StoryEditor

Pielęgnacja i stylizacja włosów za pomocą pary wodnej – poznaj SteamPod 3.0 i nowe możliwości w zakresie układania fryzur

Czy podczas użytkowania prostownicy możliwe jest redukowanie uszkodzeń włosów, ich dodatkowe nawilżenie i pielęgnacja, a także wymarzone efekty stylizacji? Eksperci L’Oréal Professionnel Paris udowodnili, że tak. Odpowiedzią na potrzeby współczesnych stylizacji fryzur jest wykorzystanie technologii pary wodnej.

Aksamitne w dotyku włosy w 2 razy krótszym czasie

Innowacyjne produkty sprawdzają się nie tylko w rękach stylisty, lecz są także dostępne do domowego użytku. Aby podtrzymać efekt pięknych włosów jak po wyjściu z salonu fryzjerskiego warto zadbać o odpowiednią pielęgnację oraz modelowanie. Prostownica od L’Oréal Professionnel Paris, SteamPod 3.0, pomaga uzyskać niemal każdą stylizację – zarówno perfekcyjnie gładkie włosy, fantazyjne fale, jak i idealne loki.

Innowacyjne urządzenie wykorzystuje nowoczesną technologię parową Steam Tech, która zapewnia optymalną wilgotność włosów, dzięki czemu nie puszą się nawet przy dużej wilgotności powietrza. Efektem są gładkie i miękkie pasma. Technologia pary wodnej to doskonały sposób na zjawiskową, trwałą, a co równie ważne, bezpieczną stylizację włosów. Prostownica parowa SteamPod 3.0 jest bardzo wygodna i prosta w obsłudze, dlatego z pewnością każda z nas wyczaruje piękną fryzurę w kilka chwil.

Bezpieczna stylizacja nawet najtrudniejszych do ułożenia włosów

Prostownica SteamPod 3.0 pozwala na błyskawiczną stylizację włosów przy minimum wysiłku. Zastosowana technologia znaczenie skraca czas modelowania fryzury, umożliwiając wyprostowanie pasm nawet dwa razy szybciej*. Dodatkowo stabilne stężenie delikatnej pary wodnej gwarantuje równomierny efekt na całej długości włosów. Prostownica SteamPod 3.0 to łatwiejsza i szybsza stylizacja nawet najtrudniejszych do ułożenia pasm. W porównaniu do zwykłej prostownicy, SteamPod 3.0 nie zabiera z włosów wilgoci, dzięki czemu są nawet dwa razy gładsze, wyjątkowo miękkie i nie puszą się.

W prostownicy SteamPod 3.0 od L’Oréal Professionnel Paris została zastosowana podwójna technologia płytek o specjalnej strukturze, umożliwiającej płynne ruchy przy zachowaniu odpowiedniego nacisku na włosy. Dzięki zaokrąglonej linii prostownicy SteamPod 3.0 możliwe jest szybkie kręcenie zjawiskowych fal i loków. Wszechstronne urządzenie zastępuje lokówkę, pozwalając na tworzenie codziennie innej fryzury, zapewniając nawet 91% mniej zniszczeń**. Dzięki temu stylizacja za pomocą SteamPod 3.0 nie niszczy i nie wysusza włosów, a samo modelowanie jest bezpieczniejsze niż w przypadku stosowania klasycznej prostownicy.

Profesjonalny efekt miękkich włosów i ochrona koloru

Regularna stylizacja włosów za pomocą prostownicy parowej SteamPod 3.0 pomaga stworzyć efekt pięknej fryzury jak spod rąk profesjonalnego stylisty. Urządzenie zapewnia ekspresową transformację wyglądu włosów, jednocześnie pielęgnując pasma. W kilka chwil stają się odpowiednio nawilżone, wygładzone, miękkie i pełne blasku. Technologia Steam Tech wykorzystująca parę wodną stanowi również ochronę koloru włosów, bez efektu matowienia.

Dla wzmocnienia efektów pielęgnacji zaleca się stosowanie produktów z kolekcji SteamPod, zapewniających promienny blask włosów, idealne wygładzenie i ochronę przed puszeniem. Sama prostownica wyposażona jest także w system kontroli ciepła, pozwalając na wybór jednego z trzech opcji ustawień ciepła – od 180°C do 210°C. Kolejnym elementem ułatwiających korzystanie z prostownicy oraz usprawniającym stylizację jest rotacyjny kabel, dzięki któremu możemy swobodnie manewrować prostownicą podczas układania każdej fryzury i uzyskać efekt jak z salonu fryzjerskiego we własnym domu.

*Test instrumentalny, w porównaniu do urządzenia Steampod 3.0 bez zastosowania pary wodnej i grzebienia.

** Test instrumentalny po 15 użyciach w porównaniu do urządzenia Steampod 3.0 bez zastosowania pary wodnej i grzebienia.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Francuski dom perfumeryjny stawia na neuronaukę oraz AI
Initio Parfums

Francuska marka perfumeryjna Initio Parfums Privés pochwaliła się swoim innowacyjnym projektem o nazwie Feel Lab Experience, mającym łączyć wiedzę o perfumach z neuronauką i sztuczną inteligencją. Koncept, opracowany we współpracy z Feel‘Tech by Micropole, BrainCo i Harvard Innovation Lab, zachęca klientów do eksploracji swoich emocjonalnych wrażeń i reakcji na zapachy.

Na czym polega ten koncept? Klient zakłada opaskę do badania elektroencefalograficznego (EEG), wyposażoną w czujniki, które rejestrują aktywność ich mózgu podczas sesji eksperymentowania. Rejestrowana jest praca fal mózgowych, a analiza tego procesu pokazuje nieświadome preferencje oraz poziom dobrego samopoczucia, wywołanego przez zapach. Proces ten, jak podkreśla marka, nie zastępuje ostatecznego wyboru konsumenta.

Inicjatywa zostanie wdrożona jeszcze w tym miesiącu w paryskim salonie flagowym Initio Parfums Privés – przed zaprezentowaniem przez firmę premierowych kompozycji. 

Dla Initio jest to duży kolejny krok w strategii, zakładającej traktowanie perfum jako emocjonalnego i immersyjnego doświadczenia. W kwietniu dom perfumeryjny sformalizował partnerstwo z DSM-Firmenich, jednym z wiodących dostawców składników  zapachowych, a celem jest pogłębienie badań nad interakcjami między cząsteczkami zapachowymi a ludzkimi emocjami.

image

Neuronauka w marketingu. Quo vadis etyko?

Te działania pojawiają się w dobrym biznesowo momencie dla Sprecher Berrier Group of Companies, spółki macierzystej marek Initio oraz Parfums de Marly. Grupa, która odnotowała sprzedaż detaliczną w wysokości 775 mln dolarów w roku obrotowym zakończonym 31 marca 2025 roku (wzrost o 41 proc.), przygotowuje się do kolejnego etapu swojego rozwoju wraz z objęciem stanowiska dyrektora generalnego przez Patrice‘a Béliarda, co nastąpi 1 października. Béliard jako były dyrektor w Shiseido i Estée Lauder zastąpi Juliena Sausseta.

Wzrost sprzedaży detalicznej o blisko 50 proc. w ciągu roku (do 189 mln dolarów) jest potwierdzeniem strategii Initio Parfums, zakładającej połączenie luksusu, innowacji i nauki w celu umacniania pozycji na globalnym rynku perfumowej niszy.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rossmann wdraża nowy system do obsługi e-commerce
Rossmann wybrał system Astro WMS do zarządzania operacjami magazynu e-commerce w Zgierzumat.pras.

Rossmann, lider rynku drogeryjnego w Polsce, wybrał system Astro WMS do zarządzania operacjami magazynu e-commerce w Zgierzu. Rozwiązanie to ma na celu usprawnienie obsługi dynamicznie rosnącej sprzedaży internetowej. Decyzja została podjęta po wnikliwym przeglądzie rynku i szczegółowej analizie wybranych rozwiązań – Rossmann poszukiwał nowoczesnego, chmurowego systemu, który pozwoliłby jeszcze bardziej usprawnić procesy logistyczne, zintegrować się z systemem ERP i automatyką magazynową, a także zastąpić wiele wewnętrznych aplikacji tworzonych przez lata wokół dotychczasowego systemu WMS.

Do kluczowych wymagań Rossmanna należała dostępność systemu w modelu SaaS, regularne aktualizacje, wysoki poziom bezpieczeństwa danych oraz możliwość skalowania w dłuższej perspektywie. Istotnym kryterium była również obecność lokalnego zespołu wdrożeniowego i wsparcia technicznego w Polsce, co pozwoli lepiej dopasować system do specyfiki działalności firmy i szybciej reagować na bieżące potrzeby operacyjne.

Astro WMS wyróżnił się elastycznością i możliwościami integracji, a zespół dostawcy – wysokim profesjonalizmem. Szukaliśmy partnera, który słucha, rozumie nasze potrzeby, a jednocześnie zna branżę i jest w stanie zaproponować konkretne usprawnienia. Właśnie to znaleźliśmy w Consafe Logistics – wyjaśnia Grzegorz Romaniuk, Head of Logistics Systems Development w Rossmannie.

Uruchomienie systemu zaplanowano na trzeci kwartał 2026 roku. Wybrane funkcjonalności, takie jak inteligentne dopasowanie opakowań do zamówień czy prognozowanie zapotrzebowania na zasoby, będą wspierane przez elementy sztucznej inteligencji.

Projekt wpisuje się w strategię Rossmanna, zakładającą budowę bezpiecznej i przyszłościowej infrastruktury logistycznej – szczególnie w kontekście dynamicznego wzrostu e-commerce, który w przyszłości może się nawet podwoić. Nowy system będzie zarządzał wszystkimi kluczowymi operacjami magazynowymi, wspierając dalszą automatyzację oraz zapewniając skalowalność i elastyczność przy wdrażaniu nowych technologii.

Wdrożone rozwiązanie przyczyni się do przyspieszenia realizacji zamówień, ograniczenia pracy manualnej oraz zwiększenia ogólnej efektywności magazynu, wspierając tym samym dalszy rozwój firmy.

Z satysfakcją rozpoczynamy współpracę z Rossmann. To dla nas nie tylko wyraz wzajemnego zaufania, ale także szansa na pełne wykorzystanie potencjału Astro WMS. Naszym celem jest wspólne pracowanie nad rozwiązaniami, które w sposób mierzalny poprawią efektywność operacji magazynowych – mówi Krzysztof Kalisz, Dyrektor Sprzedaży, Consafe Logistics.

Rossmann podkreśla, że jest obecnie liderem rynku drogeryjnego w Polsce, a codziennie zakupy w sklepach sieci robi ponad 1 mln Polaków. Pierwszy Rossmann w Polsce powstał w 1993 roku w Łodzi. 28 lat później sieć świętowała otwarcie 1 500 drogerii. Dziś jest ich w Polsce ponad 1 925, a w każdym jest przynajmniej jedna kasa samoobsługowa.

By zakupy były jeszcze prostsze, Rossmann uruchomił drogerię internetową. Powstała również aplikacja Rossmann PL, która umożliwia przystąpienie do Klubu Rossmann. Cieszy się ona wielkim zainteresowaniem, a w swoich smartfonach ma ją ponad 9 mln użytkowników.

Dla tych, którzy wolą odwiedzać drogerie stacjonarne, Rossmann przygotował rozwiązanie Rossmann GO. Polega ono na tym, że klient wchodzi do sklepu, skanuje produkty telefonem, płaci za nie w wygodny sposób online lub w kasie i wychodzi.

W Rossmannie pracuje 18,1 tys. pracowników. W ofercie znajduje się 24 tys. produktów polskich i zagranicznych (w sumie 800 marek). Co roku na półki sieci wprowadzanych jest 10 tys. nowości.

Consafe Logistics to firma, specjalizująca się w systemach zarządzania magazynem i sterowania automatyką magazynową (WMS i WCS), które czynią operacje magazynowe firm logistycznych i łańcucha dostaw bardziej inteligentnymi, efektywnymi i zrównoważonymi. 

Firma działa w ośmiu krajach europejskich: Belgii, Danii, Finlandii, Holandii, Norwegii, Polsce, Szwecji i Wielkiej Brytanii, a siedziba główna znajduje się w Lund (Szwecja). Grupa Consafe Logistics zatrudnia ponad 470 pracowników, wspierając klientów na całym świecie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 06:50