StoryEditor
Perfumerie
07.10.2020 00:00

[DROGERIA ROKU 2020 KANDYDAT] SUPER-PHARM, WARSZAWA, BLUE CITY

Super-Pharm w warszawskiej galerii Blue City jest sztandarowym przykładem koncepcji 4w1 tej sieci. Opiera się na połączeniu w jednym miejscu czterech działów: drogerii, apteki, perfumerii i optyka.

Super-Pharm,  CH Blue City, al. Jerozolimskie 179, Warszawa. Kategoria: NAJLEPSZA ZAGRANICZNA SIEĆ DROGERYJNA

Bardzo szerokie, otwarte na hol centrum handlowego Blue City wejście, zapewnia łatwy dostęp do drogerii Super-Pharm i swobodny przepływ klientów. W drogerii został zastosowany klarowny i jasny podział na wiodące działy: aptekę, część dermokosmetyczną, dział ogólny, dziecięcy, kosmetyczny, perfumerię i optyka. Dzięki okazałym nawigatorom umieszczonym wysoko nad półkami, umiejscowienie poszczególnych działów jest widoczne już od wejścia, tym samym ułatwiając klientom szybkie znalezienie interesującego ich asortymentu. Duże odstępy pomiędzy poszczególnymi meblami pozwalają na łatwe przemieszczanie się klientów bez generowania tłoku przy półkach. Nowoczesne, eleganckie wyspy stanowią idealną ekspozycję dla bogatej oferty produktów do makijażu.

Ulubione marki, ekonomiczne alternatywy i modne nowości

Bogaty asortyment Super-Pharm został dobrany tak, aby zaspokoić potrzeby jak największej liczby klientów.

Dbamy o to, aby nasz asortyment był zróżnicowany i bogaty, dlatego w ofercie drogerii znalazł się możliwie największy wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała, kosmetyki do makijażu, produkty dla dzieci i niemowląt oraz chemia gospodarcza – mówi Adam Byliniak, kierownika drogerii Super-Pharm w Blue City. 

Są tu ulubione marki Polek i Polaków oraz bogaty wybór nowości rynku kosmetycznego. Drogeria oferuje również własną markę Life, na którą składają się wysokiej jakości produkty w konkurencyjnych cenach. Wśród marek makijażowych ma też jedną na wyłączność – Milucca.

Podążając za trendami i wymaganiami klientów, drogeria uzupełniła swoją ofertę bogatym wyborem marek bio, vegan oraz kosmetyków koreańskich. W ich doborze klienci mogą liczyć na fachową pomoc wyszkolonych konsultantów. – Są to osoby wysoce kompetentne, o dużej wiedzy na temat dostępnych w drogerii produktów, które chętnie służą pomocą i ekspercką poradą w zakresie pielęgnacji czy makijażu – zapewnia kierownictwo drogerii w Blue City.  

Super-Pharm oprócz zakupów stacjonarnych oferuje też szybkie i wygodne zakupy online. Zapewnia je prosta i intuicyjna nawigacja e-sklepu, bogate opisy produktów i nieskomplikowany mechanizm zakupowy. Dodatkowym udogodnieniem dla e-klientów jest darmowa dostawa do wybranej drogerii stacjonarnej.

Dni LifeStyle, Hot 5 i Maxi okazje, czyli zawsze może być taniej

Aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców, Super-Pharm reklamuje się w szerokozasięgowych mediach – radiu, telewizji oraz prasie o charakterze lifestylowym i handlowym. Dodatkowo, rozbudowana aplikacja programu lojalnościowego zapewnia cykliczną promocję oferty oraz stały kontakt z klientami.

Oferta drogerii promowana jest dodatkowo za pomocą cyklicznie wydawanych folderów promocyjnych rozsyłanych do skrzynek pocztowych w obszarze oddziaływania konkretnego sklepu. Prezentowany jest w nich wybrany asortyment przeceniony nawet do 50 proc. Dzięki nim klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą, jak również skorzystać z wyjątkowych okazji, takich jak „Hot 5” i „Maxi okazje”, w których wybrane produkty oferowane są w wyjątkowo atrakcyjnych cenach, dostępnych wyłącznie w okresie ważności folderu.

Klienci są też zachęcani do przystąpienia do programu lojalnościowego LifeStyle, dzięki czemu mogą liczyć na atrakcyjne promocje podczas Dni Lifestyle oraz wyższe rabaty na produkty promocyjne w ciągu całego roku. O promocjach informowani są za pomocą newslettera oraz logując się na stronie klubu LifeStyle, poprzez stronę internetową. Kartę klubowa można też dodać do oferowanej przez Super-Pharm aplikacji, co pozwala na szybkie sprawdzenie liczby zebranych punktów oraz łatwy dostęp do oferty.

Rozwój rynku i nowości wymuszają nieustanne podnoszenie kwalifikacji pracowników

Pracownicy Super Pharm mają możliwość ciągłego podnoszenia swoich kompetencji podczas różnego rodzaju szkoleń. Natomiast przed rozpoczęciem pracy, każda zatrudniona osoba przechodzi kilkuetapowe szkolenie wstępne pod opieką osób funkcyjnych i doświadczonych pracowników, zdobywając wiedzę teoretyczną i praktyczną.

Reagując na rozwój rynku i pojawiające się na nim nowości, sieć nieustannie organizuje szkolenia produktowe. Pozwalają one zdobyć nową lub rozszerzyć posiadaną już wiedzę pracownika o produktach, które trafiają na półki drogerii. Podnoszą też umiejętności skutecznej obsługi klienta i doboru odpowiedniego kosmetyku do potrzeb. Odbywa się to poprzez platformę e-learningową, dzięi czemu zdobywanie wiedzy i rozwijanie umiejętności odbywa się w dogodnym dla pracownika miejscu i czasie. W podobny sposób, dzięki platformie eTutor, pracownicy mają możliwość rozwijania kompetencji komunikacyjnych w języku angielskim.

Doceniamy zaangażowanie pracowników, wspieramy ich rozwój i umiejętności. Dbamy o dobre relacje i zawsze na bieżąco rozwiązujemy ewentualne problemy – zapewnia  Adam Byliniak. Dodaje, że mając świadomość, jak ważne jest odpowiednie zaangażowanie doradców i sprzedawców, drogeria wypracowała system motywacji. Organizuje konkursy sprzedażowe, nagradzając pracowników osiągających najlepsze efekty.

Wrażliwi na sprawy społeczne i angażujący w nie klientów

Pomoc potrzebującym i wrażliwość na sprawy społeczne to jeden z ważnych punktów pozasprzedażowej działalności Super-Pharm. Sieć wspiera lokalne domy dziecka. Zawsze pozytywnie odpowiada na prośby o pomoc lub wsparcie produktami drogeryjnymi – stara się reagować na konkretne potrzeby w konkretnych sytuacjach. Na początku pandemii drogeria w Blue City wsparła lokalną społeczność środkami higienicznymi i środkami czystości.

Wiemy, że w liczbie siła, dlatego w pomaganie angażujemy również naszych klientów. Nasi klubowicze LifeStyle mogą przekazać część punktów na cele charytatywne, wspierając jedną z trzech fundacji, z którymi blisko współpracujemy – podsumowuje Adam Kołodziejczyk, prezes Super-Pharm.

Drogerie Super-Pharm to ponad 80 kompleksowych placówek na terenie Polski. Integralną częścią każdej z nich jest apteka i perfumeria. W niektórych działa też optyk.

Drogeria oferuje szeroki wybór markowych kosmetyków i dermokosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistyczne kosmetyki dla dzieci i niemowląt. To tutaj kierują swoje kroki klientki poszukujące produktów do makijażu. W ich wyborze mogą liczyć na pomoc konsultantek ds. urody. W dziale drogeryjnym znajduje się również szeroki wybór chemii gospodarczej.

W dziale Apteka można realizować zakupy pod kątem leków czy suplementów diety. Tu również klienci mogą liczyć na kompetentną obsługę i fachową poradę. Perfumy w atrakcyjnych cenach to kolejny znak rozpoznawczy Super-Pharm. Regały z bogatym ich wyborem stoją w dziale Perfumeria. Optyk oferuje wybór okularów i soczewek. Pod okiem fachowej obsługi dobierane są szkła oraz oprawki.

Konkurs Drogeria Roku 2020 zostanie rozstrzygnięty podczas Retail & FMCG Congress – Poland & CEE, który odbędzie sią w dn. 12-13 października 2020.

Jurorzy Drogerii Roku 2020 to praktycy rynku, menedżerowie z firm działających w branży kosmetycznej. Skład jury dostępny jest TUTAJ.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
08.09.2025 10:54
Czas na zmianę! Katarzyna Mauduit żegna się z Douglasem po 5 latach
Katarzyna Mauduit (z prawej) oraz Anna Dec podczas Douglas Skincare Weeks 2025M.Szulc

Przez ostatnie 5 lat Katarzyna Mauduit pełniła funkcję dyrektor marketingu na Polskę i region CEE w sieci Douglas. Zajmowała się m.in. wspieraniem marki własnej Douglas, a także wielu selektywnych marek partnerów. Teraz poinformowała o zmianie swojej zawodowej ścieżki. Jak motywuje ten krok?

