StoryEditor

Koncentrat na utrwalone zaczerwienienia EAU Thermale Avène Antirougeurs ROSAMED nagrodzony srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego

Koncentrat na utrwalone zaczerwienienia EAU Thermale Avène Antirougeurs ROSAMED nagrodzony srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego / Materiał Partnera

Cera naczynkowa charakteryzuje się dużą wrażliwością oraz skłonnością do zaczerwienień, dlatego też jej pielęgnacja wymaga szczególnej troski i uwagi.

Z pomocą przychodzi nowość od Eau Thermale Avène – Antirougeurs ROSAMED koncentrat na utrwalone zaczerwienienia. Dermokosmetyk pojawił się w szerokiej dystrybucji na początku maja 2024 r. Skórę naczynkową charakteryzują widoczne, rozszerzone naczynka. Z uwagi na to, że są one zazwyczaj cieńsze, delikatniejsze oraz nadmiernie reaktywne, cera ta wymaga szczególnej finezji w pielęgnacji. Statystyki sugerują, że posiadaczkami skóry naczynkowej jest aż 50-60% osób z jasnym fototypem skóry, a duża część z nich, ze względu na łagodne objawy początkowe czy brak świadomości, może nie mieć pojęcia o posiadaniu tego typu cery.

Oprócz codziennego dyskomfortu, posiadacze skóry naczynkowej są również narażeni na rozwinięcie się trądziku różowatego, czyli przewlekłego, zapalnego schorzenia skóry. Oprócz zaczerwienienia i widocznych naczynek, charakteryzuje się ono stanami zapalnymi, grudkami, krostami oraz uczuciem pieczenia i swędzenia. W zaawansowanych przypadkach może prowadzić do przerostu tkanek. Kluczowa staje się właściwa i regularna pielęgnacja, która przyniesie skórze realną ulgę. Gama Antirougeurs od Eau Thermale Avène zapewnia równowagę pomiędzy efektywnością działania i bezpieczeństwem. Dermokosmetyki wykazują bardzo dobrą tolerancję skórną i są delikatne dla oczu. Innowacyjny Antirougeurs ROSAMED koncentrat na utrwalone zaczerwienienia pomaga redukować zaczerwienienia m.in. w przebiegu trądziku różowatego oraz zapobiega ich nawrotom. Redukuje intensywność rumienia o 48%1. ROSAMED natychmiast łagodzi uczucie ciepła oraz zapewnia skórze 24h nawilżenia2.

Dermokosmetyk zawdzięcza swoją skuteczność opatentowanemu3, roślinnemu składnikowi aktywnemu – ANGIOPAUSINE™. Substancja redukuje rozszerzanie się naczyń już istniejących oraz zapobiega powstawaniu nowych, przywracając ich prawidłową reaktywność. Koncentrat można stosować samodzielnie, po zabiegach laseroterapii oraz w połączeniu z leczeniem farmakologicznym. Antirougeurs ROSAMED ma lekką, nietłustą konsystencję, dzięki czemu stanowi dobrą bazę pod makijaż. Zalecane jest stosowanie dwa razy dziennie na twarz i szyję.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rusza kolejna edycja badania Perły Rynku
Rusza kolejna edycja badania Perły RynkuWydawnictwo Gospodarcze

Wprowadzasz nowy produkt, którym chcesz podbić rynek? Opracowujesz formułę, którą pokochają klienci? Chcesz wejść w nową kategorię albo umocnić się w już obecnej? To badanie jest właśnie dla Ciebie.

Perły Rynku to badanie, w którym Jury składające się z niemal 100 kupców i praktyków rynku FMCG oceni Twoje produkty i ustali ich rynkowy potencjał. W wyniku badania otrzymasz szczegółowy raport, na podstawie którego stwierdzisz jakie aspekty twojego produktu są jego najmocniejszymi stronami, a które wymagają jeszcze poprawy. Jeżeli twój produkt (lub linia produktów) zdobędzie odpowiednio dużo punktów w ocenie naszego Jury, to otrzyma tytuł Perły Rynku, a Ty poznasz naszych Jurorów podczas jesiennej Gali Pereł Rynku.

Jury Pereł to kupcy, dyrektorzy handlowi i członkowie zarządów liderów handlu detalicznego w Polsce. To przedstawiciele dyskontów, supermarketów, drogerii, aptek, stacji paliw, hurtowni i e-commerce, którzy każdego dnia decydują o tym jakie produkty zostaną zaoferowane milionom Polek i Polaków korzystających na co dzień z ich sklepów. 

Zbierz opinie Jury o swoim produkcie

Jeżeli zgłosisz swoje produkty do badania Perły Rynku, wybierając projekt Perły Rynku FMCG lub Perły Rynku Kosmetycznego, twoje nowości trafią do wszystkich jurorów tego badania. Ci obejrzą je, przetestują i dokładnie ocenią ponad 12 jego cech. Odpowiedzą też na pytanie, czy chcieliby postawić Twój produkt na półce, a także która z jego cech jest jego najmocniejszą stroną.

Wszystkie oceny naszego Jury zbierzemy dla Ciebie w przejrzystym raporcie, dzieląc ich głosy na poszczególne formaty sklepów, które reprezentują. W ten sposób możesz ocenić, czy Twój produkt lepiej odnajdzie się na półce dyskontu czy sklepów convenience, a także którą z cech należałoby poprawić, aby mógł “wejść” na półkę wymarzonej sieci. W raporcie znajdziesz również indywidualne oceny opisowe naszego jury dotyczące Twojego produktu.

Zgłaszając swoją nowość, nie zapomnij wskazać danych kontaktowych osoby odpowiedzialnej za sprzedaż. Perły Rynku to badanie nowości, które wielokrotnie kończy się podpisaniem nowych kontraktów. Jeżeli tylko podasz nam odpowiednie dane, masz pewność, że wraz z Twoim produktem trafią do jurorów, a ci mogą zdecydować, aby skontaktować się z Tobą zaraz po przetestowaniu produktu. 

Zdobądź Perłę i zabłyśnij na oficjalnej Gali

Perły Rynku to badanie, ale produkty o najwyższym potencjale sprzedażowym tradycyjnie wyróżniamy tytułem Perły Rynku i statuetką. Jeżeli twoja nowość zostanie oceniona przez Jury odpowiednio dobrze, to przyznamy jej tytuł Perły Rynku, a przedstawicieli twojej firmy zaprosimy do udziału w oficjalnym rozdaniu nagród. Będziecie mogli spotkać jurorów, którzy ocenili Wasze produkty, a także pochwalić się całemu światu zdobytą statuetką.

I to nie wszystko, bo Wydawnictwo Gospodarcze jako organizator zaprezentuje Wasze nagrodzone produkty w piątym numerze magazynu Wiadomości Handlowe, który w nakładzie 10 000 egzemplarzy trafi do najlepszych profesjonalistów branży retail w Polsce. Czekają na Ciebie również specjalne pakiety promocyjne, które jeszcze bardziej wzmocnią Twój marketingowy przekaz i pozwolą szeroko zaprezentować nagrodzoną nowość.

Nie zwlekaj, bo zgłoszenia do badania przyjmujemy tylko do 23 maja! Zgłoś się już teraz na stronie Pereł lub skontaktuj się z nami, jeżeli masz jakiekolwiek pytania co do naszego projektu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Linia kosmetyków do twarzy Floslek go for glow... Vitamin C nagrodzona srebrną Perłą Rynku Kosmetycznego
Linia kosmetyków do twarzy Floslek go for glow... Vitamin C nagrodzona srebrną Perłą Rynku KosmetycznegoMateriał Partnera

Vitamin C marki Floslek to linia kosmetyków powstała z myślą o pielęgnacji skóry zmęczonej i skłonnej do utraty jędrności oraz wymagającej nawilżenia i rozjaśnienia.

Produkty te idealnie nadają się do przeprowadzenia zabiegu rewitalizacji skóry. Zawierają stabilną formę witaminy C, która zapewnia widoczny efekt rozświetlenia i odmłodzenia skóry. Witamina E i fucocert intensywnie nawilżają i spowalniają procesy starzenia, a trokserutyna zmniejsza widoczność cieni wokół oczu. Kremy i serum doskonale odżywiają, poprawiają jędrność i elastyczność naskórka oraz wpływają na spłycenie zmarszczek. Niwelują także oznaki zmęczenia, rozświetlając poszarzałą cerę i przywracając jej blask.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. czerwiec 2025 11:25