StoryEditor
Drogerie
26.06.2024 16:55

Sieć Super-Pharm wdrożyła kolejną wersję aplikacji mobilnej

Nowa wersja mobilnej aplikacji sprzedażowej Super-Pharm / fot. LinkedIn Super-Pharm Poland
Sieć Super-Pharm zaproponowała użytkownikom kolejną odsłonę swojej aplikacji mobilnej z poprawionymi funkcjonalnościami w obszarach zgłaszanych przez użytkowników.

Super-Pharm – detaliczna sieć drogeryjno-perfumeryjno-apteczna udostępniła nową wersję swojej mobilnej aplikacji sprzedażowej. To odsłona 2.11, w której zostały dodane lub udoskonalone funkcjonalności.

Jakie zmiany w aplikacji Super-Pharm?

Jak informuje sieć, w nowej apce usprawniono i zmieniono niektóre funkcje.

Zmienione zostały wszystkie metod płatności na Adyen, w tym wprowadzone zostały natywne metody: Apple Pay i Google Pay

Cały proces płatności został usprawniony, dzięki czemu każda z dotychczasowych metod (blik, karta, przelew) działają lepiej. Znacząco wzrósł dzięki temu  procent udanych płatności ????

Powiększone zostały zdjęcia produktów. To postulat użytkowników  

Możliwe jest zaznaczanie i kopiowanie tekstu w apce, co ułatwia np. przeklejanie i tłumaczenie opisów, łatwiejsze wyszukiwanie nr zamówienia lub kuponu

Wyświetlanie kluczowych komunikatów błędu na ekranach stało się bardziej przyjazne i zrozumiałe  

Poprawiono funkcję sortowania wyników na listingu podczas używania filtrów oraz wprowadzono wiele innych, drobniejszych usprawnień.

Aplikacja i program lojalnościowy

Aplikacja Super-Pharm w poprzedniej wersji zadebiutowała 22 marca 2022 r. łącząc e-commerce z lojalnościowym programem Klub Super-Pharm (wówczas jeszcze nazywał się Klub LifeStyle) i płatnościami mobilnymi. 9 lutego 2024 r. w aplikacji zostało złożone milionowe zamówienie. Do ego czasu, od momentu jej uruchomienia, wirtualna karta została wyświetlona 2,2 mln razy, a kupony klubu były aktywowane 1,9 mln razy.

Za projekt aplikacji odpowiada Future Mind, firma technologiczno-doradcza oraz Exorigo-Upos, dostawca rozwiązań e-commerce. 

Czytaj także: Agnieszka Rokiel, Maciej Maćkowiak: W aplikacji Super-Pharm połączyliśmy sprzedaż z lojalnością

Z badania Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” wynika, że Polacy najczęściej korzystają z aplikacji e-sklepów, które oferują odzież lub obuwie oraz kosmetyki. Ponad połowa respondentów korzysta z aplikacji sklepów internetowych, aby sprawdzić dostępność konkretnego produktu (56 proc.)oraz poszukują  kodów rabatowych (52 proc.). 45 proc. w aplikacji śledzi swoje zamówienia.

Czytaj więcej: Santander Consumer Bank: Polacy chętnie korzystaja z aplikacji mobilnych. Kupuja w nich głównie odzież, obuwie i kosmetyki

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
13.08.2025 10:14
Hebe otworzyło w Czechach piątą drogerię
Otwarcie Hebe w centrum handlowym Aupark w Hradec Králové (Czechy)Hebe mat.pras.

W Czechach działa już piąta placówka pod szyldem Hebe – pod koniec lipca sieć uruchomiła swoją drogerię w centrum handlowym Aupark w Hradec Králové. Hebe, należące do portugalskiej grupy Jeronimo Martins, poza Polską i Czechami działa również na Słowacji.

Od wejścia na rynek czeski w 2022 roku nasza obecność w Czechach stale się umacnia – po sukcesie sklepów w Pradze i Ostrawie, rozszerzamy działalność o kolejne miasto, oferując klientom szeroki asortyment kosmetyków i produktów do pielęgnacji, a także profesjonalne doradztwo i nowoczesne doświadczenia zakupowe” – pochwaliło się Hebe we wpisie na LinkedIn.

W Czechach Hebe obecne jest od grudnia 2023 roku, kiedy to w ciągu miesiąca otwarto dwa sklepy sieci w Pradze. Trzecia drogeria (również zlokalizowana w stolicy Czech) działa od listopada 2024 roku, czwarta powstała w Ostrawie.

Z kolei na Słowacji działają na razie dwie drogerie Hebe – najnowsza z nich, uruchomiona w grudniu 2024 roku, mieści się w centrum handlowym Eperia w Prešovie. Pierwsza w tym kraju drogeria Hebe otworzyła się dwa miesiące wcześniej w centrum handlowym Eurovea w centrum Bratysławy.

To ważny krok dla międzynarodowego rozwoju Hebe. Odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów, oferując dostęp do szerokiego asortymentu produktów w zakresie pielęgnacji i makijażu. Otwarcie nowej lokalizacji umożliwia nam bycie jeszcze bliżej klientów  – komentowało Hebe otwarcie swoich drogerii na Słowacji.

Największymi graczami na słowackim rynku drogeryjnym są obecnie takie sieci jak Drogerie DM, 101 Drogerie oraz drogeria Teta.

Zarówno w Czechach, jak i na Słowacji, Hebe prowadzi również sprzedaż za pośrednictwem swojego sklepu internetowego.

Jeśli chodzi o rozwój sieci w Polsce, to na 2025 rok Hebe zapowiada otwarcie ok. 30 nowych sklepów. W roku ubiegłym Hebe otworzyło w naszym kraju 36 nowych sklepów i zamknęło trzy placówki.

Więcej o rozwoju sieci w Polsce: Hebe podsumowuje I. półrocze: sieć ma w Polsce 382 drogerie, a sprzedaż – wzrosła

Należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins (właściciela popularnej w Polsce Biedronki) Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych, działających w Polsce. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w 2011 roku przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Internetowa drogeria Hebe.pl ruszyła 17 lipca 2019 roku.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
08.08.2025 12:39
dm Drogerie Markt rozwija technologiczne ramię firmy w Polsce
Sklep DM Drogerie MarktDM Drogerie Markt

W tegorocznym rankingu Stern x Statista Employer Study 2025 dm Drogerie Markt zajęła pierwsze miejsce na liście najlepszych pracodawców w Niemczech, wyprzedzając globalnych liderów branży technologicznej i przemysłowej. Tytuł ten firma zawdzięcza m.in. konsekwentnemu budowaniu środowiska pracy opartego na wartościach i szacunku wobec pracowników.

Technologicznym centrum rozwoju dm jest spółka dmTECH, która wspiera transformację cyfrową sieci drogeryjnej w 14 krajach Europy. Polska stała się pierwszym międzynarodowym oddziałem dmTECH – centrum operacyjnym odpowiedzialnym za wdrażanie projektów IT oraz cyfrową obsługę klientów i pracowników. Tylko w pierwszym roku działalności w Polsce firma zatrudniła niemal 50 osób, a w kolejnych latach planuje dalsze rozszerzanie działalności i zespołów technologicznych.

Mimo spowolnienia w branży IT, dmTECH nadal się rozwija. W 2024 roku liczba ofert pracy IT w Polsce spadła o 9 proc. rok do roku, a udział ofert dla juniorów zmniejszył się z 5,38 proc. do 4,79 proc. – wynika z raportu Just Join IT i NiX. W tym kontekście strategia dmTECH, zakładająca inwestycję w stabilne i długofalowe relacje z pracownikami, okazuje się skuteczna. Firma kontynuuje rozwój programów dla młodych specjalistów – od ponad 20 lat w Niemczech, a od września 2025 roku także w Polsce, ruszając z inicjatywą University TECH Talents.

Na konkurencyjnym rynku pracy IT, szczególnie w regionach takich jak Wrocław czy Kraków, gdzie aż 40 proc. nowych umów to kontrakty B2B, dmTECH stawia na elastyczność i autonomię. Pracownicy sami wybierają formę współpracy – B2B lub umowę o pracę – oraz benefity dostosowane do swoich potrzeb. Dodatkowo cenią sobie kulturę dialogu i realny wpływ na sposób organizacji codziennej pracy. Firma rozwija również projekty z zakresu sztucznej inteligencji i nowoczesnych technologii retailowych, co wzmacnia jej atrakcyjność jako pracodawcy przyszłości.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. sierpień 2025 03:09