StoryEditor
Sieci i centra handlowe
29.03.2023 00:00

Dealz otworzył sklep w Galerii Rumia

Sklep Dealz w Galerii Rumia został obrandowany nowym logofot. materiały prasowe
Sieć Dealz jest nowym najemca Galerii Rumia. Uzupełnił on ofertę obiektu, w którym kosmetyki oferuje już Rossmann, ale także Action, Pepco i Biedronka.

Sieć Dealz otworzyła sklep w Galerii Rumia. Znajduje się on na poziomie -1 i zajmuje prawie 445 m kw. Zakupy można w nim robić od wtorku 28 marca.

Dealz to międzynarodowa sieć będąca częścią Pepco Group. Pierwszy sklep tej marki w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu k. Poznania. Dziś jest ich już ponad 180. Dealz zapewnia szeroki asortyment ponad 3 tys. produktów znanych marek, wśród których znacząca ofertę stanowią kosmetyki i chemia domowa.

Czytaj tez: Kosmetyki w Dealz – „Wielkie marki, mini ceny” [FOTOREPORTAŻ]

Galeria Rumia to obiekt w samym sercu miasta Rumia, zlokalizowany w dobrze skomunikowanym miejscu – dogodnym zarówno dla podróżujących samochodem, jak i komunikacją miejską. Oprócz Dealza do dyspozycji klientów poszukujących kosmetyków i chemii domowej jest tu także Biedronka, Action, Pepco oraz Rossmann.

Czytaj też: Dealz uruchomił centrum dystrybucyjne w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
08.12.2023 15:30
Sieć Dealz zrealizowała plan na ten rok – ma już 300 sklepów w Polsce
Dealz to takze oferta Dla ciała i Dla Urody oraz oprodukty do prania i sprzątania   Dealz
Dealz otworzył dwa nowe sklepy – pierwszy w Gostyninie oraz trzeci w Bytomiu. Tym samym sieć ma już 300 placówek w Polsce. Udało jej się więc zrealizowac plan rozwoju na ten rok.

Najnowsze dwa sklepy Dealz ruszyły w Gostyninie oraz w Bytomiu. Pierwszy został otwarty w Parku Handlowym Centrum, a drogi w Parku Handlowym Stary Stadion. Bytomski sklep jest trzecim z szyldem Dealz w mieście, a zarazem 300. w Polsce. Tym samym sieć zrealizowała plan rozwoju założony na ten rok.

 

Czytaj też: Dealz przyspiesza ekspansję na polskim rynku. Sieć otworzyła 11 sklepów w ciągu jednego dnia

 

W całym 2023 roku siec Dealz otworzyła ponad 100 sklepów. Ich szyldy znajdują się w ponad 200 miastach w Polsce. W asortymencie każdego sklepu Dealz znajduje się ponad 3 tys. artykułów z 18 różnych kategorii, w tym kosmetyki i detergenty.

 

Czytaj też: Kosmetyki w Dealz – „Wielkie marki, mini ceny” [FOTOREPORTAŻ]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.12.2023 13:28
Karolina Stylizacje, Skin Ekspertki, Zuzanna Tonicka i Marta Manowska promują kosmetyki Be Beauty Biedronki
Be Beauty - jedna z kosmetycznych marek własnych Biedronki.
Popularne influencerki z branży beauty Karolina Stylizacje, Skin Ekspertki, Zuzanna Tonicka oraz dziennikarka Marta Manowska promują kosmetyki Biedronki – Be Beauty – w najnowszej kampanii na platformach społecznościowych.

Be Beauty to kosmetyczna marka własna Biedronki, która obejmuje kosmetyki do demakijażu, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. W najnowszej kampanii promocyjnej prezenterka telewizyjna Marta Manowska pokazuje swoją rutynę wieczornej pielęgnacji przy wykorzystaniu produktów tej marki. Poza nią do kampanii zostały zaangażowanie influencerki z branży beauty: Karolina Stylizacje, Skin Ekspertki oraz Zuzanna Tonicka. Twórczynie przedstawiły trzystopniowy proces pielęgnacji, w każdym z nich skupiając się na innym etapie.

Działania obejmują popularne platformy społecznościowe: YouTube, TikTok, Instagram i Facebook. A za akcję odpowiada Lifetube – lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. W ramach współpracy firma była odpowiedzialna za wybór i współpracę z twórczyniami, biorącymi udział w kampanii, a także za jej przeprowadzenie oraz koordynację. Za zakup mediów do kampanii płatnej odpowiadała agencja  Wavemaker.

Celem kampanii promującej kosmetyki bebeauty jest podniesienie świadomości marki oraz pokazanie zalet i wysokiej jakości kosmetyków. Reklamy promują prosty schemat wieczornej rutyny pielęgnacyjnej. Grupą docelową marki bebeauty są zarówno młode, jak i starsze konsumentki, dla których ważna jest prostota i minimalizm przekazu. Z tego względu kampania skupiała się na przedstawieniu schematu wieczornej rutyny, który jest czymś w rodzaju pielęgnacyjnego ABC – kompleksowego minimum niezbędnego do osiągnięcia zadowalających efektów.

Biedronka oferuje około tysiąca wyrobów marek własnych, które odpowiadają za około 40 proc. całości sprzedaży. Kosmetyczna marka własna Biedronki to Be Beauty, a gama produktów obejmuje kosmetyki do makijażu, demakijażu, pielęgnacji twarzy, ciała i włosów.

Czytaj także: Co znajdziemy na drogeryjnych półkach Biedronki? [FOTOREPORTAŻ]

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. grudzień 2023 18:50