StoryEditor
Sieci i centra handlowe
14.06.2023 00:00

Rossmann, Dealz i Pepco otworzą sklepy w parku handlowym w Ropczycach

Park handlowy w Ropczycach to modelowy przykład kompaktowej inwestycji handlowej. Obiekt dostosowany jest skalą i ofertą do potrzeb lokalnych społeczności / fot. materiały prasowe/Genesis Property
Rossmann, Dealz i Pepco znalazły się wśród najemców, którzy podpisali umowy i otworzą sklepy w nowym parku handlowego w Ropczycach. W tej chwili inwestor obiektu, firma Genesis Property, czeka na wydanie pozwolenia na budowę. Prace mają ruszyć w ciągu najbliższych tygodni, a otwarcie planowane jest na pierwszą połowę 2024 r.

Rossmann, Dealz i Pepco to marki, które znalazły się wśród najemców i otworzą swoje sklepy w parku handlowym w Ropczycach. Poziom komercjalizacji powierzchni w nowo powstającym obiekcie wynosi obecnie ponad 80 proc. Genesis Property, deweloper odpowiedzialny za realizacje projektu zapewnia, że trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami.

Czytaj też:

Rossmann 30 lat w Polsce i zapowiedź 800 nowych drogerii

Sieć Dealz do końca roku ma mieć 300 sklepów i łączy siły z Pepco

Pepco ma już 3 tys. sklepów. Rośnie potencjał dla kategorii kosmetyków
 

Park handlowy w Ropczycach to modelowy przykład kompaktowej inwestycji handlowej. Obiekt dostosowany jest skalą i ofertą do potrzeb lokalnych społeczności. Mieścić się będzie przy ulicy Kolejowej tuż obok dużych osiedli mieszkaniowych. Lokalizacja ta jest także doskonale skomunikowana z centrum miasta oraz z drogą krajową nr 94. A dzięki projektowanemu bezpośredniemu dojazdowi do autostrady A4 szybki dojazd do obiektu zostanie zapewniony mieszkańcom okolicznych miejscowości. Przy parku powstanie duży i wygodny parking – wylicza Juliusz Wawrzyniak, prezes Genesis Property.

Ropczyce to miejscowość położona pomiędzy Rzeszowem a Dębicą. Miasto zamieszkuje około 16 tys. osób. W bezpośrednim sąsiedztwie zlokalizowany jest także Sędziszów Małopolski zamieszkiwany przez ponad 12 tys. osób.

– Łącznie w zasięgu 15 minutowej jazdy samochodem mieszka znacznie ponad 30 tys. osób, co tworzy duży potencjał dla najemców naszego parku handlowego – podkreśla Juliusz Wawrzyniak. 

Otwarcie parku planowane jest na pierwszą połowę 2024 r.

Obecnie oczekujemy na wydanie pozwolenia na budowę i w ciągu najbliższych tygodni rozpoczynamy prace budowlane – mówi prezes Genesis Property.

Park handlowy w Ropczycach to jeden z dziesięciu obiektów, które przygotowuje obecnie Genesis Property. Pozostałe obiekty, nad realizacją których pracuje firma przygotowywane są w Pińczowie, Łęcznej, Żaganiu, Brzezinach, Poznaniu, Łodzi, Morągu i Rogoźnie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Sieci i centra handlowe
17.07.2024 15:03
Precordia Capital i Septyma nabyły udziały w parku handlowym Vis à Vis Wilanów
Ulokowanie Street Mall Vis à Vis Wilanów w bliskości dwóch dzielnic Warszawy i Konstancina-Jeziorny gwarantuje duży ruch kliencki.Street Mall Vis à Vis Wilanów
Precordia Capital Sp. z o.o., której właścicielem jest Jerzy Motz, oraz spółka Septyma Sp. z o.o., należąca do Piotra Beaupre, nabyły 66 proc. udziałów w parku handlowym Street Mall Vis à Vis Wilanów. Sprzedającym udziały była firma Capital Park Sp. z o.o. Nowymi zarządcami nieruchomości została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A.

