REKLAMAWebinar EKO_obejrzyj nagrane_baner glowny
Butelka została zaprojektowana tak, aby można ją było w szerokim zakresie poddać recyklingowi w standardowych strumieniach odpadów

Butelka została zaprojektowana tak, aby można ją było w szerokim zakresie poddać recyklingowi w standardowych strumieniach odpadów (fot. Shutterstock)

Estée Lauder współpracuje z różnymi podmiotami, aby stworzyć pierwszą technologię produkcji butelek papierowych. EL ogłosiła, że dołączyła do konsorcjum partnerskiego Pulpex, stając się pierwszą firmą kosmetyczną premium, która wspiera rozwój nadających się do recyklingu butelek papierowych wykonanych z odpowiedzialnie pozyskiwanej miazgi.

REKLAMAWebinar EKO_obejrzyj nagranie_baner w artykule

Pulpex to pierwsza w swoim rodzaju technologia, która tworzy butelki z pulpy drzewnej przy użyciu certyfikowanych przez FSC surowców odnawialnych z odpowiedzialnie zarządzanych lasów. Nowa butelka papierowa została zaprojektowana tak, aby można ją było w szerokim zakresie poddać recyklingowi w standardowych strumieniach odpadów. 

Jako członek konsorcjum partnerskiego Pulpex, The Estée Lauder Companies dołącza do grupy wiodących firm zajmujących się pakowaniem towarów konsumpcyjnych, w tym Diageo, Unilever, PepsiCo, GSK Consumer Healthcare i Castrol, zaangażowanych w rozwój innowacyjnego opakowania.

Wprowadzenie tej technologii wesprze wysiłki The Estée Lauder Companies w dążeniu do osiągnięcia globalnych celów dotyczących zrównoważonych opakowań, w tym najnowszego zobowiązania firmy do zmniejszenia ilości pierwotnych tworzyw sztucznych z ropy naftowej w opakowaniach do 50 proc. lub mniej - do końca roku kalendarzowego 2030. Firma zobowiązała się również do odpowiedzialnego korzystania z produktów papierowych i osiągnięcia do 2025 r. 100 proc. certyfikowanych przez FSC kartonów z włókien leśnych oraz 75-100 proc. opakowań nadających się do recyklingu, wielokrotnego napełniania, wielokrotnego użytku, recyklingu lub odzysku.

Przeczytaj również: P&G będzie sprzedawał płyny Lenor w papierowych butelkach

W The Estée Lauder Companies od dawna rozumiemy, jak ważne jest partnerstwo w różnych branżach, które pomaga wprowadzać znaczące zmiany. Współpraca odgrywa znaczącą rolę w realizacji naszych ambicji, a jako część konsorcjum Pulpex z dumą pomagamy w opracowywaniu rozwiązań nie tylko dla naszych marek i konsumentów, ale także dla całej branży – powiedział Daniel Ramos, starszy wiceprezes ds. opakowań globalnych.

Estée Lauder Companies jest jednym z wiodących światowych producentów i sprzedawców wysokiej jakości produktów do pielęgnacji skóry, makijażu, perfum i włosów. Produkty firmy są sprzedawane w około 150 krajach i terytoriach pod markami, w tym: Estée Lauder, Aramis, Clinique, Lab Series, Origins, Tommy Hilfiger, MAC, La Mer, Bobbi Brown, Donna Karan New York, DKNY, Aveda, Jo Malone London, Bumble and bumble, Michael Kors, Darphin Paris, Tom Ford Beauty, Smashbox, Ermenegildo Zegna, Aerin, Le Labo, Editions de Parfums Frédéric Malle, Glamglow, Kilian Paris, Too Faced i Dr. Jart+ oraz Rodzina marek Deciem, w tym The Ordinary i Niod.


 

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

0Komentarze

dodaj komentarz

Portal wiadomoscikosmetyczne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony