31 maja 2023
Iwona Pyła dołączyła do teamu Primavera Parfum w roli new business development managera. Będzie poszukiwać innowacyjnych marek kosmetycznych z całego świata i zajmować się...
30 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
W maju nasi czytelnicy i czytelniczki najczęściej zapoznawali się z newsami dotyczącymi sieci drogerii Rossmann i jej zarządu, półki kosmetycznej w dyskontach Dino,...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
25 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
Ponad 80 polskich firm reprezentowało Polskę na największych targach na Bliskim Wschodzie poświęconych branży kosmetycznej - Beautyworld Middle East w Dubaju. Polska Agencja Inwestycji i Handlu była gospodarzem polskiego stoiska narodowego, na którym prezentowała osiągnięcia polskiego przemysłu kosmetycznego, a także potencjał do rozwijania
Rynek kosmetyków premium w Niemczech, który obecnie konkuruje z rynkiem Wielkiej Brytanii, sięgnął w 2018 roku 3,1 mld euro, co stanowi wzrost o 0,7 proc. - podaje NPD Group, która ostatnio dodała ten kraj do portfolio usług branży kosmetycznej.
Rynek kosmetyków w Indonezji będzie do 2023 roku wart 105,1 biliona rupii indonezyjskich - wynika z prognoz GlobalData.
Motorem napędowym rynku kosmetycznego w Chinach są potrzeby młodych ludzi, w tym trend wellness i barwnego wyrażania siebie oraz troska o ekologię.
Na gigantycznym chińskim rynku produktów dla dzieci istnieje wiele możliwości rozwoju marek krajowych, ale eksperci widzą też świetlaną przyszłość dla zachodnich marek. Również na rynku kosmetyków dla dzieci i kobiet w ciąży - podaje marketingtochina.com.
Nowy sklep Lush o powierzchni 1380 m kw. będzie oferował ponad 300 produktów, rozmieszczonych na trzech piętrach i jest połączony z biblioteką zapachów, spa i florystą.
Chiny będą zmierzać do tego, by nie trzeba było przeprowadzać dodatkowych testów na zwierzętach w przypadku kosmetyków dopuszczonych do obrotu w kraju, w którym zostały wyprodukowane.
Cosmoprof Worldwide Bologna to wiodące targi na całym świecie, łączące wszystkie obszary przemysłu kosmetycznego, od surowców po gotowy produkt. Pierwszy dzień Cosmoprof w Bolonii tradycyjnie poświęcony był segmentowi perfumerii i kosmetyków. Tym razem targi odkrywały przyszłość innowacyjnego i zrównoważonego piękna.
Boots ogłosił plany reorganizacji swoich drogerii, które mają być "nowe i inspirujące". Sieć jest uważana za pierwszą tego typu w Wielkiej Brytanii, która usunie tradycyjne lady i zastąpi je strefami trendów beauty, nowości i pokazów na żywo.
Alibaba spodziewa się, że międzynarodowe i krajowe marki kosmetyczne otworzą w tym roku 1000 sklepów internetowych na jej platformie Tmall, aby sprostać rosnącemu popytowi na produkty beauty w Chinach.