StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.10.2023 16:44

Dealz przyspiesza ekspansję na polskim rynku. Sieć otworzyła 11 sklepów w ciągu jednego dnia

W asortymencie Dealz są detergenty dla domu oraz kosmetyki dla ciała i dla urody   / Dealz
Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, otworzyła 11 nowych placówek w ciągu jednego dnia. Ten krok przybliża firmę do realizacji założonego planu 300 sklepów w Polsce do końca bieżącego roku.

Jedenaście nowych sklepów Dealz zostało otwartych w różnych częściach Polski. Wśród nich są miasta, w których placówki sieci pojawiły się po raz pierwszy, tj. Prabuty, Kolbuszowa, Nidzica, Piaseczno oraz Boguszów Gorce. Pozostałe to Wrocław, Leszno, Łódź, Elbląg oraz dwa sklepy w Radomiu.

Dealz podaje, ze w dniu otwarcia nowe sklepy odwiedziła rekordowa liczba blisko 15 tys. klientów, co potwierdza, że decyzja o ich uruchomieniu spełnia oczekiwania społeczności lokalnej.

Marcin Langowski, managing director Dealz Poland mówi:

Otwarcie 11 sklepów w jednym dniu to duże osiągnięcie, ale przede wszystkim dowód na nasze zaangażowanie w dostarczanie najlepszych ofert dla naszych klientów w Polsce. W odpowiedzi na pozytywne opinie, otwieramy kolejne placówki w miastach, w których już działamy, takich jak Łódź, Radom czy Wrocław. Nasza wizja i determinacja do ciągłego rozwoju potwierdzają, że Dealz ma mocne fundamenty i świetlaną przyszłość na polskim rynku detalicznym.

W asortymencie każdego sklepu Dealz znajduje się ponad 3 tys. artykułów z 18 różnych kategorii, w tym kosmetyki i detergenty.

Czytaj też: Kosmetyki w Dealz – „Wielkie marki, mini ceny” [FOTOREPORTAŻ]

image
Dealz
image
Dealz

Placówki są projektowane z myślą o wygodzie, zapewniając przestronne alejki, czytelne oznaczenia produktów oraz przyjazne dla klienta stanowiska obsługi.

image
Dealz

Aktualnie sieć Dealz ma w Polsce 284 sklepy. W najbliższych tygodniach planowane są kolejne otwarcia nowych obiektów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
20.02.2024 10:10
Pepco wycofuje się z Austrii
Pepco ma w ofercie ubrania, zabawki, artykuły gospodarstwa domowego i od niedawna kosmetyki.Pepco
Pepco Group ogłosiło, że zamierza wycofać się z rynku austriackiego, ponieważ nie oczekuje, że osiągnie tam satysfakcjonujący poziom zwrotu z inwestycji. Podjęta decyzja nie będzie miała wpływu na operacje firmy w pozostałych krajach.

W trakcie bieżącej oceny oraz dogłębnego przeglądu wyników finansowych, Grupa podjęła decyzję o zakończeniu swojej obecności na rynku austriackim, motywowaną brakiem perspektyw osiągnięcia satysfakcjonującego poziomu zwrotu z inwestycji. Grupa rozpoczęła działalność w Austrii we wrześniu 2021 roku i aktualnie posiada tam 73 sklepy pod marką Pepco.

Rezygnacja z działalności w Austrii ma na celu poprawienie kondycji finansowej Grupy i zwiększenie jej rentowności w roku 2024, umożliwiając jednocześnie skoncentrowanie się na innych rynkach, które oferują lepsze perspektywy zysków. Decyzja ta nie wpłynie negatywnie na kontynuowanie przez Grupę strategii wzrostu w Europie Zachodniej. Dzisiejsze ogłoszenie nie ma również wpływu na operacje Pepco w innych krajach. Według informacji podanych przez StockWatch, firma zdecydowała się na ten krok z powodu oczekiwań dotyczących niewystarczającego poziomu rentowności. W dniu dzisiejszym wartość akcji spółki spadła o 1,2 proc., osiągając poziom 21,40 zł.

Sieć Pepco w Austrii stanowiła tylko małą część ogólnego przedsięwzięcia firmy. Na zakończenie roku 2023 Grupa posiadała łącznie 4629 sklepów działających w 21 krajach, z czego przeszło 1500 znajdowało się w Polsce, funkcjonując pod markami Pepco i Dealz. W ciągu ostatniego roku finansowego, który zakończył się we wrześniu, liczba sklepów zwiększyła się o ponad 660, a w samym okresie od października do grudnia 2023 roku firma rozszerzyła swoją sieć o ponad 200 nowych placówek. Grupa rozpoczęła swoją działalność na rynku austriackim we wrześniu 2021 roku, i posiada aktualnie 73 placówki pod szyldem marki Pepco.

Czytaj także: Pepco Group otworzy 400 nowych sklepów w 2024 roku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.02.2024 10:47
Primark otworzy siódmy sklep w Polsce i zapowiada wejście na Węgry. Do końca 2025 chce mieć 16 sklepów w tej części Europy
Nowy sklep Primark w Bydgoszczy zajmie 3200 mkw. Znajdzie się w nim odzież damska, męska i dziecięca, artykuły wyposażenia domu, a także szeroka oferta kosmetycznaPrimark
​​Primark otworzy swój pierwszy sklep na północy kraju w centrum handlowym Zielone Arkady Bydgoszcz. Będzie to siódmy sklep sieci w Polsce. W tej chwili trwa rekrutacja na stanowiska kierownicze. Równocześnie detalista ogłosił plany otwarcia swojej drugiej lokalizacji w czeskiej Pradze, pierwszej na Węgrzech, a także uruchomienie trzeciego sklepu w Rumunii. Celem firmy do końca 2025 roku jest posiadanie 16 sklepów w sześciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

​Primark, irlandzka sieć odzieżowa z pokaźną ofertą kosmetyczna, ogłosiła plany otwarcia siódmego sklepu w Polsce, w centrum handlowym Zielone Arkady Bydgoszcz. Będzie to pierwsza lokalizacja Primark na północy kraju, a jej otwarcie zaplanowano w kolejnym roku finansowym (między wrześniem 2024 r. a wrześniem 2025 r.).

Nowy sklep w Bydgoszczy zajmie łącznie 3200 mkw. powierzchni handlowej. Znajdzie się w nim odzież damska, męska i dziecięca, a także kosmetyki i artykuły wyposażenia domu.

Zgodnie z za zapewnieniami sieci już 55 proc. ubrań marki jest wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskiwanych w bardziej zrównoważony sposób. Detalista zobowiązuje się do zwiększenia tej liczby do 100 proc. do 2030 roku. Natomiast wszystkie produkty kosmetyczne marki własnej Ps... i marek wyprodukowanych przez Primark we wspólpracy z innymi firmami sa opatrzone logo programu Leaping Bunny. Gwarantuje ono, że są Cruelty Free - wolne od okrucieństwa. Ani gotowe produkty, ani ich składniki nie są testowane na zwierzętach.

 

Czytaj też: 

Kosmetyki sieci Primark pozytywnie przeszły weryfikację na brak powiązań z testami na zwierzętach  

Primark - sieć odzieżowa z pokaźną ofertą kosmetyczną [FOTOREPORTAŻ] (wiadomoscikosmetyczne.pl)

 

Otwarcie nowego sklepu Primark stworzy do 150 miejsc pracy. Rekrutacja już się rozpoczęła, a oferty pracy (na razie na stanowiska kierownicze) już są dostępne na stronie pl.kariera.primark.com. Kolejne procesy zostaną uruchomione w nadchodzących miesiącach, a możliwości zatrudnienia obejmują stanowiska visual merchandisers, human resources oraz doradców klienta.

Maciej Podwojski, Head of Sales CEE w Primark powiedział:

Plany dotyczące naszego siódmego sklepu w Polsce pokazują nasze zaangażowanie w Europie Środkowo-Wschodniej, w regionie z ogromnym potencjałem przyszłego wzrostu. W tym roku mija pięć lat, odkąd rozpoczęliśmy tutaj swoją działalność, otwierając nasz pierwszy sklep w Lublanie na Słowenii. Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć w Europie Środkowo-Wschodniej, a naszym celem jest posiadanie 16 sklepów w 6 krajach CEE do 2025 roku, tworząc setki miejsc pracy i oferując naszym klientom bardziej zrównoważoną modę w przystępnych cenach.

Jeszcze w tym roku detalista wejdzie na 17. rynek na świecie i 6. w Europie Środkowo-Wschodniej, otwierając sklep w Budapeszcie na Węgrzech, a także uruchomi trzeci sklep w Rumunii, w Timisoarze. Natomiast w przyszłym roku finansowym otworzy drugi sklep w czeskiej Pradze, który dołączy do flagowej lokalizacji na Placu Wacława.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. luty 2024 07:32