StoryEditor
Drogerie
24.07.2019 00:00

Rossmann wycofuje ze sprzedaży kremy z filtrami poniżej 10 SPF

Rzeczywistą ochronę dają nam kremy z jak najwyższym faktorem: 30 SPF i więcej – podaje komunikat sieci drogerii. - Stosując krem z filtrem opalamy się bezpiecznie dla naszej skóry a opalenizna będzie bardziej trwała – informuje. Dlatego w trosce o klientów sieć rezygnuje z niskiej ochrony przeciwsłonecznej.

Sieć drogerii Rossmann przypomina, że na działanie promieni słonecznych jesteśmy narażeni przez cały czas, nie tylko latem. Promienie ultrafioletowe docierają do nas nawet w pochmurny dzień, przenikają szyby, odbijają się od betonu. Dlatego jeśli chcemy zachować zdrowie i urodę, powinniśmy używać filtrów ochronnych każdego dnia i w każdych okolicznościach. 

- Przyszło lato, mocne słońce, upały. Rossmann troszczy się o swoich klientów i wycofuje ze sprzedaży kremy z filtrami poniżej 10 SPF. Apelujemy: chroń się przed słońcem! - czytamy w oficjalnym komunikacie na stronie internetowej sieci Rossmann.

W jej opinii, świadomość Polaków dotycząca szkodliwości promieni słonecznych na skórę rośnie z każdym rokiem, ale nadal często sięgamy po filtry o najniższym faktorze. To za mało, bo nie zapewniają nam one dostatecznej ochrony, gdyż naturalna ochrona skóry to średnio SPF 6-8.

Nieużywanie kremu z filtrem widocznie wpływa na przyspieszenie procesu starzenia się skóry oraz zwiększa ryzyko zachorowania na czerniaka.

 „Nie bójmy się tego, że po posmarowaniu kremem z filtrem się nie opalimy. Opalamy się zawsze, a stosując krem z filtrem robimy to bezpiecznie dla naszej skóry a opalenizna będzie bardziej trwała. Chcesz „strzaskać się na mahoń” mając słowiański typ urody i jasną karnację? To może zakończyć się jedynie „spieczeniem na raczka”czytamy w komunikacie sieci Rossman.

Podczas aplikacji kremu z filtrem często zapominamy o uszach, nosie i ustach, a są to części ciała, gdzie skóra jest cieńsza i bardziej podatna na poparzenia słoneczne. Dlatego zaleca się posmarowanie tych miejsc kremem z wyższym faktorem - przypominają przedstawiciele Rossmanna. 

Wrażliwa skóra dziecka potrzebuje zdecydowanie większej ochrony przed słońcem. Filtr 50 SPF to absolutna konieczność. Zadbajmy też o nakrycie głowy i ochronę oczu. W przypadku niemowląt najlepiej w ogóle unikać bezpośredniego kontaktu promieni słonecznych z oczami, starszym dzieciom warto kupić okulary przeciwsłoneczne z filtrami UV. Ta sama zasada dotyczy dorosłych, jeśli chcemy cieszyć się dobrym wzrokiem na stare lata” – podkreślono w komunikacie prasowym firmy.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.12.2025 12:39
Jubileuszowa edycja „Podaruj Misia” – charytatywne misie już w Rossmannie!
Tegoroczna edycja misiów została zaprojektowana przez najmłodszych.Rossmann

Od początku grudnia w drogeriach Rossmann ponownie pojawią się kolorowe, miękkie misie – symbol jednej z najdłużej prowadzonych akcji charytatywnych w Polsce. Tegoroczna, jubileuszowa edycja jest szczególna: po raz pierwszy w 20-letniej historii projektu „Podaruj Misia temu, kogo kochasz, i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy” to dzieci zaprojektowały pluszowych bohaterów akcji. Inicjatywa, organizowana wspólnie z Fundacją TVN, od dwóch dekad pokazuje, że pomoc charytatywna może być jednocześnie skuteczna i wzruszająco prosta. W edycji 2025 misie trafią do sprzedaży w cenie 65 zł, wyłącznie w drogeriach Rossmann oraz na stronie rossmann.pl.

Jubileuszowa odsłona akcji to również nowa formuła – do współpracy zaproszono najmłodszych wraz z uznanymi projektantami mody. Jury wybrało cztery zwycięskie dziecięce projekty, które zostały dopracowane z Gosią Baczyńską, Violą Piekut, Dawidem Wolińskim oraz duetem Paprocki&Brzozowski. Dzięki temu powstały cztery unikatowe misie: Milena, Bianka, Adaś i Wajla. Ich młodzi autorzy mieli pełną dowolność w nadawaniu imion i wyborze stylistyki, a profesjonaliści dbali o dobór materiałów oraz finalny wygląd ubranek. Efekt to pluszaki o bardzo różnym charakterze – od balowej elegancji po zimową awangardę.

Każdy z misiów ma własną historię i wizualną tożsamość. Wajla, stworzona przez 7-letnią Kasię z Siemianowic Śląskich, to przywodząca na myśl księżniczkę misia w jasnoróżowej sukience z tiulem i kwiatkami. Bianka, zaprojektowana przez 14-letnią krakowiankę, łączy modowy look z zimową stylistyką dzięki czerwonym akcentom i plisowanej dżinsowej spódniczce. Adaś – owoc współpracy 7-letniej Laury z Dawidem Wolińskim – nawiązuje do munduru dziadka do orzechów, jednak w nowoczesnej, minimalistycznej formie. Ostatnia z czwórki, Milena, autorstwa 13-letniej projektantki z Tarnowa, utrzymana jest w estetyce świątecznej magii i przypomina czarodziejkę-cukierniczkę w charakterystycznym czerwono-czarno-białym stroju.

Dochód ze sprzedaży misiów zasili cele związane z ochroną zdrowia najmłodszych. Rossmann przeznaczy wpływy m.in. na rozbudowę i remont Kliniki Neurologii i Neurochirurgii Instytutu CZMP w Łodzi – placówki, która rocznie przyjmuje blisko 3 tys. młodych pacjentów. W ramach programu „Pomagamy jak umiemy” wartość wsparcia zwiększono z 15 do 20 mln zł, aby sfinansować zarówno wyposażenie klinik, jak i budowę Laboratorium Chodu – nowoczesnej przestrzeni diagnostyczno-terapeutycznej. Równolegle Fundacja TVN, która od ponad 20 lat finansuje leczenie i rehabilitację dzieci oraz zakup specjalistycznego sprzętu, przypomina, że do tej pory jej programem wsparcia objęto już ponad 30 tys. najmłodszych.

Jubileuszowe misie – Milena, Bianka, Adaś i Wajla – pojawią się w sprzedaży na początku grudnia. Każdy zakup to nie tylko świąteczny prezent, lecz także realny wkład w poprawę warunków leczenia dzieci w całej Polsce. Dzięki zaangażowaniu klientów i partnerów akcji „Podaruj Misia” od dwóch dekad pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów charytatywnych w kraju, a tegoroczna, 20. edycja wzmacnia jej wymiar społeczny poprzez udział młodych twórców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. grudzień 2025 22:00