Street Mall Vis à Vis Wilanów zlokalizowany jest w południowej części Warszawy, przy ul. Przyczółkowej 219. Jego lokalizacja przy głównej drodze łączącej Centrum z Wilanowem i Konstancinem-Jeziorną sprawia, że jest łatwo dostępny dla mieszkańców zarówno miasta, jak i okolic. Park handlowy oferuje 17 sklepów oraz lokali usługowych i gastronomicznych o łącznej powierzchni najmu 4300 mkw., a także 104 miejsca parkingowe. Wśród najemców Vis à Vis Wilanów znajdują się takie marki, jak Decathlon, Deseo, Drogeria Hebe, MAX Premium Burgers, RTV EURO AGD, Sakana Sushi&Sticks oraz ZooZoo.pl. Obiekt jest obecnie w pełni wynajęty.

Prezes Zarządu Precordia Capital Sp. z o.o., Jerzy Motz, wyraził zadowolenie z przeprowadzonej transakcji. Wskazał, że parki handlowe typu convenience, takie jak Vis à Vis Wilanów, okazały się najbardziej odporne na skutki pandemii COVID-19. Lokalny charakter tego typu obiektów idealnie wpisał się w nową rzeczywistość, zaspokajając potrzeby konsumentów, którzy zaczęli spędzać więcej czasu w swoim sąsiedztwie. Analizy wykazały, że centra convenience osiągają najlepsze wyniki wśród formatów handlowych, co potwierdza zasadność inwestycji w tego typu nieruchomości.

Nowym zarządcą Vis à Vis Wilanów została firma Real Management Services Sp. z o.o., należąca do grupy Real Management S.A. Spółka ta przejęła odpowiedzialność za bieżące zarządzanie nieruchomością, dbając o utrzymanie wysokiego standardu obsługi najemców oraz klientów parku handlowego. Przejęcie zarządzania przez doświadczoną firmę ma zapewnić dalszy rozwój i stabilność obiektu, podnosząc jego wartość na rynku nieruchomości komercyjnych.

Czytaj także: Nowy park handlowy pod Warszawą: na granicy z Konstancinem powstanie nowy obiekt

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
E-commerce
16.07.2024 16:03
Kaufland uruchamia marketplace w Polsce. Jakie są warunki współpracy dla sprzedawców?
Kaufland Global Marketplace obejmuje 64 kategorie produktów, w tym kosmetyki i perfumyfot. Kaufland
Kaufland Global Marketplace będzie dostępny także w Polsce. Sieć podała datę premiery platformy, przez którą sprzedawcy będą mogli sprzedawać we wszystkich krajach, gdzie marketplace jest dostępny. Na jakich warunkach z biznesem e-commerce niemieckiego detalisty będą mogli współpracować sprzedawcy z Polski?

Jak podaje Kaufland, na polskiej platformie sprzedażowej Kauflad.pl zarejestrowanych jest obecnie 2 tys. sprzedawców. Ma ona ruszyć 7 sierpnia br.

Polska platforma będzie kolejnym rynkiem, na którym będzie działał Kaufland Global Marketplace. W takiej formule niemiecki detalista sprzedaje już w Niemczech, Słowacji  i Czechach. Platformy w Austrii i w Polsce zostaną wkrótce odpalone.

Sprzedaż online odbywa się na zasadzie współpracy z zewnętrznymi przedsiębiorcami, którzy rejestrują się na marketplace i samodzielnie wystawiają i sprzedają swoje produkty. Sami są również odpowiedzialni za wysyłkę towaru i wystawianie faktur Kaufland zajmuje się działaniami marketingowymi. Można także skorzystać z międzynarodowej usługi logistycznej sieci (Fullfilment by Kaufland).

Sprzedawca wnosi miesięczną opłatę podstawową w wysokości 175 zł i zmienną prowizję od sprzedaży, od 7 do 16 proc. Np. dla kategorii perfum prowizja na start na polskiej platformie wynosi 8 proc., na pozostałych rynkach 10 proc. Dla kategorii pielęgnacja ciała i zdrowie w Polsce prowizja od sprzedaży wynosi 8 proc. na start, na pozostałych rynkach 13 proc. Prowizja jest naliczana za zakupione produkty, które nie zostały anulowane lub zwrócone.

Dodatkowo płatne jest dodanie na marketplace bezpośredniego linku do sklepu sprzedawcy, w tej opcji miesięczna opłata wynosi 220 zł.

Kaufland obiecuje sprzedawcom dostęp do wszystkich platform, którymi dysponuje, a tym samym do 56 mln potencjalnych klientów.

Dostęp do platformy możliwy będzie w przeglądarce, jak również poprzez aplikację mobilną sieci.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. lipiec 2024 09:07