StoryEditor
Drogerie
04.09.2023 16:35

Super-Pharm nagradza za zakupy z kartą klubowicza

Super-Pharm to sieć licząca 80 stacjonarnych placówek oraz e-sklep / wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć drogerii Super-Pharm przygotowała dla swoich klientów loterię, w której do zdobycia są nagrody rzeczowe. W akcji mogą wziąć udział wszyscy członkowie Klubu Super-Pharm, którzy ukończyli 18 lat i dokonali zakupów z kartą klubowicza przez cały wrzesień i październik.

Superloteria Super-Pharm ruszyła 31 sierpnia. Jest to akcja promocyjna dla członków Klubu Super-Pharm, w której mogą oni wygrać ponad 50 tys. nagród. Wśród nich samochód, multistylery Dyson czy weekendy dla dwojga w ekskluzywnych hotelach. Do rozlosowania są także vouchery do salonów optycznych Super-Pharm Optic na zakup okularów przeciwsłonecznych lub korekcyjnych oraz do Centrum Medycznego Super-Pharm Body & Mind, a także na zakup kosmetyków, za które opłata wyniesie tylko 1 grosz.  

 

image
Super-Pharm

Akcji będzie towarzyszyła kampania promocyjna w telewizji i radiu, digitalu, na outdoorze oraz działania w sklepach.

Patrycja Zabierowska, dyrektorka marketingu Super-Pharm mówi:

Superloteria to dodatkowa korzyść z bycia członkiem Klubu Super-Pharm i jednocześnie możliwość udziału w emocjonującej zabawie.

Akcją objęte są wszystkie produkty dostępne w drogeriach stacjonarnych, drogerii internetowej oraz aplikacji mobilnej Super-Pharm z wyłączeniem produktów leczniczych i wyrobów medycznych, preparatów do początkowego żywienia niemowląt i przedmiotów służących do karmienia niemowląt, artykułów alkoholowych, a także kart podarunkowych. Minimalna kwota zakupów to 50 zł. Za produkty wybranych marek zamiast jednego losu, przysługują dwa.

Losy za zakupy w drogeriach stacjonarnych będą rozdawane do 31 października 2023 r. Natomiast za zakupy w drogerii internetowej oraz aplikacji mobilnej przysługiwać będą e-losy wysyłane na podany w trakcie składania zamówień adres e-mail. Wszystkie można rejestrować na stronie loterii do 8 listopada 2023 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
25.04.2025 11:39
Charytatywne misie z Rossmanna pomagają także wiosną — w centrum krwiodawstwa MSWiA
Podarowanie przez Rossmanna misiów stacji krwiodawstwa jest szczególnie cennym gestem przed długim majowym weekendem, kiedy na skutek wypadków drogowych wiele osób potrzebuje transfuzji.Anonimowa krwiodawczyni

Rossmann przekazał darowiznę Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji (CKiK MSWiA) w postaci charytatywnych misiów z wcześniejszych edycji znanej akcji „Podaruj Misia”. Inicjatywa ta, prowadzona przez firmę od 19 lat, co roku wspiera organizacje i osoby potrzebujące. Maskotki powstają przy współpracy z osobami ze świata kultury i mediów, a cały dochód z ich sprzedaży trafia na cele dobroczynne.

Od momentu rozpoczęcia akcji w Polsce, misie zyskały ogromną sympatię klientów drogerii Rossmann. Co roku pojawiają się nowe wzory, które projektują znane postacie ze świata show-biznesu. Klienci chętnie wspierają akcję, a maskotki szybko znikają z półek. „Podaruj Misia” to nie tylko okazja do pomocy innym, ale również ważny element przedświątecznej atmosfery w sklepach sieci.

image
Anonimowa krwiodawczyni
Tym razem Rossmann zdecydował się na nietypowy jak na dotychczasowe edycje akcji gest – część misiów trafiła do CKiK MSWiA, gdzie będą wręczane honorowym krwiodawcom jako forma dodatkowego podziękowania za oddanie krwi. Zazwyczaj po skutecznym oddaniu jednostki krwi, dawcy otrzymują zestaw czekolad, jednak dzięki gestowi sieci drogerii będą mogli również otrzymać pluszowego misia. Według anonimowej osoby pracującej w centrum krwiodawstwa w szpitalu przy ulicy Wołoskiej w Warszawie, misie stanowią prezent dla krwiodawców, a przy okazji umożliwiły Rossmannowi zbycie pluszaków z poprzednich edycji w formie korzystnej z punktu widzenia podatkowego darowizny.

W ten sposób akcja „Podaruj Misia” zyskała nowy wymiar – nie tylko wspiera potrzebujących finansowo, ale także staje się symbolicznym wyrazem wdzięczności wobec osób, które dzielą się tym, co najcenniejsze – swoją krwią. Na krwiodawców czekają dzisiaj  Miś Marta – zaprojektowany przez Martę Kuligowską i MMC Studio, oraz Miś Grzesiek – zaprojektowany przez Grzegorza Kajdanowicza i Balamonte.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
15.04.2025 16:33
"Rossmann Red", czyli drogeria w niestandardowym collabie z NEONAIL
Rossmann

W drogeriach Rossmann pojawiła się nowość, która może zainteresować miłośniczki manicure hybrydowego – lakier w unikalnym odcieniu czerwieni „Rossmann Red”. Produkt powstał we współpracy z polskim producentem lakierów NEONAIL i wpisuje się w trendy kolorystyczne na rok 2025. Nowy kolor został zaprezentowany jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie intensywnymi, głębokimi czerwieniami w stylizacjach paznokciowych.

Tego rodzaju współpraca stanowi wyraźny sygnał rosnącego trendu zacieśniania relacji między markami w branży kosmetycznej. Coraz częściej obserwujemy działania oparte na wspólnym tworzeniu produktów, które mają nie tylko odpowiadać na potrzeby konsumentów, ale także wyróżniać się na tle standardowej oferty. Partnerstwa tego typu pozwalają markom łączyć kompetencje – technologiczne, marketingowe i sprzedażowe – aby tworzyć rozwiązania atrakcyjne zarówno dla lojalnych klientek, jak i nowych odbiorców. Przykład „Rossmann Red” pokazuje, że takie działania mogą dotyczyć nie tylko marek premium, ale także szeroko dostępnych produktów dla masowego odbiorcy.

To jednak nietypowe partnerstwo – o ile zwykle tego rodzaju współprace odbywają się pomiędzy dwiema markami produktowymi, takimi jak producent kosmetyków i projektant mody czy influencer, w tym przypadku mamy do czynienia z siecią detaliczną jako współtwórcą produktu. Rossmann, zamiast jedynie pełnić rolę dystrybutora, aktywnie uczestniczy w procesie projektowania i promowania nowego koloru lakieru, przy okazji umacniając swój branding. To strategiczny krok, który nie tylko buduje wizerunek marki jako innowatora, ale też pozwala jej lepiej kontrolować ofertę i reagować na dynamicznie zmieniające się oczekiwania klientów.

Według analiz rynku kosmetycznego, w 2025 roku odcienie czerwieni odpowiadają już za około 31 proc. sprzedaży lakierów hybrydowych w Polsce. Warto również dodać, że to pierwsza tego typu współpraca Rossmanna z marką NEONAIL, co może zapowiadać kolejne edycje specjalne skierowane do klientek drogerii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. kwiecień 2025 13:32