StoryEditor
Sieci i centra handlowe
03.10.2024 14:06

Nowe modernizacje w Galerii Północnej — w jesień kompleks wejdzie z nowymi brandami

Galeria Północna znajduje się w północnej części Warszawy, w dzielnicy Białołęka. / Biuro Prasowe Galerii Północnej

Galeria Północna, jedna z największych galerii handlowych w północnej części Warszawy, zakończyła lato serią modernizacji i poszerzenia oferty handlowej. Wśród kluczowych zmian znalazły się rozbudowy sklepów Sephora i Dealz oraz debiut międzynarodowej marki Nanu-Nana.

Galeria Północna od lat umacnia swoją pozycję na warszawskim rynku handlowym. W ostatnich miesiącach dwóch głównych najemców, Sephora i Dealz, zmodernizowało swoje lokale. Sklep Sephora, o powierzchni powiększonej do 319 mkw, wprowadził nowoczesny koncept handlowy, który obejmuje m.in. lepszą nawigację stref i kategorii oraz nowe rozwiązania wizualne. Z kolei Dealz przeniósł się do nowego, większego lokalu o powierzchni 510 mkw, zapewniając klientom lepsze warunki do codziennych zakupów.

W połowie września Galeria Północna wzbogaciła swoją ofertę o międzynarodową sieć Nanu-Nana. Nowy lokal o powierzchni 163 mkw oferuje szeroki wybór prezentów i akcesoriów do wnętrz, co odpowiada na potrzeby lokalnych klientów. Jak podkreśla Katarzyna Żuchowska, Retail Leasing Manager w GTC SA, marka Nanu-Nana była wyczekiwana przez klientów, a jej debiut stanowi ważny element rozwoju oferty Galerii Północnej.

Galeria Północna nie zamierza spoczywać na laurach. Jak zapowiada Julita Kubalska, Head of Retail Leasing w GTC SA, w przyszłości planowane są kolejne modernizacje oraz poszerzanie oferty o nowe marki. Już teraz galeria może pochwalić się blisko 200 najemcami, w tym takimi markami jak H&M, Sephora, RTV Euro AGD, czy Carrefour.

Czytaj także: Protest najemców warszawskiej Galerii Północnej. Zamkną sklepy w proteście przed zbyt wysokim czynszom

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
03.07.2025 15:25
Victoria’s Secret otworzy nowy sklep w Galerii Krakowskiej
Victoria‘s Secret od lat oferuje bogaty wybór produktów kosmetycznych.Marzena Szulc

8 sierpnia 2025 roku Victoria’s Secret zadebiutuje ze swoim najnowszym sklepem w Krakowie. Punkt sprzedaży zlokalizowany będzie na poziomie zero Galerii Krakowskiej, największego centrum handlowego w stolicy Małopolski.

W krakowskim salonie klienci znajdą szeroką ofertę kultowych biustonoszy, fig, piżam oraz kosmetyków, w tym bestsellerowych zapachów. Sklep będzie również oferował odzież domową i akcesoria, odpowiadając na potrzeby klientek w różnych kategoriach produktowych. Nowością, na którą zwraca uwagę marka, będzie możliwość skorzystania z bezpłatnej usługi brafittingu. Profesjonalne, indywidualne konsultacje w zakresie doboru biustonosza będą dostępne bez konieczności wcześniejszej rezerwacji. To element, który ma podkreślić prokonsumenckie podejście Victoria’s Secret i zwiększyć komfort zakupów.

Dodatkową atrakcją będzie uruchomienie kiosku pop-up, który pojawi się już 26 lipca w Galerii Krakowskiej. Na dwa tygodnie przed otwarciem głównego sklepu klienci będą mogli zapoznać się z wybranymi kolekcjami, przetestować zapachy oraz skorzystać z darmowych konsultacji brafittingowych. To działanie ma na celu zbudowanie zaangażowania jeszcze przed oficjalnym otwarciem salonu.

W pierwszym kwartale 2025 roku Victoria’s Secret osiągnęło przychód netto w wysokości 1,35 miliarda dolarów, co nieznacznie przekroczyło jej prognozy (1,30–1,33 miliarda dolarów), ale było porównywalne z wynikiem 1,36 miliarda  dolarów rok wcześniej. Ponadto, spółka ujawniła, że w roku fiskalnym 2025 liczy się z kosztem taryf celnych rzędu 50 milionów dolarów, co negatywnie wpływa na marże i wymusza ograniczenie promocji. Na scenie korporacyjnej spółka wprowadziła tzw. „poison pill” w odpowiedzi na rosnące udziały inwestora Bretta Blundy‘ego (ok. 13  proc.), co miało na celu ochronę przed wrogim przejęciem i stabilizację akcji. Pomimo spadku kursu akcji o ponad 50 proc. w 2025 roku, zarząd podtrzymuje przewidywania sprzedaży na poziomie 6,2–6,3 miliarda dolarów oraz prognozuje skorygowany zysk operacyjny od 270 do 320 milionów dolarów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
01.07.2025 16:18
Nowe centrum handlowe na Siekierkach: rusza budowa Placu Wiślanego
Nowe centrum handlowe to kolejna szansa na ekspansję dla sieci beauty.Mallson Property Group

Już w najbliższych tygodniach ruszy budowa Placu Wiślanego – nowoczesnej przestrzeni handlowo-usługowej zlokalizowanej na warszawskich Siekierkach, przy skrzyżowaniu Alei Polski Walczącej i ulicy Batalionu AK „Bałtyk”. Otwarcie zaplanowano na przełom 2026 i 2027 roku. Inwestycję realizuje APM Development, firma działająca w branży nieruchomości od 2003 roku. Nowy obiekt ma stać się istotnym punktem codziennych zakupów i spotkań dla dynamicznie rozwijającej się okolicy.

Plac Wiślany powstanie w formule convenience i obejmie market spożywczy oraz około 30 sklepów, lokali gastronomicznych i punktów usługowych. W planach są m.in. restauracje, kawiarnie, bank, kantor, pralnia, salony beauty, a także infrastruktura wspierająca komfort mieszkańców – przestronne pasaże, dostęp do światła dziennego i rozbudowane udogodnienia dla pieszych. Pod obiektem zaplanowano parking podziemny, a w jego sąsiedztwie znajdą się stojaki rowerowe i przystanki komunikacji miejskiej.

Integralną częścią inwestycji będzie także skwer parkowy, który powstanie naprzeciwko centrum handlowego, również przy skrzyżowaniu Alei Polski Walczącej i ul. Batalionu AK „Bałtyk”. Przestrzeń ta ma oferować dużą ilość zieleni, ławki i elementy rekreacyjne dla dzieci, tworząc miejsce odpoczynku dla mieszkańców okolicznych osiedli.

Według APM Development, inwestycja odpowiada na rosnące potrzeby mieszkańców Siekierek, gdzie od lat powstają nowe osiedla mieszkaniowe. – Wraz ze wzrostem liczby mieszkańców pojawiła się pilna potrzeba stworzenia miejsca codziennej wygody – mówi przedstawiciel firmy. Plac Wiślany ma wypełnić tę lukę, oferując nie tylko przestrzeń zakupową, ale również miejsce spotkań i rekreacji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. lipiec 2025 03:47