StoryEditor
Sieci i centra handlowe
06.09.2023 15:03

Estée Lauder nową marką w portfolio Marks & Spencer

Marks & Spencer dodał zapachy Estée Lauder do swojej oferty kosmetyków, co stanowi najnowszy krok w ramach strategii „Brands at Marks & Spencer”. Od przyszłego miesiąca ponad 30 zapachów marki kosmetycznej będzie dostępnych w wybranych sklepach Marks & Spencer oraz online. Oferta obejmie kolekcje Estée Lauder Beautiful, Bronze Goddess i Pleasures dla kobiet oraz Aramis dla mężczyzn, których ceny będą zaczynać się od 25 funtów.

Marks & Spencer wprowadził zapachy Estée Lauder do swojej gamy produktów kosmetycznych, co stanowi najnowszy etap w strategii "Brands at Marks & Spencer". Rozpoczynając od przyszłego miesiąca, będzie można nabyć ponad 30 zapachów tej marki kosmetycznej w wybranych sklepach Marks & Spencer oraz online.

Od 2009 roku Marks & Spencer dodaje marki do asortymentu swoich marek, począwszy od wybranych marek spożywczych w 2009 roku, następnie markowe linie kosmetyczne w 2012 roku i linie modowe w 2020 roku. W branży kosmetycznej Marks & Spencer ma obecnie ponad 15 marek własnych, w tym Formula, Discover, Fresh Elements i Apothecary, a także 47 marek zewnętrznych, w tym Estée Lauder. Według sprzedawcy zewnętrzne marki kosmetyczne stanowią 42 proc. sprzedaży kosmetyków Marks & Spencer. Ostatniom dodatkiem do portfolio Mark & Spencer była marka produktów do pielęgnacji skóry Clinique – należąca zresztą do grupy Estée Lauder – w 2022 roku.

Wiceprezes i dyrektor generalny Estée Lauder, Luke Evans, powiedział:

To niezwykle ekscytujące partnerstwo dla Estée Lauder — wejście do jednego z najbardziej zaufanych sklepów przy głównych ulicach Wielkiej Brytanii, który szybko staje się miejscem docelowym dla zakupów urodowych.

Z końcem lipca 2017 r. sieć Marks & Spencer zamknęła ostatni sklep w Warszawie. Firma opuściła Polskę i siedem innych krajów, gdzie nie widziała perspektyw dalszego rozwoju.

Czytaj także: Estée Lauder uruchamia program oceny swoich sklepów pod kątem dbałości o środowisko

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
01.07.2025 16:18
Nowe centrum handlowe na Siekierkach: rusza budowa Placu Wiślanego
Nowe centrum handlowe to kolejna szansa na ekspansję dla sieci beauty.Mallson Property Group

Już w najbliższych tygodniach ruszy budowa Placu Wiślanego – nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej zlokalizowanej na warszawskich Siekierkach, przy skrzyżowaniu Alei Polski Walczącej i ulicy Batalionu AK „Bałtyk”. Otwarcie zaplanowano na przełom 2026 i 2027 roku. Inwestycję realizuje APM Development, firma działająca w branży nieruchomości od 2003 roku. Nowy obiekt ma stać się istotnym punktem codziennych zakupów i spotkań dla dynamicznie rozwijającej się okolicy.

Plac Wiślany powstanie w formule convenience i obejmie market spożywczy oraz około 30 sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych. W planach są m.in. restauracje, kawiarnie, bank, kantor, pralnia, salony beauty, a także infrastruktura wspierająca komfort mieszkańców – przestronne pasaże, dostęp do światła dziennego i rozbudowane udogodnienia dla pieszych. Pod obiektem zaplanowano parking podziemny, a w jego sąsiedztwie znajdą się stojaki rowerowe i przystanki komunikacji miejskiej.

Integralną częścią inwestycji będzie także skwer parkowy, który powstanie naprzeciwko centrum handlowego, również przy skrzyżowaniu Alei Polski Walczącej i ul. Batalionu AK „Bałtyk”. Przestrzeń ta ma oferować dużą ilość zieleni, ławki i elementy rekreacyjne dla dzieci, tworząc miejsce odpoczynku dla mieszkańców okolicznych osiedli.

Według APM Development, inwestycja odpowiada na rosnące potrzeby mieszkańców Siekierek, gdzie od lat powstają nowe osiedla mieszkaniowe. – Wraz ze wzrostem liczby mieszkańców pojawiła się pilna potrzeba stworzenia miejsca codziennej wygody – mówi przedstawiciel firmy. Plac Wiślany ma wypełnić tę lukę, oferując nie tylko przestrzeń zakupową, ale również miejsce spotkań i rekreacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
24.06.2025 15:36
Action świętuje otwarcie 3000. sklepu w Europie
Action oferuje szeroką gamę produktów kosmetycznych.Agata Grysiak

Sieć dyskontów niespożywczych Action ogłosiła otwarcie swojego 3000. sklepu w Europie. Jubileuszowy punkt został uruchomiony w miejscowości San Rocco al Porto w południowej części włoskiej Lombardii i jest jednocześnie 157. placówką tej sieci we Włoszech.

Ekspansja w tym kraju nabrała tempa — zaledwie cztery lata minęły od debiutu marki na włoskim rynku. – Otwarcie naszego 3000. sklepu w kraju, w którym nasi klienci tak entuzjastycznie nas przyjęli, jest czymś wyjątkowym – podkreśliła Hajir Hajji, dyrektor generalna Action. Dynamiczny rozwój sieci obejmuje nie tylko Włochy, ale również nowe rynki. Dwa miesiące temu Action uruchomiło pierwszy sklep w Szwajcarii, a już jesienią planowane jest otwarcie debiutanckiej placówki w Rumunii. Firma konsekwentnie buduje swoją obecność w Europie Środkowo-Wschodniej, wzmacniając pozycję jako jeden z najszybciej rosnących detalistów w segmencie niespożywczym.

Ważnym elementem strategii ekspansji Action jest rozwój logistyki, zwłaszcza w Polsce, która pełni kluczową rolę w regionalnym łańcuchu dostaw. Obecnie sieć posiada trzy centra dystrybucyjne na terenie kraju. Pierwsze zostało uruchomione w Osłej w listopadzie 2019 roku. Drugie – w Bieruniu – rozpoczęło działalność w lutym 2022 roku, a najnowsze centrum w Zakroczymiu funkcjonuje od czerwca 2023 roku.

Rozbudowana sieć logistyczna ma zapewniać regularne dostawy produktów do wszystkich placówek, co jest kluczowe przy dynamicznej ekspansji. Dzięki inwestycjom w infrastrukturę i rozwój regionalnych hubów, Action może utrzymywać konkurencyjność i skalować działalność w nowych lokalizacjach. Firma nie zwalnia tempa i zapowiada dalszy rozwój na kolejnych rynkach europejskich.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 04:28