StoryEditor
Drogerie
13.02.2019 00:00

Walentynki kosmetyczne – jakie promocje przygotowały drogerie na święto zakochanych?

Już jutro 14 lutego, święto zakochanych zwane walentynkami. Z tej okazji, wiele drogerii, zarówno stacjonarnych jak i internetowych, przygotowało specjalne oferty i promocje. 

Oto przykłady walentynkowych działań z tylko niektórych sieci drogeryjnych i perfumeryjnych:

Sephora 
Francuska sieć proponuje sprawić radość bliskiemu na walentynki w Sephora.pl i w perfumeriach stacjonarnych, gdzie wybrane produkty do makijażu, pielęgnacji i zapachy kupimy taniej.

Douglas 
Ta sieć perfumerii oferuje na Walentynki zestawy zapachowe za 199 zł + prezent do zakupu perfum. Z okazji święta zakochanych przygotowała specjalne zestawy perfum: 2 zapachy za 199 zł. Do wyboru duety zapachowe damskie, męskie i damsko-męskie z rabatem do -57% plus dostawa gratis.

Rossmann
„Wybór upominku dla mężczyzny to nie lada wyzwanie! Chętnie w tym pomożemy. W dniach od 8 do 17 lutego skorzystaj z akcji 2+2 gratis w Klubie Rossmann na 4 różne produkty dla mężczyzn i wybierz idealny prezent od Ciebie dla niego!” – kusi Rossmann. Promocja ta obowiązuje w drogeriach stacjonarnych oraz online.

Hebe
Sieć oferuje do 14 lutego wszystkie zapachy ze zniżką do -60%. Oprócz tego można zaszaleć z makijażem, gdyż w Hebe marki: Makeup Revolution Polska, Gosh Copenhagen Polska, L'Oréal Paris, Physicians Formula Polska, Eveline Cosmetics, RevlonProfessional, Hean, Ingrid Cosmetics, Pierre René, Maybelline, Max Factor, Bourjois Polska, Rimmel London PL, Bell Hypoallergenic PH, Lirene, Cashmere i kosmetyki AA dostępne są w promocji 2+2 w ramach tej samej marki, czyli dwa tańsze produkty otrzymamy gratis. 

Drogerie Natura
„Luty to miesiąc miłości, A skoro miłość to... I  ❤️ Revolution. Z kosmetykami marki stworzysz idealny randkowy look, a dodatkowo znajdziesz je w kuszącej promocji”– zachęca sieć drogerii. Są też zniżki na kosmetyki AA Men -25% w dniach 11-14.02, lakiery hybrydowe Neess 1+1 gr w dniach 31-13.02 oraz marki Kobo, Maybelline i L’Oreal Paris -40% w dniach 11-14.02.

Drogerie Jawa
Zimowe promocje na produkty do pielęgnacji włosów oraz perfumy potrwają aż do początku marca. Przez cały luty w Drogeriach Jawa, ogłoszono  -40 proc. na perfumy. Produkty do włosów możemy kupić w promocji 2+1 za 1 grosz.

Drogerie Jasmin 

Walentynkowe wydanie Gazetki Jasmin również zaprasza na zakupy do  drogerii oferując sporo kosmetyków w świetnych cenach. Np. perfumy Calvin Kliein 2U 100 ml kupimy za 99,99 zł, a olejek nastrojowy olejek do kąpieli Farmona with Love 500 ml za 5,99 zł.

Drogerie Polskie

Warto czekać na Walentynki w Drogeriach Polskich ❤️ bo przygotowaliśmy dla Was mega oferty! – zachęca sieć DP. Nowa gazetka promocyjna wychodzi właśnie 14 lutego, a wcześniej można pobrać aplikację KlubDP dzięki której klubowicze korzystają ze specjalnych ofert. W ramach walentynkowych promocji dostępne jest np. antycellulitowe masło do ciała w cenie 29,99 zł zamiast 49,99 zł. Do oferty wchodzi także specjalny zestaw prezentowy Chocolate Heart I ❤️ Revolution za 139 zł 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
14.01.2025 23:55
Hebe otworzyło drugą drogerię na Słowacji
Słowacja jest drugim rynkiem po Czechach, na którym Hebe otworzyło swoje sklepy poza granicami Polski. fot. Hebe LinkedIn

Rok 2024 zakończył się dla sieci Hebe otwarciem drugiego sklepu na Słowacji. Drogeria ta mieści się w centrum handlowym Eperia w Prešovie. Poza Polską drogerie Hebe działają również w Czechach.

To ważny krok dla międzynarodowego rozwoju Hebe. Odpowiadamy na oczekiwania naszych klientów, oferując dostęp do szerokiego asortymentu produktów w zakresie pielęgnacji i makijażu. Otwarcie nowej lokalizacji umożliwia nam bycie jeszcze bliżej klientów!  – skomentowało Hebe we wpisie na LinkedIn.

Warto przypomnieć, że pierwszą drogerię na terenie Słowacji Hebe otworzyło 16 października 2024 roku w centrum handlowym Eurovea, położonym w centrum Bratysławy. Otwarcie to było bardzo wyczekiwanym wydarzeniem, o którym mówiło się już od wielu miesięcy. Plany ekspansji na rynek słowacki pojawiały się już od ponad roku. 

Największymi graczami na słowackim rynku drogeryjnym są obecnie dm drogerie markt, 101 Drogerie, drogeria Teta.

Słowacja jest drugim rynkiem po Czechach, na którym Hebe otworzyło swoje sklepy poza granicami Polski. 

W Czechach otwarto do tej pory trzy drogerie tej sieci, z czego pierwsze dwie otwarto pod koniec 2023 roku. 6 grudnia 2023 ruszyło Hebe w Galerii Harfa w Pradze, a kolejna drogeria została otwarta tuż przed Bożym Narodzeniem 2023 w centrum handlowym Westfield Černý Most.  Natomiast trzeci sklep Hebe w Czechach działa od 15 listopada 2024 roku w centrum handlowym Arkády Pankrác w Pradze.

Zarówno w Czechach, jak i na Słowacji, Hebe prowadzi także sprzedaż za pośrednictwem swoich sklepów internetowych.

Czytaj też: Drogeria Roku 2024: Gdzie Polacy zwykle kupują kosmetyki? Rossmann, Hebe, Super-Pharm wśród najczęściej wskazywanych drogerii

Należąca do portugalskiej grupy Jeronimo Martins (właściciela popularnej w Polsce Biedronki) Hebe jest jedną z największych sieci drogeryjnych, działających w Polsce. Pierwsza drogeria Hebe została otwarta w 2011 roku przy Alejach Jerozolimskich w Warszawie. Internetowa drogeria Hebe.pl ruszyła natomiast 17 lipca 2019 roku.

Obecnie w Polsce działa blisko 370 sklepów stacjonarnych Hebe, z czego blisko 30 nowych placówek zostało otwartych w ciągu 2024 roku. Pierwsze otwarcie drogerii Hebe w 2025 roku miało miejsce na początku stycznia.

Czytaj też: Nowy sklep Hebe w Kostrzynie nad Odrą już otwarty

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
13.01.2025 15:02
Sara James twarzą najnowszej kampanii Rossmanna o samoakceptacji

Największa w Polsce sieć drogerii połączyła siły z artystką młodego pokolenia, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.

Jak przypomina Rossmann, w ubiegłym roku w misję sieci, mówiącej o wspieraniu i pomaganiu kochać siebie na co dzień, włączyli się m.in. aktorka Maja Ostaszewska były piłkarz Kuba Błaszczykowski. Spoty z ich udziałem zostały bardzo ciepło przyjęte.

Ten ważny, pozytywny przekaz kierujemy także do pokolenia nastolatek i nastolatków. Rossmann chce im życzliwie towarzyszyć podczas budowania rytuałów higienicznych i pielęgnacyjnych oraz poszukiwania własnego looku, czy zabawy z makijażem. Tak, aby akceptowali i doceniali swoją wyjątkowość, dobrze się czuli ze sobą i w swoim ciele. I właśnie w tym wspiera nas w najnowszym spocie Sara James – wyjaśnia Rossmann.

W listopadzie ukazała się piosenka „Psycho”, zapowiadająca debiutancki album Sary. Artystka wyjaśniała wówczas, że to dla niej wyjątkowo osobisty utwór, dla którego inspiracją były jej własne doświadczenia, związane z tematem zdrowia psychicznego.

Będąc młodą osobą trzeba stawić czoła dużej presji, np. bycia porównywanym z kimś innym czy byciu pod presją spełnienia oczekiwań rodziców, nauczycieli czy swoich własnych. Czasami staje się to przytłaczające, nie tylko dla młodszych pokoleń, ale dla każdego – wyznała Sara James w informacji towarzyszącej premierze singla.

Mimo że piosenki Sary mają wiele milionów odtworzeń na Spotify, a jej Instagram obserwują setki tysięcy fanów, droga młodej artystki obfitowała nie tylko w liczne sukcesy artystyczne. Sara musiała też radzić sobie z krzywdzącym ocenami, często też hejtem – nie tylko w wymiarze artystycznym. Jako córka Polki i Nigeryjczyka Sara doświadczyła też hejtu ze względu na wygląd, co – jak sama przyznaje – miało negatywny wpływ na jej samoocenę i akceptację własnego ciała.

To właśnie tej składowej dobrostanu psychicznego dotyka najnowszy spot Rossmanna. Sara James jest w nim idealną przewodniczką: jako wiarygodna ambasadorka troski o zdrowie psychiczne i samoakceptację w pokoleniu nastolatek, Sara jest ważnym głosem nie tylko dla identyfikujących się z nią fanek.

Obok Sary w spocie Rossmanna pojawiają się też młodzi debiutanci, poproszeni o opowiedzenie własnymi słowami o tym, za co kochają, lubią lub po prostu doceniają swoje ciało. Seria ich pozornie małych gestów i prostych, szczerych słów niesie ważny autentyczny przekaz: „Twoje ciało jest twoim domem. Pokochaj je. Pokochaj siebie” – podkreśla Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. styczeń 2025 05:45