REKLAMA
Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu sieci Drogerie Polskie

Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu sieci Drogerie Polskie (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Równowaga między światami online i offline receptą na sukces w sprzedaży to jeden tematów debat podczas Forum Branży Kosmetycznej 2019. Leszek Szwajcowski, wiceprezes zarządu sieci Drogerie Polskie podkreślił, że każda licząca się sieć musi mieć aplikację klubową dla klientów.

REKLAMANatura Medica_belka w artykułach_grudzień 2019

Tradycyjna sprzedaż drogeryjna pod wpływem narzędzi internetowych umożliwiła relatywnie tanie dotarcie do konsumenta. – Możemy działać lokalnie, zaprosić do pewną grupę osób do lokalnej drogerii na pokaz makijażu. Możemy też szybko reagować na krytykę. Media społecznościowe działają jak swojego rodzaju księga skarg i zażaleń – powiedział Leszek Szwajcowski.

Wiceprezes zarządu sieci Drogerie Polskie - które są siecią franczyzową - zaznaczył, że przekonanie małych sklepów do nowinek technologicznych wymaga czasu. – Na początku mięliśmy chętnych 30 drogerii na aplikację mobilną, po miesiącu było ich 150. Byliśmy liderem sieci franczyzowych, ale wprowadziliśmy karty klubowe, kiedy były już powszechne. Dużym oporem było to, że mamy wgląd w systemy kasowe, po to aby rozliczyć promocję. Do tego rozwiązania sklepy też się przekonały.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony