StoryEditor
Sieci i centra handlowe
18.08.2023 09:09

Primark - sieć odzieżowa z pokaźną ofertą kosmetyczną [FOTOREPORTAŻ]

<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>

Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  

/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
/ wiadomoscikosmetyczne.pl
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
<p>Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…oraz na licencjach Disney czy Barbie The Movie, a także we współpracy z marką I Heart Revolution  </p>
Gallery
Primark to irlandzka sieć, która od roku walczy o uwagę polskiego konsumenta. Za kilka dni otworzy u nas swój piąty sklep. Oprócz odzieży dla kobiet, mężczyzn i dzieci oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz ma w swojej ofercie także szeroki asortyment Beauty. Zobacz z nami jakie kosmetyki można kupić w Primark.

Primark to sieć o irlandzkich korzeniach, której sklepy można spotkać w całej Wielkiej Brytanii, Europie Środkowej i Wschodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. W sumie jest ich 400, ale firma zapewnia, że do końca 2026 r. będzie ich miała 530.

W Polsce na razie działają cztery sklepy. Zlokalizowane są w Galerii Młociny w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, Bonarka City Center w Krakowie oraz Silesia City Center w Katowicach. 23 sierpnia otwarty zostanie kolejny – we wrocławskim Magnolia Park, a do końca roku – szósty, w łódzkiej Manufakturze.

Czytaj tez: Primark otwiera kolejne dwa sklepy w Polsce

Jak czytamy na stronach detalisty „przystępność cenowa od zawsze przyświeca działaniom Primark. Naszą misją stało się zwiększenie dostępności mody przyjaznej środowisku”. Postanowiliśmy sprawdzić jak to działa w kategoriach kosmetycznych. 

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Produkty kosmetyczne w Primark oferowane są pod marką własną Ps…Jaki oferuje ona asortyment? Mój wzrok od razu przyciągnął olejek ze złotymi drobinkami. Jego inspiracji należy szukać w słynnym produkcie marki Nuxe, którego cena za 100 ml w drogerii Super-Pharm to 134,39 zł. Opcja w Primark to koszt jedynych 22 zł. 

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Uwagę zwraca także szeroka oferta produktów do kąpieli, w ramach której oferowane są musujące kule z rozmaitymi motywami niczym w sklepach marki Lush, żele i pianki po prysznic, a także liczne akcesoria, jak np. czepki chroniące włosy przed zamoczeniem.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
 
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Atrakcyjnie prezentuje się półka kosmetyków do i po opalaniu. Znajdziemy na niej balsamy do ciała z filtrami, olejek ochronny do włosów, krem do twarzy z wysoką ochroną przeciwsłoneczną oraz balsam po opalaniu after sun i łagodzący żel aloesowy. Produkty oferowane są w formatach standardowych oraz pomniejszonych, nadających się do zabrania na pokład samolotu.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Wrażenie robi szeroka oferta masek na twarz w płachcie oraz płatków pod oczy.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

W strefie Beauty Primark oferuje także zapachy. Są to zarówno wody perfumowane dla kobiet oraz mężczyzn, jak i mgiełki do ciała i włosów, a także spray do poduszek na dobry sen oraz zestaw rollerów zapachowych do nadgarstków dla dzieci, które zgodnie z deklaracja producenta podnoszą na duchu, uspokajają i pomagają utrzymać koncentrację.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Z oferty Primark zadowoleni powinni być także fani suchych szamponów…

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

 … a także poszukiwacze rozmaitych akcesoriów do włosów…

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

… w tym małego AGD:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Nie zawiodą się też osoby poszukujące akcesoriów do pielęgnacji twarzy i makijażu:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Oferta Primark obejmuje też kosmetyki do makijażu, wśród których wybierać można bazy pod makijaż, kilka rodzajów podkładów w licznych odcieniach, korektory, roże w kremie, kamieniu i płynie, rozświetlacze…

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

…a także cienie do powiek, eyelinery i tusze do rzęs...

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

...oraz szminki, konturówki, pomadki i balsamy do ust:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Oprócz kolorowych kosmetyków marki własnej Ps… na półkach znajdziemy liczną reprezentacje produktów powstałych we współpracy Primark x I Heart Revolution…  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

… a także w kolaboracji z Barbie The Movie

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Przy pólkach z ofertą Beauty w Primarku nie zawiodą się też fanki stylizacji paznokci.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
Oprócz klasycznych lakierów odnajdą emalie w wersji eko wzbogacone olejem z wodorostów morskich i awokado
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Primark mocno stawia też na sztuczne paznokcie. Proponuje je w wielu kształtach i kolorach.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl
image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Do zakupu mocno zachęca możliwość przymierzenia paznokci na własnej dłoni:

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

Spory wybór propozycji znajdziemy też na standzie ze sztucznymi rzęsami.  