Goodbye lovebrand, hello lovebrand(s). It’s time for new!” – zaczęła swój wpis na LinkedIn Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w Douglasie współpracowała ze "wspaniałym, zorientowanym na biznes zespołem marketingowym”, działając “ramię w ramię z wieloma innymi zespołami – lokalnie, w Europie Środkowo-Wschodniej oraz globalnie”. Podziękowała za współpracę działom marketingu Douglasa, e-commerce, asortymentu i zakupów, controllingu, a także szefom Douglasów z innych krajów. 

Zbudowane relacje, zmiany, które udało mi się wprowadzić, inspiracja oraz metody pracy, które po sobie zostawiam – są moim największym powodem do dumy” – napisała Katarzyna Mauduit.

Jak podkreśliła, w swojej Douglasowej podróży ceni najbardziej pięć momentów. Pierwszy z nich to przekształcenie Douglasa w “napędzaną cyfrowo, płynnie funkcjonującą w social mediach” platformę sprzedaży kosmetyków. Drugi to zarządzanie innowacjami, z naciskiem na inspirowanie – a nie kopiowanie rozwiązań.

image

Katarzyna Mauduit, Douglas: Potencjał zakupowy pokolenia Alfa jest obiecujący [FBK 2024]

Trzecią ważną rzeczą jest rozszerzenie ekosystemu retail mediów dla marek dostawców w całym lejku marketingowym, co umożliwiło konsolidację marki Douglas jako wyraźnego lidera branży pod względem zarówno portfolio, jak i przychodów. Czwarta istotna rzecz to uwolnienie potencjału marki własnej Douglas Collection, na co złożyło się m.in. stworzenie zespołu marketingowego, kampanii, eventów – co przyniosło w efekcie rekordowe wyniki z roku na rok. 

Jako piąty ważny powód do dumy Katarzyna Mauduit uznaje swój team (“najlepszy w swojej klasie!”), któremu podziękowała za towarzyszenie we wspólnej drodze zmian i przekształceń. Podziękowała również zarządowi i managerom Douglasa za zaufanie oraz sprawienie, że “niemożliwe stało się możliwe”.

Jak podkreśliła, pożegnanie z Douglasem nie było dla niej łatwe, bo “nie rozstaje się z marką, którą się kocha”. 

Pozostawiam markę w dobrych rękach, gotową do rozkwitu” – podsumowała, zapowiadając podjęcie nowych wyzwań w branży beauty. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Perfumerie
28.08.2025 07:54
Notino poszerza ofertę marek luksusowych i wprowadza La Prairie
Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalistaLa Prairie mat.pras.

Notino dba o to, by wciąż zaskakiwać swoich klientów. W sierpniu oferta sklepu została poszerzona o markę luksusowych kosmetyków z najwyższej półki – La Prairie Switzerland. Jak podkreśla Bartosz Kliś, Chief Commercial Officer i członek zarządu Notino, krok ten stanowi otwarcie nowego rozdziału dla firmy.

“Witamy na pokładzie, La Prairie Switzerland” – obwieścił Bartosz Kliś we wpisie na LinkedIn. Jak podkreślił, La Prairie należy do grona najbardziej kultowych marek w branży kosmetyków luksusowych.

Od dziesięcioleci La Prairie wyznacza standardy w dziedzinie luksusowych kosmetyków dzięki unikalnemu połączeniu kawioru, złota i platyny z przełomową wiedzą na temat komórek” – dodaje manager Notino.  

Szwajcarska marka jest cenionym od lat globalnym pionierem terapii przeciwstarzeniowej, opartej na opatentowanej, wyjątkowej formule Cellular Complex.

image

Justyna Derdzikowska, Notino: To dla nas przełomowy rok, jeśli chodzi o sprzedaż detaliczną

Jak dodaje Bartosz Kliś, wprowadzenie kosmetyków La Prairie do oferty sklepów Notino stanowi część jasnej wizji. “Chcemy, aby wyjątkowe marki stały się bardziej dostępne. Jednocześnie też chcemy, aby doświadczenie klienta było równie ekskluzywne, jak same produkty” – wyjaśnia Bartosz Kliś.

Wprowadzenie marki La Prairie do oferty Notino oznacza, że będzie ona dostępna dla klientów na 27 rynkach, na których działa detalista. “Jest to kamień milowy, z którego jesteśmy dumni, a także sygnał, w jakim kierunku zmierzamy” – podsumowuje członek zarządu Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 21:59