REKLAMAKonferencja Politechnika Wrocławska konferencja ISEO

PRODUCENCI I MARKI

Biznes

Prawo i finanse

MARKI

 

16 września 2021, 00:00



wiadomoscikosmetyczne.pl

napisz maila ‹ | ostatnie artykuły ‹

Aktywność tych, którzy celowo podszywają się pod znane marki rośnie, a oferowane przez nich produkty są coraz bliższe produktom oryginalnym. Kosmetyki należą do najczęściej podrabianych produktów. „Ochrona marki i znaku towarowego w przestrzeni e-commerce” to tytuł bezpłatnego webinaru, na który „Wiadomości Kosmetyczne” zapraszają już 23 września 2021 r., w ramach cyklu WK Studio, wraz z kancelarią GKR Legal.

Kosmetyki należą do najczęściej podrabianych produktów. Charakterystyczne dla branży jest także zjawisko produktów łudząco podobnych. Jest wielu chętnych do podszycia się pod markę, która jest znana i rozpoznawalna. Proceder nasila się na skutek szybkiego rozwoju internetowego handlu – wprowadzenie produktu do sprzedaży stało się łatwiejsze, tak samo jak kradzież wizerunku czy nawet tożsamości marki.

Wyzwania związane z ochroną marki i praw jej twórców dotyczą wszystkich przedsiębiorców, niezależnie od tego, jakie miejsce w łańcuchu produkcyjno-dystrybucyjnym zajmują. Pierwsze wyzwania zaczynają się na już na etapie tworzenia marki. W kolejnych etapach dotyczą wprowadzania produktu na rynek, do sieci sprzedaży. Podstawą w działaniu każdej firmy jest zabezpieczenie swojej marki i produktów przed kopiowaniem.  W interesie producenta, importera, dystrybutora, a także detalisty leży także zabezpieczenie się przed oferowaniem produktów, które naruszają prawa innych przedsiębiorców.

Już 23 września br. o godz. 10.00 zapraszamy na bezpłatny webinar organizowany wraz z kancelarią GKR Legal.

  ZAPISZ SIĘ  

Podczas wydarzenia radca prawny Anna Gołębiowska, partner w kancelarii GKR Legal oraz Katarzyna Fiedeń, adwokat, GKR Legal poruszą następujące zagadnienia:

• Zasady ochrony znaków towarowych.

• Jak ustrzec się problemów związanych z rejestracją i wprowadzeniem nowej marki na rynek? Co sprawdzać?

• Jakie funkcje pełni znak towarowy? Jaką ma wartość z perspektywy firmy i marki?

• Czy znak towarowy można zastrzec na wyłączność?

• Jak działa ochrona znaku towarowego w Unii Europejskiej i poza Unią Europejską.

• Jak chronić znak po rejestracji i jakie podejmować kroki w przypadku naruszenia znaku?

• Czy dystrybutor lub detalista ponoszą odpowiedzialność za wprowadzenie do obrotu produktów naruszających znaki towarowe?

• Ochrona znaku towarowego w e-commerce.

Głos w dyskusji zabiorą także eksperci: Janina Karasek, marketing director, Primavera Parfum; Patrycja Sas-Staniszewska, prezes Izby Gospodarki Elektronicznej; Cezary Sowiński, public policy manager, Amazon; Maciej Tygielski, członek zarządu, Modern Commerce; Małgorzata Włodarczyk, dyrektor marketingu, Eurus, ekspert od wizerunku marek, coach marketerów. Porozmawiamy o problemie ochrony marki na tle danych mówiących o intensywnym rozwoju internetowej sprzedaży.

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony