31 maja 2023
Iwona Pyła dołączyła do teamu Primavera Parfum w roli new business development managera. Będzie poszukiwać innowacyjnych marek kosmetycznych z całego świata i zajmować się...
30 maja 2023
14 kwietnia 2023
Sieć Super-Pharm podjęła współpracę z firmą Relex Solutions, która zajmuje się między innymi optymalizacją i prognozowaniem popytu oraz procesami automatycznego...
7 grudnia 2022
8 czerwca 2022
14 grudnia 2021
15 listopada 2021
W maju nasi czytelnicy i czytelniczki najczęściej zapoznawali się z newsami dotyczącymi sieci drogerii Rossmann i jej zarządu, półki kosmetycznej w dyskontach Dino,...
Człowiek ma na swoim ciele blisko 5 mln włosów (na głowie rośnie ich jedynie około 120 tysięcy)! Już w starożytnym Egipcie poddawano się zabiegom usuwania owłosienia...
29 maja 2023
26 maja 2023
25 maja 2023
Polska jest jednym z najszybciej rozwijających się rynków kosmetycznych w Europie. Bo choć polskie społeczeństwo się starzeje, tak jak i w innych krajach, to nadal jest...
23 maja 2023
16 maja 2023
21 kwietnia 2023
13 kwietnia 2023
W nowej ankiecie przeprowadzonej wśród 1000 milenialsów i 1000 przedstawicieli pokolenia X, 75 proc. respondentów stwierdziło, że chociaż pamiętają o ekspozycji na słońce, tylko 19% stosuje filtry przeciwsłoneczne przez cały rok, 35 proc. korzysta z solarium, a 46 proc. żałuje, jak długo przebywali na słońcu. Dane zostały opublikowane przez
Alibaba Group, chiński międzynarodowy gigant technologiczny, zawarł strategiczne partnerstwo z globalną firmą kosmetyczną L’Oréal, którego celem jest promowanie gospodarki o obiegu zamkniętym w chińskim przemyśle kosmetycznym. Trzyletni pakt został podpisany przez prezesa i dyrektora generalnego Alibaby, Daniela Zhanga, oraz prezesa
Herbalife wprowadziła na rynek aż 106 nowych SKU w pierwszym kwartale 2023 roku. Produkty weszły na 95 rynków, na których firma działa na całym świecie.
Louis Vuitton Moët Hennessy odnotował 17-procentowy wzrost przychodów w pierwszym kwartale 2023 r. do 21 miliardów euro, powołując się na „doskonały początek roku”. Firma osiągnęła wzrost organiczny o 17 proc., przy czym kategoria perfumy i kosmetyki wzrosły o 11 procent według zgłoszonych danych, podczas gdy kategoria moda i
Firma Estée Lauder Companies otworzyła swoje Globalne Centrum Technologiczne w Bukareszcie w Rumunii, które będzie dostarczać rozwiązania cyfrowe w celu poprawy doświadczeń konsumenckich ELC i wydajnej sieci łańcucha dostaw, dzięki ich możliwościom w zakresie sztucznej inteligencji, akceleracji chmury, inteligentnej automatyzacji, wielokanałowości i
Popularna marka fast-fashion, Zara, opuszcza finalnie rosyjski rynek jako flagowy sklep grupy Inditex — przejmie ją przedsiębiorstwo ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, grupa Daher. Zara oferuje bogatą ofertę makijażową od 2021 r.
Monat Global, międzynarodowy dystrybutor, społeczny i bezpośredni sprzedawca produktów kosmetycznych, rozszerza swoją działalność na Francję. Ray Urdaneta, dyrektor generalny Monat, powiedział: „Dzięki naszym wielokrotnie nagradzanym produktom i jako numer jeden w sprzedaży bezpośredniej marki premium do pielęgnacji włosów, od kilku lat
Zgodnie z raportem Bloomberga, London City Airport stało się głównym portem lotniczym w Wielkiej Brytanii, który zrezygnował z zasad dotyczących 100 ml płynu podręcznego. Lotnisko pozwoli teraz pasażerom przejść przez kontrolę bezpieczeństwa bez konieczności usuwania płynów z bagażu podręcznego, po zainstalowaniu nowych skanerów CT,
Givaudan, światowy lider w dziedzinie produkcji produktów zapachowych, ogłosił we wtorek, że sfinalizował przejęcie dużego portfela składników kosmetycznych od Amyris. Givaudan twierdzi, że osiągnął porozumienie w sprawie tej transakcji w lutym 2023 roku.
Color Street ogłosił zobowiązanie w wysokości 50 000 dolarów na wsparcie The Lupus Foundation. Dzięki temu wsparciu firma ma nadzieję podnieść świadomość tej organizacji, zapewniając jednocześnie komfort dzieciom i dorosłym chorym na toczeń.