StoryEditor
Drogerie
07.09.2023 13:01

Ziko Dermo obchodzi 11 lat obecności na rynku. Z tej okazji obniża ceny 1,3 tys. dermokosmetyków

Od 7 do 20 września Ziko Dermo obniża ceny ponad 1,3 tys. dermokosmetyków, a rabaty sięgną nawet 50 proc. / Ziko Dermo
Drogerie Ziko Dermo od 11 lat we wrześniu obchodzą swoje urodziny. Z tej okazji także w tym roku siec zaprasza do wspólnego świętowania, oferując klientom rabaty do 50 proc. na 1,3 tys. produktów dermokosmetycznych. Urodzinowe Święto Piękna to także okazja, by skorzystać z profesjonalnego badania skóry twarzy czy darmowej dostawy zamówień z drogerii internetowej.

Tegoroczne urodziny Ziko Dermo to dla drogerii okazja, by zawalczyć o klientów promocjami. Od 7 do 20 września sieć obniża ceny ponad 1,3 tys. dermokosmetyków, a rabaty sięgną nawet 50 proc. Klienci będą mogli wybierać swoje ulubione produkty pielęgnacyjne (m.in. kremy na dzień, na noc, pod oczy, balsamy i mleczka do ciała, maski, farby i szampony do włosów) spośród takich marek jak: Avene, Bioderma, Biovax, D’Alchemy, Elancyl, Iwostin, Nuxe, Mustela, SVR czy La Roche-Posay.

 

Czytaj też:

Promocja w Hebe na polskie marki

Wojna na ceny trwa. Biedronka odpowiada sieciom drogeryjnym kolejnymi promocjami na kosmetyki

Kolejne sieci drogeryjne masowo obniżają ceny. Teraz Natura kusi wielką wyprzedażą

 

Dodatkowo w drogerii internetowej zikodermo.pl w dniach 16 i 17 września obowiązywać będzie darmowa dostawa na zakupy od 49 złotych, po wpisaniu w zamówieniu kodu URODZINY.

Urodzinowe Święto Piękna z badaniami skóry twarzy

Kolejnym prezentem dla klientów są eventy organizowane w drogeriach stacjonarnych w różnych miastach Polski. W dniu wydarzenia nazwanego Urodzinowym Świętem Piękna klienci będą mogli skorzystać z profesjonalnego badania urządzeniem do obrazowej diagnostyki skóry twarzy. Dzięki niemu można zobaczyć np. ukryte przebarwienia, zmarszczki, poziom nawilżenia skóry, aktywność bakterii odpowiedzialnych za powstawanie zmian trądzikowych czy rumień. Czas trwania badania to 30 minut

Pierwszy event odbywa się 7-8 września w Krakowie w drogerii przy ulicy Długiej 88. Kolejne w Warszawie (ul. Nowy Świat 45) w dn. 12-13.09, Żywcu (ul. Zielona 3) z dn. 15.09, Katowicach (ul. Plebiscytowa 39) w dn. 19-20.09, Wrocławiu (pl. Legionów 13) w dn. 26-27.09 oraz Kamiennej Górze (ul. Jana Pawła II 10) w dn. 28.09. Aby wziąć udział w wybranym spotkaniu, należy zapisać się za pośrednictwem strony internetowej zikodermo.pl.

Podczas Urodzinowego Święta Piękna będą też obowiązywać rabaty do 30 proc. na produkty marek Reme, Lierac, Phyto i Jowae oraz degustacja Kolagenowej Formuły Piękna Remé.

Porady kosmetologa i dermatologa 

Z kolei w dniach 11 i 19 września Ziko Dermo zaprasza na czaty online z ekspertami. Klienci, którzy chcą skorzystać z indywidualnych porad kosmetologa, będą mogli zadawać pytania od godziny 18 do 20 w dniu 11 września. Zaproszony ekspert podpowie, jak pielęgnować skórę, włosy i dłonie w zależności od kondycji, rodzaju czy chociażby pory roku. Następnym gościem czatu online Ziko Dermo będzie lekarz dermatolog, który odpowie na pytania dotyczące problemów skórnych we wtorek 19 września, również w godzinach 18 do 20.

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
13.11.2025 12:47
Prezes sieci DM z szacunkiem o konkurencie: Był odważnym pionierem, ojcem dyskontów drogeryjnych
Na zdjęciu (od lewej): prezes HDE dr Alexander von Preen, Dirk Rossmann i Christoph WernerJörg Sarbach/Studio Winkler

Christoph Werner, prezes największej niemieckiej sieci drogeryjnej DM, uhonorował w środę w Berlinie Dirka Rossmanna – założyciela drogerii Rossmann – w trakcie Niemieckiego Kongresu Handlu Detalicznego. W ocenie Wernera Dirk Rossmann jest osobą, która znacząco wpłynęła na kształt branży detalicznej w Niemczech i w Europie poprzez dzieło swojego życia, pracowitość, zaangażowanie w ważnych dla ludzi sprawach oraz biznesowe wizjonerstwo.

Prezes DM Drogerie Markt, Christoph Werner, wygłosił mowę pochwalną na cześć swojego konkurenta, który otrzymał nagrodę za całokształt twórczości od Niemieckiej Federacji Handlu Detalicznego (HDE). Werner podszedł do przemówienia bardzo osobiście, ponieważ urodzony w 1946 roku Dirk Rossmann był przyjacielem jego ojca – założyciela DM Götza W. Wernera (1944–2022). 

Nasz laureat [Dirk Rossmann - red.] często bywał u nas w domu i z pasją komentował światowe wydarzenia światowe z subiektywnej perspektywy. Jako dziecko byłem pod ogromnym wrażeniem, ponieważ mój ojciec zwykle powstrzymywał się od wygłaszania takich stwierdzeń w obecności nas, dzieci – wyjaśnił Christoph Werner. 

Werner podkreślił również, że obydwie sieci drogeryjne – DM oraz Rossmann – od wielu lat prowadzą udaną współpracę, której podstawą jest przyjaźń obydwu przedsiębiorców. Przypomniał też, że w przeszłości, gdy powstawały obydwie sieci, ich założyciele byli “młodymi buntownikami, indywidualistami, którzy dzielnie stawiali czoła potężnym sieciom spożywczym, hipermarketom i domom towarowym, będąc nieustannie pod silną presją ze strony branży towarów markowych, gdy dążyli do obniżania cen” –  wyjaśnił prezes DM.

W swoim przemówieniu Christoph Werner przedstawił Dirka Rossmanna jako nieustraszonego pioniera. „Po sukcesie modelu dyskontów spożywczych w latach 60. i dyskusji o tzw. ‘zniesieniu cen odsprzedaży’ jako projekcie reformy polityki handlowej dla produktów drogeryjnych, 17 marca 1972 roku natychmiast otworzył pierwszą w Niemczech drogerię dyskontową. Wyprzedził tym samym przepisy, które weszły w życie dopiero dwa lata później, w połowie 1974 roku” – przypomniał Werner. Chociaż jego ojciec podjął i wdrożył ten pomysł biznesowy w 1973 roku, to Rossmann był pierwszym, który odważnie wkroczył w ten nowy format handlu detalicznego po zniesieniu dotychczasowych ograniczeń. 

image

DM, Rossmann i Müller: jak wielka trójca niemieckich drogerii zdobyła rynek i walczy o klientów?

Werner przypomniał również, że 79-letni Dirk Rossmann jest także odnoszącym sukcesy autorem książek i osobą “pełną inspirujących sprzeczności” i niezwykle ambitną we wszelkich przedsięwzięciach, jakich się podejmuje. [Dirk Rossmann] ‘ma serce po właściwej stronie i dzięki swojemu zaangażowaniu społecznemu jest wzorem do naśladowania dla tego, co stanowi szlachetne oblicze przedsiębiorczości w naszym kraju” – podsumował Christoph Werner.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.11.2025 12:44
Woolworths Beauty rośnie o 14,7 proc. i rozwija działalność w Afryce Wschodniej
Sklep sieci WoolworthsFlickr

Woolworths Beauty odnotowało w ostatnim roku wzrost sprzedaży o 14,7 proc. w ujęciu rocznym, a liczba klientów korzystających z oferty kosmetycznej sieci przekroczyła milion w Republice Południowej Afryki. Dane te potwierdzają dynamiczny rozwój segmentu beauty w strukturze południowoafrykańskiego detalisty, który coraz śmielej konkuruje z międzynarodowymi graczami branży kosmetycznej.

Sieć wskazuje, że wzrost był napędzany przez rozwój wszystkich głównych kategorii — pielęgnacji skóry, zapachów, makijażu oraz pielęgnacji włosów. Woolworths podkreśla, że skuteczność strategii opiera się na tworzeniu doświadczeń zakupowych i emocjonalnym zaangażowaniu klienta. Przykładem tego podejścia jest cykliczne wydarzenie Summer Escape, które w tym roku odbyło się po raz drugi w Hyde Park w Johannesburgu. Wzięli w nim udział influencerzy, przedstawiciele mediów oraz klienci premium, zaproszeni na ekskluzywny pokaz nowości kosmetycznych.

Podczas wydarzenia zaprezentowano zarówno własną linię WBeauty, oferującą wegańskie i nietestowane na zwierzętach produkty, jak i znane światowe marki, m.in. Fenty Beauty oraz Dior. Dzięki takiej strategii Woolworths umacnia pozycję w segmencie beauty premium, jednocześnie budując wizerunek marki dbającej o zrównoważony rozwój i etyczną produkcję.

Firma rozszerza także działalność poza granice RPA. Jej sklep w Nairobi, zlokalizowany w centrum handlowym Sarit Centre, został przekształcony w regionalny punkt flagowy dla Afryki Wschodniej. Inwestycja ta ma stanowić pierwszy etap szerszej ekspansji na rynki Kenii, Tanzanii i Ugandy, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty kosmetyczne z wyższej półki.

Wyniki Woolworths Beauty podkreślają rosnące znaczenie sprzedaży kosmetyków w strukturze afrykańskiego handlu detalicznego. Dynamiczny wzrost, sięgający 14,7 proc. rok do roku, wskazuje, że połączenie strategii doświadczeń zakupowych z regionalną ekspansją może stać się jednym z najważniejszych czynników napędzających rozwój sieci w kolejnych latach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. listopad 2025 13:56