter mężczyzny, który nie boi się być sobą, nawet w ekstremalnych sytuacjach.

Unstoppable to niezłomność – zapach mężczyzny, który dąży do swoich celów i czerpie z życia pełnymi garściami. Natomiast Manifest to “intensywna charyzma, zapach pełen mocy, dla osób nie bojących się wyzwań i lubiących dominować w każdej sytuacji” – opisuje producent, podkreślając, że wszystkie pięć zapachów tworzy pełny obraz męskości, która nie uznaje ograniczeń.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 13:09