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

W sieci Primark na półkach i standach jest wiele produktów dla najmłodszych - ciałem i duchem. Dotyczy ta także asortymentu Beauty. Przykładem mogą być wszelkie akcesoria stworzone na licencji firmy Disney - szczotki do włosów, pędzle do makijażu, zalotki, naklejki na paznokcie czy kosmetyczki z motywem Myszki Minni czy niebieskiego kosmity Stitcha.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

To co warto odnotować, to logo programu Leaping Bunny, którym oznakowame są wszystkie produkty kosmetyczne marki własnej Ps... i marek wyprodukowanych przez Primark we wspólpracy z innymi firmami. Gwarantuje ono, że są Cruelty Free - wolne od okrucieństwa. Ani gotowe produkty, ani ich składniki nie są testowane na zwierzętach.

image
wiadomoscikosmetyczne.pl

 

Czytaj też: Kosmetyki sieci Primark pozytywnie przeszły weryfikację na brak powiązań z testami na zwierzętach  

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
24.07.2024 13:14
Dino otwiera rocznie dwa razy więcej sklepów niż Rossmann
Rossmann i Dino należą do liderów rynkowych w swoich kategoriachfot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Sieć Dino otworzyła w pierwszej połowie br. 98 sklepów. Jeśli detalista utrzyma to tempo to będzie oznaczało, że rocznie otwiera dwa razy więcej sklepów niż Rossmann.

Dino Polska jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się sieci spożywczo-przemysłowych na polskim rynku. Rossmann SDP jest największą pod względem liczby sklepów siecią drogeryjną mającą także największy udział w rynku kosmetycznym. Na swoich rynkach sieci uznawane są za zdecydowanych liderów.

Dino kilka miesięcy temu zainwestowało w internetową drogerię eZebra – jedną z najbardziej znanych na polskim rynku. Od tego czasu dostawcy i analitycy zastanawiają się, czy Dino uzyskując profesjonalną ekspertyzę od menedżerów eZebry byłoby skłonne wprowadzić do swojej oferty szeroki asortyment kosmetyczny i stać się mocnym partnerem handlowym dla firm kosmetycznych i chemicznych (obecnie tę ofertę w Dino można nazwać dyskontową). Dlatego postanowiliśmy przyjrzeć się kluczowym liczbom określającym pozycję obu sieci na polskim rynku.

Czytaj także: Na stronie internetowej Dino pojawił się odnośnik do eZebry. Sieć marketów promuje e-drogerię także w swoich gazetkach

Rossmann ma obecnie w Polsce ok. 1800 drogerii. Z raportów z ostatnich lat wynika, że sieć otwiera ok. 100 nowych placówek rocznie. Według zapowiedzi prezesa sieci Marcina Grabary tempo inwestycji będzie rosło i rocznie będzie przybywać więcej niż 100 nowych drogerii Rossmann, a sieć zainwestuje w Polsce w najbliższych latach ok.1,5 mld zł. W 2028 r. Rossmann chce mieć w Polsce ok. 2300 drogerii.

Czytaj więcej: Marcin Grabara, Rossmann Polska: Będziemy otwierać jeszcze więcej drogerii, e-commerce trzeba odczarować

Sieć będzie także modernizować i powiększać istniejące drogerie. Chce również być liderem rynku e-commerce w kategorii Uroda.

Czytaj więcej:

Rossmann 30 lat w Polsce i zapowiedź 800 nowych drogerii  

Najnowocześniejszy Rossmann w galerii Westfield Mokotów w Warszawie. Drogeryjny gigant modernizuje swoje sklepy i otwiera nowe

Według Nielsena, Rossmann ma 30 proc. udziału w rynku chemiczno-kosmetycznym w Polsce, a sam detalista podaje, że gdyby brać pod uwagę tylko ofertę beauty jest to nawet 50 proc. Obroty Rossmanna w Polsce w 2023 roku wyniosły 15,9 mld zł. Na polskim rynku nie ma podmiotu, który mógłby konkurować z Rossmannem na równym poziomie.

Rossmann jest niemiecką siecią założoną przez Dirka Rossmanna, obecnie zarządza nią syn założyciela Raul Rossmann. 50 proc. udziałów Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska należy do Rossmann GmbH (ponad 4 tys. drogerii w 9 krajach), drugie 50 proc. ma A.S. Watson Group - międzynarodowa grupa kapitałowa posiadająca 16 tys. sklepów, m.in. Watson (kraje azjatyckie), Superdrug (Wielka Brytania), Kruidvat (Belgia, Holandia), ICI Paris XL (Luxemburg, Belgia, Holandia).

Sieć Dino na koniec 2023 r. miała 2406 sklepów i w ciągu tego jednego roku otworzyła 250 nowych placówek. Nakłady inwestycyjne na rozwój firmy wyniosły w 2023 r. 1,2 mld zł, a skumulowana wartość nakładów Grupy Dino w ciągu ostatnich 5 lat sięgnęła 5,8 mld zł. Przychody ze sprzedaży Dino w 2023 r. wyniosły 25,7 mld zł.

Z najnowszych danych opublikowanych przez Dino Polska wynika, że w pierwszej połowie 2024 r. sieć otworzyła 98 nowych sklepów.

Dino jest polską siecią. Większościowym udziałowcem spółki Dino Polska (51,16 proc.) jest jej założyciel i przewodniczący rady nadzorczej Tomasz Biernacki. Pozostali akcjonariusze (48,84 proc.) to głównie inwestorzy giełdowi, pakiety akcji posiadają także członkowie zarządu i rady nadzorczej spółki.

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.07.2024 15:03
Precordia Capital i Septyma nabyły udziały w parku handlowym Vis à Vis Wilanów
Ulokowanie Street Mall Vis à Vis Wilanów w bliskości dwóch dzielnic Warszawy i Konstancina-Jeziorny gwarantuje duży ruch kliencki.Street Mall Vis à Vis Wilanów
Precordia Capital Sp. z o.o., której właścicielem jest Jerzy Motz, oraz spółka Septyma Sp. z o.o., należąca do Piotra Beaupre, nabyły 66 proc. udziałów w parku handlowym Street Mall Vis à Vis Wilanów. Sprzedającym udziały była firma Capital Park Sp. z o.o. Nowymi zarządcami nieruchomości została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A.

Street Mall Vis à Vis Wilanów zlokalizowany jest w południowej części Warszawy, przy ul. Przyczółkowej 219. Jego lokalizacja przy głównej drodze łączącej Centrum z Wilanowem i Konstancinem-Jeziorną sprawia, że jest łatwo dostępny dla mieszkańców zarówno miasta, jak i okolic. Park handlowy oferuje 17 sklepów oraz lokali usługowych i gastronomicznych o łącznej powierzchni najmu 4300 mkw., a także 104 miejsca parkingowe. Wśród najemców Vis à Vis Wilanów znajdują się takie marki, jak Decathlon, Deseo, Drogeria Hebe, MAX Premium Burgers, RTV EURO AGD, Sakana Sushi&Sticks oraz ZooZoo.pl. Obiekt jest obecnie w pełni wynajęty.

Prezes Zarządu Precordia Capital Sp. z o.o., Jerzy Motz, wyraził zadowolenie z przeprowadzonej transakcji. Wskazał, że parki handlowe typu convenience, takie jak Vis à Vis Wilanów, okazały się najbardziej odporne na skutki pandemii COVID-19. Lokalny charakter tego typu obiektów idealnie wpisał się w nową rzeczywistość, zaspokajając potrzeby konsumentów, którzy zaczęli spędzać więcej czasu w swoim sąsiedztwie. Analizy wykazały, że centra convenience osiągają najlepsze wyniki wśród formatów handlowych, co potwierdza zasadność inwestycji w tego typu nieruchomości.

Nowym zarządcą Vis à Vis Wilanów została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A. Spółka ta przejęła odpowiedzialność za bieżące zarządzanie nieruchomością, dbając o utrzymanie wysokiego standardu obsługi najemców oraz klientów parku handlowego. Przejęcie zarządzania przez doświadczoną firmę ma zapewnić dalszy rozwój i stabilność obiektu, podnosząc jego wartość na rynku nieruchomości komercyjnych.

Czytaj także: Nowy park handlowy pod Warszawą: na granicy z Konstancinem powstanie nowy obiekt

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
25. lipiec 2024 17:12