REKLAMAHAINZ-GLAS - Baner Główny WK (26.06 - 06.07.2019)

KONSUMENT i TRENDY

ŚWIAT

 

29 marca 2019, 12:17



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹
 Młodzież w Chinach napędza popyt na ekologiczne towary i kolorowe kosmetyki

Młodzież w Chinach napędza popyt na ekologiczne towary i kolorowe kosmetyki (fot. Adobe)

Motorem napędowym rynku kosmetycznego w Chinach są potrzeby młodych ludzi, w tym trend wellness i  barwnego wyrażania siebie oraz troska o ekologię.

Ostatnie wydarzenie kosmetyczne w Chinach czyli China’s Personal Care and Homecare Ingredients (PCHi) 2019, które odbyło się przed miesiącem w Guangzhou pokazało, czego konsumenci w Chinach szukają w produktach do pielęgnacji ciała i urody.

Młodzi Chińczycy przede wszystkim wybierają produkty przyjazne dla środowiska. Starają się także prowadzić wygodny styl życia, chętnie przyjmują zmiany i lubią próbować nowych rzeczy. Badania z różnych segmentów kosmetycznych, a zwłaszcza kosmetyków kolorowych, pokazują, że Chinki bardzo lubią różnorodność. Młode pokolenie szuka sposobu wyrażenia siebie, a kolor reprezentuje ich styl życia. 

Poza tym młodzi lubią powracać też do klasyki. Zapotrzebowanie na skuteczność i szybkość działania tego pokolenia wpływa również na kategorię pielęgnacji skóry. Z kolei grupa wiekowa 40-50-latków w Chinach szuka produktów przeciwstarzeniowych i wybielających.

Zdaniem Zhigang Miao, szefa działu specjalizacji przemysłowej i konsumenckiej w Clariant China, w porównaniu z rynkami zachodnimi, na rynku chińskim ludzie są bardziej skłonni spróbować czegoś z nową koncepcją lub deklaracją.

- Młodsza grupa wiekowa w Chinach jest gotowa zapłacić za prawdziwą funkcjonalność. Nie są lojalni wobec marki - nawet międzynarodowej. Kupują produkty ze względu na deklaracje, funkcję, koncepcję, a jeśli działają, kupią je też następnym razem – powiedział Zhigang Miao.

Młodsze pokolenie podejmuje przyjazne dla środowiska wybory produktów beauty, ponadto „ekologizacja” chińskiego rynku kosmetyków nie stoi w sprzeczności z ogólnym światowym popytem na produkty wysokiej jakości.

- „Zielone” kosmetyki stają się w Chinach coraz modniejsze, co obserwuję w ciągu 25 lat działalności w tym biznesie. Uważamy, że jest to trend, który już nas nie opuści - dodał William Luo, dyrektor sprzedaży, kierownik produktu chińskiego dystrybutora BioHope.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony