REKLAMAWebinarium DZP_baner główny_maj-czerwiec 2022
Ralph Kaminski, dyrektor artystyczny i reżyser spotu Pielęgnuj w sobie blask – tołpa pre age

Ralph Kaminski, dyrektor artystyczny i reżyser spotu Pielęgnuj w sobie blask – tołpa pre age (źródło: Youtube)

Tołpa rusza z nową kampanią reklamową. Linię kosmetyków do pielęgnacji pre age zapowiada spot wyreżyserowany przez Ralpha Kamińskiego. Twarzą kampanii została Natalia Szroeder.

REKLAMAWebinarium DZP_belka w artykule_maj-czerwiec 2022

Tołpa do udziału w swoim nowym spocie zaprosiła dwie nietuzinkowe, charyzmatyczne osobowości polskiej sceny muzycznej. Ralph Kamiński, został dyrektorem artystycznym kampanii reklamowej dla linii pre age. Natomiast jej twarzą została Natalia Szroeder.

Spot jest nastrojowy, czarno-biały. Natalia Szroeder urzeka w nim pięknem, delikatnością, ale i siłą. Ralph Kamiński jest nie tylko jego reżyserem, ale użyczył w nim swojego głosu. Produkty marki Tołpa pojawiają się jedynie na planszy końcowej.

Ten nieszablonowy pomysł przedstawienia konsumentom nowej serii ukazuje markę Tołpa jako odważną, niekonwencjonalną, łamiącą stereotypy – czytamy w komunikacie firmy.

Kampania Pre Age skierowana jest do osób w wieku 25-35 lat. Będzie prezentowana jedynie w kanale digital.

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony