StoryEditor
Drogerie
26.03.2024 10:15

Slow Aging i inne trendy na sezon wiosna-lato 2024 wskazuje Super-Pharm

Salon Skin & Beauty by Super-Pharm w Sadyba Best Mall w Warszawie   / fot. materiały prasowe
Slow Aging, który uczy akceptować oznaki starzenia się i zwolnić w pogoni za młodością oraz naukowe podejście do pielęgnacji – to trendy, na które szczególnie zwraca uwagę Super-Pharm w swoim najnowszym katalogu trendów na wiosnę-lato 2024.

Super-Pharm wydał kolejną edycję katalogu Super Trendy, w którym prezentuje najważniejsze trendy w branży beauty i zwraca uwagę na sezonowe kategorie i produkty. Wśród tych związanych z porą roku na pierwszy plan wysuwa się ochrona przeciwsłoneczna i wydobywanie blasku skóry. Z ponadczasowych – na nowo definiowane jest podejście do procesu starzenia oraz następuje powrót do naukowych, eksperckich źródeł informacji o pielęgnacji.

image
Katalog Super Trendy wiosna-lato 2024 wydany przez Super-Pharm
Super-Pharm
– Wiosna to powiew świeżości. W Super-Pharm widać go na każdym kroku (…) Świeżość widać także na liście wiosenno-letnich trendów. Mój ulubiony to Slow Aging, który uczy akceptować oznaki starzenia się i zachęca do tego, by zwolnić w pogoni za wieczną młodością. Coraz więcej mówi się również o naukowym podejściu do pielęgnacji, w które w Super-Pharm głęboko wierzymy. W trendzie Science Skincare można poczytać o markach, które nieustanne inwestują w laboratoria badawcze i wprowadzają do oferty innowacyjne składniki. Zachęcam również do przeczytania o wpływie AI na branżę beauty i przetestowania naszego narzędzia Dermo Scan, czyli analizy skóry online – zachęca Monika Kolaszyńska CEO Super-Pharm.

W nowym wydaniu SuperTrendów zostały omówione m.in. science skincare, slow aging, rozświetlające kremy SPF, pełen kolorów make-up, pielęgnacja skincare inspired make up, peptydy nowej generacji, glass skin, skinifikacja włosów, hair slugging, olejki intymne, skin streaming, nowe standardy w body care i szereg mikrotrendów.

Czytaj także: Sztuczna inteligencja, e-commerce, dyskonty i zdrowie – te czynniki wpłyną na rynek kosmetyczny

Redaktor prowadzącą odpowiedzialną za wydanie po raz kolejny została Ewelina Błeszyńska, a poszczególne trendy omówili eksperci z branży beauty, m.in.: Izabela Skórka (influencerka beauty, studentka medycyny), dr n. med. Izabela Załęska (ekspert kosmetologii), Martyna Radziejewska (kosmetolog), Agata Ozorowska (makijażystka), Gosia Bryla (makijażystka gwiazd), Alexa Antczak (kosmetolog), Maria Kowlaczyk (dziennikarka i podcasterka), Agnieszka Koper (stylistka fryzur), Paulina Hanusz-Prętczyńska (trycholog), Klaudia Kowalczyk (fryzjerka i kolorystka w Skin & Beauty by Super-Pharm), Martyna Jadczak-Turyk (seksuolog), Justyna Kobyłka (kosmetolog), Monika Orzechowska-Kossek (dziennikarka beauty).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
16.12.2025 07:48
Drogerie DM: po miesiącach zapowiedzi rusza sprzedaż OTC online. Farmaceuci protestują
Online pharmacy, on-line chemist‘s shopShutterstock

Sieć drogerii DM będzie oferować od wtorku OTC, czyli leki bez recepty, za pośrednictwem swojego sklepu internetowego. Leki na receptę pozostają wyłączone z tej oferty. Niemiecki związek farmaceutów przestrzega przed niebezpiecznymi pomyłkami, jakie mogą popełnić klienci.

Sieć drogerii DM aptek rozpoczyna sprzedaż online leków bez recepty od wtorku 16 grudnia. Firma podkreśla, że krok ten pozwala na rozszerzenie asortymentu w sklepie internetowym, a leki na receptę nie będą tam dostępne.

Recepty nie mogą być realizowane w DM – zapowiada Christoph Werner, prezes DM, zacytowany przez dziennik “Handelsblatt”.

Leki bez recepty (np. leki przeciwbólowe) będą – zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami sprzed blisko roku – dystrybuowane za pośrednictwem centrum logistycznego w Czechach – informuje Sebastian Bayer, dyrektor zarządzający ds. marketingu i zaopatrzenia DM. 

image

Drogerie DM chcą sprzedawać OTC online, ale najpierw... w Czechach

Mimo że za pośrednictwem strony internetowej drogerii nie będzie można realizować recept, niemiecki związek farmaceutów ostro krytykuje tę decyzję. Zdaniem związku, osoby z problemami zdrowotnymi mogą się pomylić, jeśli rozróżnienie między aptekami a drogeriami nie będzie jasne, a silnie działające (i potencjalnie niebezpieczne) leki powinny być wydawane wyłącznie przez aptekę. W opinii związku leki nie powinny trafiać na rynek za pośrednictwem drogerii “napędzanych marketingiem”. 

Szczególnie w przypadku poważniejszych schorzeń, takich jak alergie, bóle czy przeziębienie, ważne jest kwestionowanie autodiagnoz pacjentów i, w razie wątpliwości, odradzanie im przyjmowania niewłaściwych leków – uważają farmaceuci.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.12.2025 12:39
Jubileuszowa edycja „Podaruj Misia” – charytatywne misie już w Rossmannie!
Tegoroczna edycja misiów została zaprojektowana przez najmłodszych.Rossmann

Od początku grudnia w drogeriach Rossmann ponownie pojawią się kolorowe, miękkie misie – symbol jednej z najdłużej prowadzonych akcji charytatywnych w Polsce. Tegoroczna, jubileuszowa edycja jest szczególna: po raz pierwszy w 20-letniej historii projektu „Podaruj Misia temu, kogo kochasz, i pomóż tym, którzy potrzebują pomocy” to dzieci zaprojektowały pluszowych bohaterów akcji. Inicjatywa, organizowana wspólnie z Fundacją TVN, od dwóch dekad pokazuje, że pomoc charytatywna może być jednocześnie skuteczna i wzruszająco prosta. W edycji 2025 misie trafią do sprzedaży w cenie 65 zł, wyłącznie w drogeriach Rossmann oraz na stronie rossmann.pl.

Jubileuszowa odsłona akcji to również nowa formuła – do współpracy zaproszono najmłodszych wraz z uznanymi projektantami mody. Jury wybrało cztery zwycięskie dziecięce projekty, które zostały dopracowane z Gosią Baczyńską, Violą Piekut, Dawidem Wolińskim oraz duetem Paprocki&Brzozowski. Dzięki temu powstały cztery unikatowe misie: Milena, Bianka, Adaś i Wajla. Ich młodzi autorzy mieli pełną dowolność w nadawaniu imion i wyborze stylistyki, a profesjonaliści dbali o dobór materiałów oraz finalny wygląd ubranek. Efekt to pluszaki o bardzo różnym charakterze – od balowej elegancji po zimową awangardę.

Każdy z misiów ma własną historię i wizualną tożsamość. Wajla, stworzona przez 7-letnią Kasię z Siemianowic Śląskich, to przywodząca na myśl księżniczkę misia w jasnoróżowej sukience z tiulem i kwiatkami. Bianka, zaprojektowana przez 14-letnią krakowiankę, łączy modowy look z zimową stylistyką dzięki czerwonym akcentom i plisowanej dżinsowej spódniczce. Adaś – owoc współpracy 7-letniej Laury z Dawidem Wolińskim – nawiązuje do munduru dziadka do orzechów, jednak w nowoczesnej, minimalistycznej formie. Ostatnia z czwórki, Milena, autorstwa 13-letniej projektantki z Tarnowa, utrzymana jest w estetyce świątecznej magii i przypomina czarodziejkę-cukierniczkę w charakterystycznym czerwono-czarno-białym stroju.

Dochód ze sprzedaży misiów zasili cele związane z ochroną zdrowia najmłodszych. Rossmann przeznaczy wpływy m.in. na rozbudowę i remont Kliniki Neurologii i Neurochirurgii Instytutu CZMP w Łodzi – placówki, która rocznie przyjmuje blisko 3 tys. młodych pacjentów. W ramach programu „Pomagamy jak umiemy” wartość wsparcia zwiększono z 15 do 20 mln zł, aby sfinansować zarówno wyposażenie klinik, jak i budowę Laboratorium Chodu – nowoczesnej przestrzeni diagnostyczno-terapeutycznej. Równolegle Fundacja TVN, która od ponad 20 lat finansuje leczenie i rehabilitację dzieci oraz zakup specjalistycznego sprzętu, przypomina, że do tej pory jej programem wsparcia objęto już ponad 30 tys. najmłodszych.

Jubileuszowe misie – Milena, Bianka, Adaś i Wajla – pojawią się w sprzedaży na początku grudnia. Każdy zakup to nie tylko świąteczny prezent, lecz także realny wkład w poprawę warunków leczenia dzieci w całej Polsce. Dzięki zaangażowaniu klientów i partnerów akcji „Podaruj Misia” od dwóch dekad pozostaje jednym z najbardziej rozpoznawalnych projektów charytatywnych w kraju, a tegoroczna, 20. edycja wzmacnia jej wymiar społeczny poprzez udział młodych twórców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. grudzień 2025 07:26