StoryEditor
Sieci i centra handlowe
22.09.2023 14:46

H&M Beauty zmienia formuły swoich kosmetyków do makijażu na wegańskie

Wiodącym kolorem wegańskiej kolekcji H&M Beauty będzie czerwony / H&M Beauty
H&M Beauty zmienia formuły swoich kosmetyków do makijażu na wegańskie. Za tym idzie zmiana ich designu, za nową wizję marki odpowiada wizażysta Raoúl Alejandre. Kosmetyki będą dostępne globalnie – w internecie i sklepach stacjonarnych na całym od października 2023 roku, a przez cały 2024 rok marka będzie poszerzać swoje portfolio.

H&M Beauty – kosmetyczna dywizja modowego giganta – poinformowała, że wprowadza na rynek całkowicie odnowioną kolekcję swoich kosmetyków do makijażu – tuszy do rzęs, szminek i wielu innych. Wysokiej jakości formuły wegańskie oraz nowy wygląd to cechy charakterystyczne asortymentu, który „jest bardziej elegancki i lepszy niż kiedykolwiek wcześniej” – jak napisała firma.

H&M Beauty powierzyło swoją markę znanemu wizażyście Raoúlowi Alejandre, który powiedział: „Jestem gotowy wnieść do tej współpracy innowacyjne i ekskluzywne techniki. Ta premiera oznacza początek długoterminowego partnerstwa między nami”.

Czytaj także: H&M poszerza asortyment kosmetyczny. Przyjrzeliśmy się całej ofercie beauty [FOTOREPORTAŻ] 

Zupełnie nowe, wegańskie formuły kosmetyków do makijażu z dodatkami pielęgnacyjnych składników, takich jak kwas hialuronowy, witamina E, linii H&M Beauty wymagały także całkowitej zmiany wyglądu opakowań. Marka i Raoúl Alejandre zadecydowali, że będzie ją wyróżniał charakterystyczny dla H&M czerwony (czy też karmazynowy) kolor.  

 

image

Nowa kolekcja H&M Beauty ma wegańskie formuły, które zawierają pielęgnacyjne składniki

H&M Beauty

 

Nowa linia kosmetyków do makijażu zostanie wprowadzona na rynek globalny w ramach kampanii „Make Up Stories” z udziałem Raoúla Alejandre. Produkty będą dostępne na całym świecie w internecie i sklepach stacjonarnych od października 2023 roku. Jak zapowiada H&M to dopiero początek, przez cały 2024 rok marka będzie  poszerzać swoją ofertę produktową.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
03.07.2025 15:25
Victoria’s Secret otworzy nowy sklep w Galerii Krakowskiej
Victoria‘s Secret od lat oferuje bogaty wybór produktów kosmetycznych.Marzena Szulc

8 sierpnia 2025 roku Victoria’s Secret zadebiutuje ze swoim najnowszym sklepem w Krakowie. Punkt sprzedaży zlokalizowany będzie na poziomie zero Galerii Krakowskiej, największego centrum handlowego w stolicy Małopolski.

W krakowskim salonie klienci znajdą szeroką ofertę kultowych biustonoszy, fig, piżam oraz kosmetyków, w tym bestsellerowych zapachów. Sklep będzie również oferował odzież domową i akcesoria, odpowiadając na potrzeby klientek w różnych kategoriach produktowych. Nowością, na którą zwraca uwagę marka, będzie możliwość skorzystania z bezpłatnej usługi brafittingu. Profesjonalne, indywidualne konsultacje w zakresie doboru biustonosza będą dostępne bez konieczności wcześniejszej rezerwacji. To element, który ma podkreślić prokonsumenckie podejście Victoria’s Secret i zwiększyć komfort zakupów.

Dodatkową atrakcją będzie uruchomienie kiosku pop-up, który pojawi się już 26 lipca w Galerii Krakowskiej. Na dwa tygodnie przed otwarciem głównego sklepu klienci będą mogli zapoznać się z wybranymi kolekcjami, przetestować zapachy oraz skorzystać z darmowych konsultacji brafittingowych. To działanie ma na celu zbudowanie zaangażowania jeszcze przed oficjalnym otwarciem salonu.

W pierwszym kwartale 2025 roku Victoria’s Secret osiągnęło przychód netto w wysokości 1,35 miliarda dolarów, co nieznacznie przekroczyło jej prognozy (1,30–1,33 miliarda dolarów), ale było porównywalne z wynikiem 1,36 miliarda  dolarów rok wcześniej. Ponadto, spółka ujawniła, że w roku fiskalnym 2025 liczy się z kosztem taryf celnych rzędu 50 milionów dolarów, co negatywnie wpływa na marże i wymusza ograniczenie promocji. Na scenie korporacyjnej spółka wprowadziła tzw. „poison pill” w odpowiedzi na rosnące udziały inwestora Bretta Blundy‘ego (ok. 13  proc.), co miało na celu ochronę przed wrogim przejęciem i stabilizację akcji. Pomimo spadku kursu akcji o ponad 50 proc. w 2025 roku, zarząd podtrzymuje przewidywania sprzedaży na poziomie 6,2–6,3 miliarda dolarów oraz prognozuje skorygowany zysk operacyjny od 270 do 320 milionów dolarów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
01.07.2025 16:18
Nowe centrum handlowe na Siekierkach: rusza budowa Placu Wiślanego
Nowe centrum handlowe to kolejna szansa na ekspansję dla sieci beauty.Mallson Property Group

Już w najbliższych tygodniach ruszy budowa Placu Wiślanego – nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej zlokalizowanej na warszawskich Siekierkach, przy skrzyżowaniu Alei Polski Walczącej i ulicy Batalionu AK „Bałtyk”. Otwarcie zaplanowano na przełom 2026 i 2027 roku. Inwestycję realizuje APM Development, firma działająca w branży nieruchomości od 2003 roku. Nowy obiekt ma stać się istotnym punktem codziennych zakupów i spotkań dla dynamicznie rozwijającej się okolicy.

Plac Wiślany powstanie w formule convenience i obejmie market spożywczy oraz około 30 sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych. W planach są m.in. restauracje, kawiarnie, bank, kantor, pralnia, salony beauty, a także infrastruktura wspierająca komfort mieszkańców – przestronne pasaże, dostęp do światła dziennego i rozbudowane udogodnienia dla pieszych. Pod obiektem zaplanowano parking podziemny, a w jego sąsiedztwie znajdą się stojaki rowerowe i przystanki komunikacji miejskiej.

Integralną częścią inwestycji będzie także skwer parkowy, który powstanie naprzeciwko centrum handlowego, również przy skrzyżowaniu Alei Polski Walczącej i ul. Batalionu AK „Bałtyk”. Przestrzeń ta ma oferować dużą ilość zieleni, ławki i elementy rekreacyjne dla dzieci, tworząc miejsce odpoczynku dla mieszkańców okolicznych osiedli.

Według APM Development, inwestycja odpowiada na rosnące potrzeby mieszkańców Siekierek, gdzie od lat powstają nowe osiedla mieszkaniowe. – Wraz ze wzrostem liczby mieszkańców pojawiła się pilna potrzeba stworzenia miejsca codziennej wygody – mówi przedstawiciel firmy. Plac Wiślany ma wypełnić tę lukę, oferując nie tylko przestrzeń zakupową, ale również miejsce spotkań i rekreacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. lipiec 2025 20:25