StoryEditor
Drogerie
13.02.2019 00:00

Walentynki kosmetyczne – jakie promocje przygotowały drogerie na święto zakochanych?

Już jutro 14 lutego, święto zakochanych zwane walentynkami. Z tej okazji, wiele drogerii, zarówno stacjonarnych jak i internetowych, przygotowało specjalne oferty i promocje. 

Oto przykłady walentynkowych działań z tylko niektórych sieci drogeryjnych i perfumeryjnych:

Sephora 
Francuska sieć proponuje sprawić radość bliskiemu na walentynki w Sephora.pl i w perfumeriach stacjonarnych, gdzie wybrane produkty do makijażu, pielęgnacji i zapachy kupimy taniej.

Douglas 
Ta sieć perfumerii oferuje na Walentynki zestawy zapachowe za 199 zł + prezent do zakupu perfum. Z okazji święta zakochanych przygotowała specjalne zestawy perfum: 2 zapachy za 199 zł. Do wyboru duety zapachowe damskie, męskie i damsko-męskie z rabatem do -57% plus dostawa gratis.

Rossmann
„Wybór upominku dla mężczyzny to nie lada wyzwanie! Chętnie w tym pomożemy. W dniach od 8 do 17 lutego skorzystaj z akcji 2+2 gratis w Klubie Rossmann na 4 różne produkty dla mężczyzn i wybierz idealny prezent od Ciebie dla niego!” – kusi Rossmann. Promocja ta obowiązuje w drogeriach stacjonarnych oraz online.

Hebe
Sieć oferuje do 14 lutego wszystkie zapachy ze zniżką do -60%. Oprócz tego można zaszaleć z makijażem, gdyż w Hebe marki: Makeup Revolution Polska, Gosh Copenhagen Polska, L'Oréal Paris, Physicians Formula Polska, Eveline Cosmetics, RevlonProfessional, Hean, Ingrid Cosmetics, Pierre René, Maybelline, Max Factor, Bourjois Polska, Rimmel London PL, Bell Hypoallergenic PH, Lirene, Cashmere i kosmetyki AA dostępne są w promocji 2+2 w ramach tej samej marki, czyli dwa tańsze produkty otrzymamy gratis. 

Drogerie Natura
„Luty to miesiąc miłości, A skoro miłość to... I  ❤️ Revolution. Z kosmetykami marki stworzysz idealny randkowy look, a dodatkowo znajdziesz je w kuszącej promocji”– zachęca sieć drogerii. Są też zniżki na kosmetyki AA Men -25% w dniach 11-14.02, lakiery hybrydowe Neess 1+1 gr w dniach 31-13.02 oraz marki Kobo, Maybelline i L’Oreal Paris -40% w dniach 11-14.02.

Drogerie Jawa
Zimowe promocje na produkty do pielęgnacji włosów oraz perfumy potrwają aż do początku marca. Przez cały luty w Drogeriach Jawa, ogłoszono  -40 proc. na perfumy. Produkty do włosów możemy kupić w promocji 2+1 za 1 grosz.

Drogerie Jasmin 

Walentynkowe wydanie Gazetki Jasmin również zaprasza na zakupy do  drogerii oferując sporo kosmetyków w świetnych cenach. Np. perfumy Calvin Kliein 2U 100 ml kupimy za 99,99 zł, a olejek nastrojowy olejek do kąpieli Farmona with Love 500 ml za 5,99 zł.

Drogerie Polskie

Warto czekać na Walentynki w Drogeriach Polskich ❤️ bo przygotowaliśmy dla Was mega oferty! – zachęca sieć DP. Nowa gazetka promocyjna wychodzi właśnie 14 lutego, a wcześniej można pobrać aplikację KlubDP dzięki której klubowicze korzystają ze specjalnych ofert. W ramach walentynkowych promocji dostępne jest np. antycellulitowe masło do ciała w cenie 29,99 zł zamiast 49,99 zł. Do oferty wchodzi także specjalny zestaw prezentowy Chocolate Heart I ❤️ Revolution za 139 zł 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
01.07.2025 14:27
Avon umacnia współpracę z drogeriami Rossmann
Kosmetyki Avon są dostępne w drogeriach Rossmann od  października ubiegłego roku. Teraz oferta kosmetyków i perfum będzie jeszcze szerszafot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Avon zwiększa swoją obecność w Rossmannie na jeszcze większą niż do tej pory skalę – od 1 lipca najbardziej znane kosmetyki i zapachy marki są dostępne w większości drogerii. Jak podkreśla Rossmann, jest to kolejny etap rozwijającej się współpracy z Avonem, w ramach którego znacząco zwiększy się liczba punktów sprzedaży oraz zakres dostępnego asortymentu.

Nową odsłonę współpracy Avon i Rossmanna wspierać będzie Maffashion – popularna influencerka i ambasadorka Avonu. Jej wizerunek pojawi się na ekspozycjach kosmetyków do makijażu oraz w kanałach social media.

Zależy nam na tym, aby być blisko naszych klientów. Nasze produkty dodają im pewności siebie i energii, a stosunek ich ceny do jakości jest na świetnym poziomie. Rossmann to nasz strategiczny partner w budowaniu nowoczesnego, omnichannelowego modelu kontaktu z klientem, łączącego wygodę zakupów stacjonarnych z siłą naszych konsultantek, które wciąż są sercem marki Avon – wyjaśnia Adrian Adamczyk, Head of Omnichannel Avon Polska.

Zobacz też: Adrian Adamczyk, Avon: Wierzymy, że siła naszej marki tkwi w relacjach – a Konsultantki są ich sercem

Co nowego z Avonu pojawi się w Rossmannie?

Avon jako marka nr 1 w sprzedaży perfum na świecie, w nowej odsłonie współpracy z siecią Rossmann oferuje oczywiście swoje kultowe zapachy. Klienci będą mogli kupić bestsellery takie jak: Little Black Dress, Perceive czy Incandessence, ale również nieoczywiste i zaskakujące kompozycje z nowej linii Perfect Nonsense.

Nowa oferta makijażowa to m.in. znane i lubiane kredki Glimmerstick, perełki brązujące czy olejki do ust, oraz tegoroczne innowacje marki – m.in. pomadki Ultra Colour, błyszczyki vinylowe, czy najnowszy tusz do rzęs Fanomenal.

Zobacz więcej: Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami

Rozszerzamy nasz asortyment makijażowy, podkreślając segment pielęgnacji ust, w którym mamy bardzo ciekawą ekspertyzę, będąc producentem nr 1 tego segmentu, zarówno lokalnie jak i globalnie. Nasza oferta będzie regularnie odświeżana, zaskoczymy shopperów Rossmanna nieoczywistymi współpracami i sezonowymi kolekcjami! – zapowiada Adrian Adamczyk.

Nowe kanały, ale ta sama misja

Rozszerzenie obecności Avon w Rossmannach to kolejny krok w realizacji szerszej strategii wielokanałowej, której celem jest zapewnienie klientom wygodnego dostępu do ulubionych kosmetyków w wygodny sposób. Natomiast pełna oferta asortymentowa dostępna jest w sklepie internetowym Avon oraz tradycyjnie u konsultantek sieci.

Jak przypomina Avon, wszystkie kosmetyki i produkty marki mają akredytację Leaping Bunny w programie Cruelty Free International. Avon jest częścią Grupy Natura &Co.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
26.06.2025 21:51
Dyrektor finansowa największej w USA sieci z kosmetykami po roku pracy zrezygnowała ze swojego stanowiska
Ulta Beauty to największy sprzedawca detaliczny kosmetyków w USAShutterstock

Ulta Beauty – amerykańska sieć sklepów z kosmetykami i produktami do pielęgnacji ciała, będąca zarazem największym sprzedawcą detalicznym kosmetyków w Stanach Zjednoczonych, zaczyna nowy rozdział. W środę ze stanowiska zrezygnowała dyrektor finansowa Paula Oyibo.

Oyibo pełniła rolę CFO od niewiele ponad roku. Na swojego tymaczasowego następcę wyznaczyła Chrisa Lialiosa – osobę z wewnątrz firmy. 

Paula Oyibo pracowała w Ulta Beauty od 2019 roku, stanowisko dyrektor finansowej objęła w kwietniu 2024. Zastąpiła wówczas wieloletniego dyrektora finansowego Scotta Setterstena.

Chris Lialios dołączył do Ulta Beauty w 1999 roku, zajmując w firmie różne stanowiska, związane z księgowością i finansami.

Ulta Beauty, która poinformowała o podjęciu poszukiwań nowego dyrektora finansowego poza firmą, potwierdziła swój roczny cel wzrostu sprzedaży do 1,5 proc. Sieć podniosła swój roczny cel zysku w maju, co miało wsparcie w silnym popycie na nowe produkty (w tym marki kosmetyki do pielęgnacji skóry oraz kategoria K-beauty).

Ulta Beauty jest największą siecią detaliczną z kosmetykami w USA. Oferuje produkty zarówno marek premium, jak i drogeryjne, o bardziej przystępnych cenach. W swoim asortymencie posiada kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała, perfumy, a także akcesoria kosmetyczne. Ponadto Ulta Beauty oferuje usługi salonowe, w tym fryzjerstwo i wykonywanie makijażu. 

Ulta Beauty nie prowadzi na razie sklepów poza Stanami Zjednoczonymi, choć nie wyklucza ekspansji w przyszłości.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. lipiec 2025 02:50