StoryEditor
Sieci i centra handlowe
05.02.2024 15:09

Elektrownia Powiśle zaprasza na warsztaty self-care

Beauty Hall w Elektrowni Powiśle to strefa z markami kosmetycznymi oraz usługami beauty i wellness / Elektrownia Powiśle
W strefie piękna w warszawskiej Elektrowni Powiśle przez cały luty będzie można brać udział w tematycznych warsztatach. Organizatorem jednego z nich będzie kosmetyczna marka Alba1913.

Beauty Hall w Elektrowni Powiśle to strefa z markami kosmetycznymi oraz usługami beauty i wellness. Są tu stoiska z produktami oraz salon fryzjerski, barber shop, nail bar, kriokomora, usługi depilacji, masaże, zabiegi kosmetyczne na ciało i twarz oraz usługi z zakresu medycyny estetycznej. Do jej odwiedzenia przez cały luty zachęcać będą wydarzenia skupione na self-care i rozwoju osobistym, które pozwolą zatroszczyć się o zdrowie ciała i ducha.

Już się odbyły zajęcia z tańca high heels prowadzone przez nagradzane w Polsce i Europie tancerki. Natomiast w dniach 6, 13 oraz 20 lutego będzie można wziąć udział w bezpłatnych spotkaniach „Nawykownia. Jak w zdrowy i kreatywny sposób wyrobić nowe nawyki. Z miłości do siebie i do ciała”, podczas których uczestnicy dostaną wskazówki dotyczące użytecznych sposobów wyrabiania nawyków.

Jedną z marek kosmetycznych, która w Elektrowni Powiśle ma swój salon firmowy jest Alba1913. I to ona w drugi czwartek miesiąca (8 lutego) zaprasza na warsztaty organizowane z myślą o miłośnikach relaksujących zapachów. Będzie można na poznać na nich tajniki wpływu zapachu na dobre samopoczucie. Warsztaty upłyną pod hasłem „Zima”, ale organizator zapewnia, że atmosfera będzie rozgrzewająca.

Czytaj też: Marka Alba1913 zapowiada otwarcie salonu firmowego (wiadomoscikosmetyczne.pl) 

Za to w dniu zakochanych (14 lutego) odbędą się trzy sesje jogi, organizowanej przez Paw Yoga, który jest pierwszym w Polsce konceptem jogi z psami. Joginkom i joginom będą towarzyszyć szczeniaki z hodowli zrzeszonych w Związku Kynologicznym w Polsce. Dwa dni później odbędą się zajęcia pilatesu. Ćwiczeniom będzie towarzyszyć wyciszająca i sprzyjająca dobrostanowi medytacja.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
09.06.2025 14:00
Inglot otwiera nowy butik w Magnolia Park – większa przestrzeń, nowe usługi i produkty
Nowy salon marki we Wrocławiu został urządzony w odświeżonym koncepcie.Inglot

W czerwcu polska marka kosmetyczna Inglot otworzyła nowy sklep w centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu. Nowa lokalizacja na parterze, o powierzchni ponad 30 mkw., zastąpiła dotychczasowy punkt wolnostojący. Butik zaprojektowano zgodnie z najnowszym konceptem marki, który zakłada lepsze dostosowanie przestrzeni do potrzeb konsumentów – zarówno pod względem estetyki, jak i funkcjonalności. Klienci mogą teraz korzystać z podziału na strefy: pielęgnacyjną, bazową, kolorową i manicure, co ułatwia poruszanie się po ofercie.

Jak podkreśla Marta Kocik, dyrektorka Magnolia Park, nowy lokal to odpowiedź na rosnące zainteresowanie wysokiej jakości kosmetykami i komfortowymi warunkami zakupów. Zwiększenie powierzchni pozwoliło na rozszerzenie asortymentu naturalnych kosmetyków i podniesienie standardu obsługi. Sklep wyróżnia się pastelowym wystrojem wnętrza inspirowanym ludzką twarzą, co ma nie tylko walory estetyczne, ale też funkcjonalne – sprzyjające indywidualnemu podejściu do potrzeb klientów.

Nowością w butiku są profesjonalne usługi makijażowe – dzienny, wieczorowy oraz okolicznościowy – a także lekcje makijażu. Co istotne, klientki otrzymują w cenie usługi zestaw kosmetyków o tej samej wartości, co czyni ofertę unikatową na rynku. Na makijaż można umawiać się w salonie, przez aplikację Booksy lub telefonicznie. Na otwarcie zaplanowano również specjalne wydarzenie: 20 i 21 czerwca odwiedzający będą mogli skorzystać z analizy kolorystycznej prowadzonej przez Mateusza Szlagiera – eksperta w tej dziedzinie.

Marka Inglot, obecna na sześciu kontynentach, pozostaje firmą rodzinną z polskim kapitałem. Aż 95 proc. produktów powstaje w zakładzie produkcyjnym w Przemyślu. Firma znana jest z innowacyjnego podejścia i dbałości o etykę – kosmetyki nie są testowane na zwierzętach. Otwarcie nowego butiku zbiegło się z premierą nowego produktu: pomadki Glazed Lips z filtrem SPF 50+, stanowiącej odpowiedź na potrzeby konsumentek w zakresie ochrony i pielęgnacji ust.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
04.06.2025 15:30
Atak na e-commerce Victoria’s Secret. Firma ostrzega przed wpływem na wyniki finansowe
Sieć bieliźniarska jest liczącym się graczem na rynku kosmetycznym ze względu na bogatą ofertę zapachów, makijażu i pielęgnacji.Shutterstock

Victoria’s Secret & Co. poinformowała o incydencie bezpieczeństwa, który spowodował trzydniowe wyłączenie sklepu internetowego. Firma ostrzega, że zdarzenie może negatywnie wpłynąć na wyniki finansowe za bieżący kwartał. Trwają prace nad pełną oceną skali i konsekwencji ataku. Mimo że wstępne dane za pierwszy kwartał – zakończony 3 maja – nie zostały naruszone, to spółka podkreśla, że poniosła dodatkowe koszty i straty, które mogą odbić się na przyszłych wynikach.

W 2023 roku około jedna trzecia całkowitej sprzedaży Victoria’s Secret pochodziła z kanału e-commerce, co czyni przerwę w działalności cyfrowej szczególnie istotną. Incydent doprowadził do opóźnienia publikacji raportu finansowego, pierwotnie planowanego na ten tydzień. Pracownicy wciąż mają ograniczony dostęp do części systemów korporacyjnych, co utrudnia przetwarzanie danych potrzebnych do przygotowania sprawozdań.

Pomimo problemów technicznych, Victoria’s Secret podała wstępne wyniki za pierwszy kwartał – sprzedaż wyniosła 1,35 miliarda dolarów i była zgodna z oczekiwaniami analityków. Spółka zaznacza, że jak dotąd incydent nie spowodował istotnych zakłóceń w bieżącej działalności operacyjnej, choć niektóre procesy wciąż są przywracane.

Reakcja rynku była natychmiastowa – akcje spółki spadły o około 2 proc. w notowaniach na nowojorskiej giełdzie w dniu ogłoszenia informacji. Od początku roku kurs Victoria’s Secret stracił już około 50 proc. To kolejny w ostatnim czasie przypadek naruszenia bezpieczeństwa danych w sektorze detalicznym – podobne problemy dotknęły ostatnio firmę Adidas AG oraz kilku detalistów w Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 21:30