StoryEditor
Sieci i centra handlowe
03.07.2024 15:30

Biedronka ułatwi klientom zakupy na wakacjach linią autobusową, całodobowymi sklepami i namiotami wyprzedażowymi

Namiotowe wyprzedaże mają objąć produkty niespożywcze. / Biedronka
Biedronka wychodzi naprzeciw potrzebom turystów w górach i nad morzem, oferując wydłużone godziny otwarcia sklepów w popularnych miejscowościach wypoczynkowych oraz specjalne udogodnienia, takie jak linia autobusowa w Łebie, która za symboliczną opłatą dowozi klientów do sklepu.

Biedronka, największa aktualnie sieć handlowa w Polsce, przygotowała liczne udogodnienia dla turystów na sezon wakacyjny. Sklepy w popularnych turystycznych miejscowościach będą działać w wydłużonych godzinach, a niektóre nawet całodobowo, zapewniając łatwy dostęp do niezbędnych produktów. W odpowiedzi na potrzeby urlopowiczów, przed wybranymi sklepami stanęły namioty z artykułami tekstylnymi i dekoracyjnymi, a oferta żywnościowa została dostosowana do wakacyjnych potrzeb, obejmując m.in. dania gotowe, napoje oraz akcesoria grillowe.

Aby jeszcze bardziej ułatwić zakupy turystom, w Łebie uruchomiono specjalną linię autobusową, która za symboliczną złotówkę dowozi klientów do sklepu położonego poza centrum miasta. Ta inicjatywa ma na celu zwiększenie komfortu zakupów i zapewnienie lepszego dostępu do szerokiej gamy produktów oferowanych przez Biedronkę. Wśród miejscowości, w których sklepy Biedronka będą działały w wydłużonych godzinach, znajdują się m.in. Międzyzdroje, Władysławowo, Jastarnia, Łeba, Ustka, Karwia, Krynica Morska, Mrzeżyno, Pobierowo, Rewal, Sarbinowo oraz Świnoujście.

Warto podkreślić, że Biedronka dba o różnorodność oferty, dostosowując ją do specyfiki lokalnych potrzeb. Sklepy w górach, nad morzem i na Mazurach oferują produkty, które idealnie wpisują się w klimat wakacyjny. Dzięki takim inicjatywom, Biedronka może stać się niezastąpionym partnerem dla urlopowiczów, dbając o ich wygodę i komfort zakupów w trakcie letnich wyjazdów. Biorąc pod uwagę, jak często kosmetyki takie jak płyny do odstraszania komarów i kleszczy czy kremy przeciwsłoneczne stają się produktami pierwszej potrzeby na wakacjach, Biedronka może liczyć na spory utarg w tej kategorii produktowej. Produkty te, często niezbędne podczas letnich wyjazdów, są dostępne w ofercie sklepu, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność dla turystów poszukujących kompleksowych rozwiązań na wakacyjne potrzeby.

Czytaj także: Biedronka nie doceniła żartów Jakuba Biela o „paletozie”; dział prawny wezwał do usunięcia viralowych grafik z sieci

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 01:12
Victoria’s Secret stawia na Wrocław – butik we Wroclavii już działa
599626
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599627
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599628
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599629
/ Victoria‘s Secret mat.pras.
599626
599627
599628
599629
Gallery

5 września Victoria’s Secret, wiodący detaliczny sprzedawca bielizny i produktów kosmetycznych, w tym nowoczesnych kolekcji inspirowanych modą, ekskluzywnych zapachów, produktów do pielęgnacji ciała i odzieży domowej, otworzyła swój najnowszy sklep we Wrocławiu w Polsce.

Sklep marki mieści się w CH Wroclavia, sąsiadującym z Dworcem Głównym. Oferuje innowacyjnie zaprojektowany koncept oraz intuicyjną nawigację, dzięki którym klienci mogą cieszyć się sprawnymi i przyjemnymi zakupami.

W ofercie sklepu znajdują się kultowe biustonosze, majtki oraz piżamy Victoria’s Secret w różnorodnych kolekcjach. Klienci mogą również wybierać spośród szerokiej gamy kosmetyków marki, w tym popularnych zapachów, mgiełek oraz perfum, takich jak bestsellerowa woda perfumowana Bombshell.  

W nowym sklepie dostępne będą także bezpłatne, indywidualne konsultacje brafitterskie. Usługa dopasowania biustonoszy jest darmowa i nie wymaga wcześniejszej rezerwacji.

Więcej informacji o otwarciu znaleźć można na polskim koncie instagramowym marki.

Lokalizacja: CH Wroclavia, Wrocław, ul. Sucha 1. Godziny otwarcia sklepu: poniedziałek – niedziela 09:00 – 21:00.

Victoria’s Secret & Co. to marka specjalizująca się w inspirowanych modą nowoczesnych kolekcjach bielizny, w tym kultowych biustonoszach, majtkach, piżamach, odzieży sportowej i strojach kąpielowych, a także w docenianych i nagradzanych perfumach oraz produktach do pielęgnacji ciała.

VS&Co to wiodące marki: Victoria’s Secret, Victoria’s Secret PINK oraz Adore Me – zaawansowana technologicznie, skoncentrowana na cyfrowych rozwiązaniach, innowacyjna marka bieliźniana.

Obecnie marka działa w 70 krajach, posiadając ok. 1 350 sklepów. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
14. wrzesień 2025 04:11