25 maja 2022
Rozdaliśmy nagrody w kolejnej edycji rankingu Drogeria Roku. Ponad 30-osobowe jury złożone z menedżerów reprezentujących firmy kosmetyczne wskazało zwycięzców w 8...
24 maja 2022
23 maja 2022
14 grudnia 2021
Płatności odroczone zachęcają do zakupów w szczególności młodszych klientów, którzy są bardziej wrażliwi na cenę i często oglądają interesujące...
15 listopada 2021
19 października 2021
24 września 2021
17 września 2021
26 maja 2022
Uważam, że rozpoczynający się kryzys, ten trudny czas, który jest wciąż przed nami, spowolni wprowadzanie na rynek nowych marek i produktów. Producenci będą...
Gdy pytamy klientów, co kieruje ich decyzjami zakupowymi, to na pierwszym miejscu pojawia się cena, a na drugim i trzecim promocje i wyprzedaże. Jednak już z obserwacji...
19 maja 2022
11 maja 2022
18 maja 2022
– Nie postawiliśmy sobie za cel otwarcia konkretnej liczby drogerii w Polsce. Ważna jest dla nas jakość, nie ilość – mówi dla wiadomoscikosmetyczne.pl...
4 maja 2022
2 maja 2022
20 kwietnia 2022
11 kwietnia 2022
PRODUCENCI I MARKI
Marketing
WYDARZENIA I PREMIERY
5 maja 2022, 12:59
wiadomoscikosmetyczne.pl
Ralph Kaminski, dyrektor artystyczny i reżyser spotu Pielęgnuj w sobie blask – tołpa pre age (źródło: Youtube)
Tołpa rusza z nową kampanią reklamową. Linię kosmetyków do pielęgnacji pre age zapowiada spot wyreżyserowany przez Ralpha Kamińskiego. Twarzą kampanii została Natalia Szroeder.
Tołpa do udziału w swoim nowym spocie zaprosiła dwie nietuzinkowe, charyzmatyczne osobowości polskiej sceny muzycznej. Ralph Kamiński, został dyrektorem artystycznym kampanii reklamowej dla linii pre age. Natomiast jej twarzą została Natalia Szroeder.
Spot jest nastrojowy, czarno-biały. Natalia Szroeder urzeka w nim pięknem, delikatnością, ale i siłą. Ralph Kamiński jest nie tylko jego reżyserem, ale użyczył w nim swojego głosu. Produkty marki Tołpa pojawiają się jedynie na planszy końcowej.
– Ten nieszablonowy pomysł przedstawienia konsumentom nowej serii ukazuje markę Tołpa jako odważną, niekonwencjonalną, łamiącą stereotypy – czytamy w komunikacie firmy.
Kampania Pre Age skierowana jest do osób w wieku 25-35 lat. Będzie prezentowana jedynie w kanale digital.
Nivea, Ziaja i Tołpa to najpopularniejsze marki kosmetyków do pielęgnacji twarzy.
Dr.Max Drogeria wystartowała 5 kwietnia. Oferuje kosmetyki pielęgnacyjne znanych, także
Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
12 maja 2022
zdjęć: 20
1 maja 2022
zdjęć: 4
29 kwietnia 2022
zdjęć: 28
21 kwietnia 2022
zdjęć: 97
10 lutego 2022
zdjęć: 9
22 kwietnia 2022