23 kwietnia 2021
Blisko połowy dziewcząt w Irlandii w wieku od 12 do 19 lat nie stać na zakup środków higienicznych, które są niezbędne w czasie okresu. Z problemem ubóstwa...
22 kwietnia 2021
9 marca 2021
Analiza ponad 16 tys. gazetek promocyjnych wykazała, że w ub.r. sieci handlowe wydały o 19,5 proc. mniej takich publikacji niż w 2019 roku. Do tego skróciły liczbę ich...
4 lutego 2021
8 stycznia 2021
22 grudnia 2020
14 grudnia 2020
Wielu konsumentów nie potrafi określić, czym jest kosmetyk naturalny, a dla sporej grupy jest to po prostu… kosmetyk droższy – wynika z najnowszego raportu Green...
W jaki sposób trendy na globalnym rynku kosmetyków i produktów do pielęgnacji w roku 2021 będą się zmieniać, ewoluować, przyspieszać i spowalniać przez...
21 kwietnia 2021
20 kwietnia 2021
19 kwietnia 2021
Jeżeli sieć Dm planuje przede wszystkim pracować na marce własnej, będzie to zapewne zła wiadomość dla firm oferujących produkty markowe. W dodatku niemieckie brandy, także...
Już 22 czerwca odbędzie się 9. edycja Forum Branży Kosmetycznej - konferencji biznesowej organizowanej przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych. Tym razem pod hasłem Piękno z natury, które nawiązuje do najsilniejszego trendu kształtującego rynek kosmetyczny. Zapraszamy do rejestracji na wydarzenie wszystkich, dla których ekologiczne zmiany następujące
Polscy konsumenci wysoko ocenili działania podejmowane przez marki w celu zapewnienia możliwie najlepszej obsługi klienta podczas pandemii. Ogólnorynkowy poziom satysfakcji wzrósł o przeszło 4 proc. Na czele zestawienia sektorów które poradziły sobie najlepiej znalazł się pozaspożywczy handel detaliczny – wynika z raportu KPMG:
Sieć Super-Pharm rozpoczęła współpracę z InPostem. Klienci sieci mogą już odbierać swoje zamówienia ze sklepu internetowego w paczkomatach.
Polska jest dla nas rynkiem numer jeden, zarówno w sprzedaży online, jak i stacjonarnej – mówi Jérôme Poussin, Retail Director Notino w rozmowie z Joanną Rokicką. Wywiadem o tym, jakie Notino osiągnęło wzrosty sprzedaży w pandemii, w jakie kanały sprzedaży i produkty chce inwestować, dlaczego nowości pomagają w uzdrawianiu
Z całego zeszłorocznego wzrostu e-commerce tylko 30 proc. może mieć trwałą wartość. Dopiero 3-4 kwartały po zakończeniu pandemii okaże się, kto w branży osiągnął długoterminowy sukces. Natomiast znaczna część graczy nie wytrzyma ostrej walki o klienta. Dlatego e-sklepy już teraz powinny zacząć opracowywać nowe strategie. Obecnie nawet połowę marży
Miraculum przeszło obronną ręką przez koronakryzys. Zawdzięcza to konsekwentnemu – pomimo pandemii –realizowaniu planów rozwoju swoich marek w 2020 roku. Również na ten rok spółka ma ambitne plany.
Dział produktów luksusowych L'Oréal Polska szuka e-commerce managera dla marki Kiehl’s. Będzie on odpowiedzialny za zarządzanie platformą sprzedaży online.
Marka Essie, należąca do koncernu L’Oréal, wprowadziła innowację technologiczną. Wirtualny salon stylizacji paznokci wykorzystujący sztuczną inteligencję – Essie on Hand – pokazuje jak dany lakier prezentuje się na paznokciach. Za jego pośrednictwem można też dokonać zakupu wybranego koloru.
Właściciele prywatnych drogerii, czy lokalnych mikro sieci drogeryjnych, również inwestują w e-commerce. Kilka dni temu siedlecka drogeria Laboo uruchomiła swoją odsłonę online. To e-sklep Labootik.
Wartość kategorii Perfumy na niemieckim Amazonie w 2021 r. jest prognozowana na niemal 54 mln euro, tj. ponad 240 mln zł – wynika z analiz Eurobarnd. Firma uważa jednak, że pomimo tak ogromnego potencjału i faktu, że krajowa branża kosmetyczna jest szóstym rynkiem w Europie i znaczącym eksporterem, polskie firmy nie wykorzystują szansy na dotarcie online