StoryEditor
Drogerie
02.06.2021 00:00

Ulta Beauty odnotowuje rekordowy pierwszy kwartał ze sprzedażą wyższą o 65,2 proc.

Sieć drogerii w USA, Ulta Beauty, ogłosiła wyniki finansowe za pierwszy kwartał zakończony 1 maja 2021 r. Sprzedaż amerykańskiego sprzedawcy kosmetyków wzrosła o 65,9 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem, osiągając 1,9 miliarda dolarów w porównaniu do 1,2 miliarda dolarów w analogicznym kwartale poprzedniego roku.

Chociaż w analogicznym okresie w 2020 r. Stany Zjednoczone były w lockdownie, a wiele sklepów zostało zamkniętych, nadal jest to znaczący wzrost w ciągu tych samych trzech miesięcy w 2019 r., kiedy sprzedaż wyniosła 1,743 mld dol. Ulta przypisała ten wzrost zwiększeniu zaufania konsumentów w USA, rządowym płatnościom stymulacyjnym i złagodzeniu ograniczeń COVID-19.

Zysk również wzrósł, osiągając 753,8 mln dol. w porównaniu do 303,6 mln dol. zgromadzonych w analogicznym kwartale poprzedniego roku. Amerykański detalista zwiększył również swoją powierzchnię w porównaniu do pierwszego kwartału 2020 roku, kończąc pierwszy kwartał roku fiskalnego 2021 z 1290 sklepami.

Ulta odpowiednio zaktualizowała swoje prognozy na rok finansowy 2021 i obecnie przewiduje wzrost sprzedaży o 23 do 25 proc. w porównaniu do wcześniej prognozowanych 15 - 17 proc.

Mary Dillon, dyrektor generalna, skomentowała: „Zespół Ulta Beauty zapewnił znakomity początek roku, ze sprzedażą i zyskami przekraczającymi poziom w roku fiskalnym 2020 i pierwszym kwartale 2019 roku. Chciałabym podziękować wszystkim naszym współpracownikom za ich nieustanne wysiłki na rzecz dostarczania wspaniałych doświadczeń i wspierania naszej działalności w bardzo dynamicznym środowisku”.

Wyszliśmy z 2020 roku z dużą dynamiką w naszych trendach sprzedaży, wzrostach udziału w rynku i nastrojach konsumentów” — powiedział Dave Kimbell, prezes sieci.Rosnące zaufanie konsumentów, złagodzenie ograniczeń i pragnienie nowości napędzają większe zaangażowanie w kategorię urody, a nasz zróżnicowany model, w połączeniu z naszymi nieustannymi wysiłkami na rzecz tworzenia znaczących kontaktów z konsumentami, pozycjonuje nas dobrze w kierunku przewodzenia w tej kategorii”.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
06.05.2024 10:22
Drogerie Jawa prezentują najnowsze trendy beauty i edukują klientki
Kwartalnik Piękno by Jawafot. Drogerie Jawa
Najważniejsze trendy makijażowe i topowe fryzury, prawidłowa ochrona przed promieniowaniem UV, przyczyny starzenia się skóry i porady, jak o nią dbać, dietetyczne wskazówki – to wszystko Drogerie Jawa zaproponowały w swoim najnowszym edukacyjnym kwartalniku „Piękno by Jawa”.

Drogerie Jawa udostępniły najnowszy numer swojego bezpłatnego kwartalnika „Piękno by Jawa”. Znalazły się w nim artykuły na temat  najważniejszych trendów makijażowych na wiosnę, modnych fryzur, pielęgnacji przeciwsłonecznej –  podejmowana edukacja jest tu szczególnie ważna ze względu na ryzyko chorób i nowotworów skóry spowodowanych brakiem profilaktyki. Redakcja przeanalizowała także proces starzenia się skóry i podpowiada, jak o nią prawidłowo dbać.

Nie zabrakło tematu, który zawsze jest na topie, czyli prawidłowej diety bez zgubnego podjadania. Artykuł został wzbogacony wywiadem z dietetyczką Anną Moskwą.

Bohaterką wiosennego wydania „Piękno by Jawa” jest Beata Ciechan,  „Trenerka oszczędzania” która opowiada o swojej drodze do finansowej wolności podsuwając czytelniczkom wskazówki dotyczące zarządzania domowymi finansami.

„Piękno by Jawa” jest bezpłatnym kwartalnikiem sieci Drogerie Jawa wydawanym od 2021 roku. Artykuły opracowują współpracujące z Drogeriami Jawa dziennikarki. Publikacja zawiera treści dotyczące pielęgnacji skóry i makijażu, pielęgnacji i stylizacji włosów. Każde wydanie rozpoczyna wywiad z bohaterką numeru. W kwartalniku znajdziemy także rekomendacje produktów dostępnych w sieci Drogerie Jawa oraz artykuły dotyczące zdrowia i psychologii.

Czasopismo dostępne jest w dwóch formatach: wersja drukowana, nakład 20 000 egzemplarzy, wersja  online na: drogeriejawa.pl/piekno dostępna jako plik pdf z opcja pobrania lub jako odrębne artykuły.

Kolejny numer kwartalnika ukaże się pod koniec maja.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
02.05.2024 08:30
Hebe w Redzie na Kaszubach
Drogeria Hebe w parku handlowym M Park w Redziefot. Hebe
Sieć Hebe otworzyła nową drogerię w Redzie na Kaszubach. Sklep znajduje się w parku handlowym M Park, który został oddany do użytku w marcu tego roku.

Sieć Hebe tuż przed majówką otworzyła dwie nowe drogerie tego samego dnia. Od 30 kwietnia klienci robią zakupy w sklepach w Westfield Mokotów oraz w parku handlowym M Park w Redzie.

M Park to inwestycja  LCP Properties. Został otwarty w marcu br.  Ma łącznie 4433 mkw.  powierzchni, dwa budynki w bezpośrednim sąsiedztwie Lidla. Hebe konkuruje tu z Rossmannem (457 mkw).

Drogeria w Redzie jest pierwszą w tym mieście placówką Hebe. Sklep ma 290 mkw. Jest ustandaryzowany i  wyposażony zgodnie z wizualizacją sieci. Tradycyjnie, klienci kupujący w nowej drogerii mają do wyboru wiele akcji promocyjnych i mogą skorzystać ze sporych obniżek cen.

Według naszych wyliczeń Hebe ma obecnie w Polsce, włącznie z drogerią w Redzie, 354 drogerie.

Hebe to drogeryjna sieć należąca do portugalskiej Grupy Jeronimo Martins, w ramach której działa także sieć dyskontów Biedronka. Drogerie Hebe miały swój początek w Polsce. Niedawno sieć otworzyła pierwsze dwa stacjonarne sklepy w Czechach.

Całkowita sprzedaż Hebe w 2023 r. wyniosła 469 mln euro, 30,9 proc. powyżej 2022 r. Sprzedaż internetowa Hebe wzrosła w 2023 r. o 47,5 proc., co stanowi ok. 17 proc. całkowitej sprzedaży za rok 2023. W 2022 r. było to ok. 14 proc.

Czytaj także: Hebe: ponad 30 proc. wzrost sprzedaży w 2023 roku i rekordy w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 21:35