StoryEditor
Producenci
11.09.2020 00:00

Chusteczki Aqua Wipes Fresh Baby uzyskały tytuł Perły Rynku Kosmetycznego 2020

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
Chusteczki wodne Aqua Wipes Fresh Baby zostały nagrodzone brązową Perłą Rynku Kosmetycznego 2020 w kategorii Produkty pielęgnacyjne dla dzieci. Tym samym w ocenie jurorów – przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych – zostały uznane za jedną z najbardziej udanych nowości roku.

Chusteczki Aqua Wipes Fresh Baby są w 100 proc. naturalne, bowiem tkanina z której je wykonano to  bawełna bez domieszek poliestrów. Nasączona jest w 99,9 proc. czystą wodą z odrobiną ekstraktu z grejpfruta. Dzięki takiemu składowi chusteczki są wyjątkowo bezpieczne – nie powodują podrażnień, ani reakcji alergicznych na skórze. Można je stosować do pielęgnacji i oczyszczania delikatnej skóry dzieci już od 1 dnia życia.

Są wyjątkowo pomocne w trakcie przewijania i posiłków. Znakomicie sprawdzają się zarówno na spacerze, jak i w domu. Opakowanie chusteczek wyposażone jest w klips zabezpieczający przed ewentualnym wysychaniem. Dodatkowo sama tkanina jest wyjątkowo mocno nawilżona, dzięki czemu do końca opakowania wilgotność chusteczek pozostaje taka sama.

Użytkownicy, którym nieobojętny są kwestie ekologii nie musza się też martwić o odpady. Chusteczki Aqua Wipes Fresh Baby są nie tylko w 100 proc. naturalne, ale i biodegradowalne.

Z opinii przedstawicieli najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych, czyli jurorów plebiscytu Perły Rynku Kosmetycznego:

„Mocno nasączone, a przy tym bez zapachu, co jest dużym plusem. Idealne na wyjście z dziećmi i do trzymania awaryjnie w aucie”

„Ogromny plus za klips zamykający opakowanie. Dzięki niemu chusteczki pozostają odpowiednio nasączone i czyste. Są wystarczająco wilgotne, żeby oczyścić skórę, a przy tym nie podrażniają”

„Idealny skład, który nie pozostawia tłustego filmu”

„Przystępna, zachęcająca do zakupu cena”

„Duży nacisk położony został na promocję produktu w mediach społecznościowych – liczne pozytywne opinie oraz recenzje na blogach”

„Bardzo szybko ścierają zabrudzenia, delikatnie nawilżają skórę, nadają się zarówno dla niemowląt, jak i dla osób ze skórą atopową”

„Produkt cenowo nieco droższy od konkurentów, jednak przez swój prosty skład może mieć szansę na zaistnienie na rynku”

„Doskonały skład odpowiadający potrzebom wielu nowoczesnych matek”

„Wygodne do stosowania w domu, jak i podczas spacerów z dzieckiem. Ze względu na brak składników chemicznych mogą być również wykorzystywane do przecierania smoczków i zabawek”

Wyłącznym dystrybutorem chusteczek Aqua Wipes Fresh Baby w Polsce jest FHU Lider M. Dawid, ul. Oliwkowa 1, 87-162 Krobia, tel. + 48 604 99 85 87

Perły Rynku Kosmetycznego to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści –  przedstawiciele najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych – wskazują najbardziej udane nowości. Inicjatorami i organizatorami badania są miesięczniki „Wiadomości Kosmetyczne” i „Wiadomości Handlowe”.

Artykuł sponsorowany
Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. lipiec 2025 05:09