StoryEditor
Sieci i centra handlowe
31.03.2021 00:00

Kolejne sieci wprowadzają testy na COVID-19. Lomina w Netto i Kauflandzie

Certyfikowane testy firmy Lomina AG są dostępne w sprzedaży od 31 marca w sieci Kaufland. Od 1 kwietnia oferowac je będzie także sieć Netto.

Klienci Kauflandu kupią testy w cenie 79,99 zł za opakowanie, w którym są dwa pakiety testów serologicznych do samodzielnego wykonania w domu. Sieć poinformowała, że produktu należy szukać na półkach znajdujących się przy kasach.

W Netto cena została ustalona na 79,98 zł za opakowanie (czyli 39,99 zł za jeden test). Ze względu na spodziewane duże zainteresowanie wprowadzono też limit sprzedaży do dwóch podwójnych opakowań (czterech testów) na osobę.

Kaufland w Polsce to sieć 226 marketów. Netto ma natomiast ok. 400 sklepów.

Testy Lomina już od jakieś czasu ma w swojej ofercie także sieć Super-Pharm. Tam cena to 449,95 zł za opakowanie, w którym znajduje się 5 testów.

Czytaj też: Super-Pharm sprzedaje testy na przeciwciała COVID-19

Sieci Biedronka, Lidli i Aldi oferują natomiast testy Primacovid.

Zobacz ceny testów w Aldi: Sieć Aldi też wprowadza testy na przeciwciała. Konkuruje ceną i dostępnością

Lidlu: Lidl też wprowadza testy na przeciwciała. Gdzie będą dostępne i w jakiej cenie?

i Biedronce: To już pewne. Testy na przeciwciała COVID-19 pojawią się ponownie w Biedronce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
16.09.2025 14:34
H&M wprowadza linię kosmetyków w Indiach

H&M rozszerza działalność w Indiach, wprowadzając na tamtejszy rynek własną linię kosmetyków. Nowy koncept „H&M Beauty” obejmuje lokalnie produkowane kosmetyki do makijażu i perfumy, a także globalnie pozyskiwane akcesoria beauty. Premiera kolekcji zbiega się z 10. rocznicą obecności szwedzkiego detalisty w Indiach.

Od 2 października kosmetyki H&M trafią do sprzedaży we wszystkich kanałach marki. Nowa linia obejmuje ponad 200 produktów, w tym makijaż, zapachy i akcesoria. Ceny zaczynają się poniżej ₹799 (około 43 zł) za produkty do makijażu i ₹1,299 (około 70 zł) za perfumy, co plasuje ofertę w segmencie masowym.

Wejście w sektor beauty ma strategiczne znaczenie, biorąc pod uwagę tempo wzrostu rynku w Indiach. Według raportu Nykaa i Redseer wartość rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w tym kraju ma osiągnąć 34 mld dolarów do 2028 roku. Dla porównania, jeszcze w 2022 r. H&M w Indiach poszerzył portfolio o segment H&M Home, co pokazuje konsekwentne rozszerzanie działalności poza modę.

Nowa linia kosmetyczna odzwierciedla strategię dywersyfikacji oferty detalisty i chęć zdobycia udziału w jednym z najszybciej rosnących rynków na świecie. Równocześnie umacnia pozycję H&M w Indiach jako kluczowym rynku wschodzącym, gdzie rosnąca klasa średnia coraz częściej sięga po produkty beauty i lifestyle.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
10.09.2025 10:44
Bath & Body Works zatrudni 30 tys. pracowników sezonowych na czas świątecznego szczytu
Bath & Body Works w galerii Westfield Arkadia w Warszawie. wiadomoscikosmetyczne.pl

Bath & Body Works ogłosiło plany zatrudnienia ponad 30 tys. pracowników sezonowych w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie i Portoryko, aby sprostać spodziewanemu wzrostowi popytu w okresie świątecznym. Rekrutacja obejmie zarówno sklepy detaliczne, jak i centra dystrybucyjne, które odpowiadają za sprawną obsługę zamówień w tym kluczowym dla handlu czasie.

Firma planuje przyjąć częściowo etatowych pracowników do obsługi prawie 1,9 tys. sklepów w Ameryce Północnej. Dodatkowo w pięciu centrach dystrybucyjnych zlokalizowanych w Ohio powstanie ponad 2 tys. pełnoetatowych stanowisk, które wzmocnią zaplecze logistyczne i zapewnią sprawną realizację dostaw.

Zarząd podkreśla, że tak szeroko zakrojona rekrutacja ma na celu zagwarantowanie wysokiego poziomu obsługi w okresie największego obciążenia sprzedażowego w roku. Dzięki zwiększeniu zatrudnienia sieć chce nie tylko usprawnić proces zakupowy, ale także utrzymać standardy obsługi klienta, z których marka jest znana.

Prezes Bath & Body Works, Daniel Heaf, zaznaczył, że sezon świąteczny jest czasem, w którym „marka, produkty i zespoły pokazują pełnię swoich możliwości”. Jak dodał, sukces w tym okresie zależy od tysięcy pracowników, którzy swoją pracą w sklepach i centrach dystrybucyjnych tworzą doświadczenie zakupowe na najwyższym poziomie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. wrzesień 2025 20:23