StoryEditor
Nasze projekty
07.10.2024 12:22

Poznaj aromaterapię dla całej rodziny z serią Sio Gilu

Seria Sio Gilu oferuje wyjątkowe, naturalne produkty, które nie tylko wspomagają leczenie infekcji dróg oddechowych, ale także przynoszą ulgę i poprawiają nastrój najmłodszych. / Sio Gilu

Aromaterapia staje się coraz popularniejszym wsparciem w walce z objawami przeziębienia u dzieci. Seria Sio Gilu oferuje wyjątkowe, naturalne produkty, które nie tylko wspomagają leczenie infekcji dróg oddechowych, ale także przynoszą ulgę i poprawiają nastrój najmłodszych. Dzięki starannie dobranym olejkom eterycznym, innowacyjnym formom aplikacji oraz bezpiecznym formułom, Sio Gilu to kompleksowe rozwiązanie dla rodziców dbających o zdrowie swoich dzieci.

Jakie korzyści dla zdrowia oferuje aromaterapia w walce z objawami kataru, szczególnie w przypadku dzieci i najmłodszych?

Terapia zapachem, a ściślej właściwościami naturalnych olejków eterycznych, ma wszechstronne zastosowanie i przynosi korzyści zarówno na polu emocjonalnym, jak i zdrowotnym. Stosowane w aromaterapii olejki eteryczne, w przypadku serii Sio Gilu dobrane są tak, żeby swoimi właściwościami wspomogły walkę organizmu z infekcją dróg oddechowych, ale również ukoiły i podniosły na duchu w tym trudnym czasie. Są bakteriobójcze, grzybobójcze, rozgrzewające, działają wykrztuśnie i przynoszą spokojny sen.

Wszystkie formy aromaterapii, jakie wykonujemy, a więc wdychanie, masaż, kąpiel, są to zabiegi przyjemne, dalekie od połykania gorzkich tabletek, czy tak bardzo nielubianego przez dzieci pryskania aerozolem do nosa, poza tym brak tu jakichkolwiek skutków ubocznych. Stosowanie aromaterapii z uwzględnieniem zasad i przeciwwskazań jest dla wszystkich w 100% bezpieczne, a do tego przyjemne. Naturalne olejki eteryczne obecne w roślinach to bardzo skomplikowane mieszaniny struktur chemicznych, niemożliwe do odtworzenia w laboratoriach. To, co stworzyła natura, doskonale służy człowiekowi.

image
Olejek eteryczny do dyfuzora i kominka.
Sio Gilu
Co wyróżnia serię kosmetyków Sio Gilu na tle innych produktów do aromaterapii dostępnych na rynku?

W 100% naturalny i bogaty skład, kosmetyki przeznaczone są dla dzieci od 1 roku życia. Oferujemy produkty w ECO opakowaniu z 100% RPET (100% z recyclingu), duża pojemność i atrakcyjna cena, oraz kompletny brak barwników w składzie. W przypadku olejku do twarzy i ciała dodatkowym atutem jest wygodna aplikacja za pomocą aplikatora roll on i wyjątkowy, oryginalny zapach, który na tyle przypadł klientom do gustu, że zimą Panie lubią go stosować jako naturalne perfumy.

Jakie składniki aktywne są używane w produktach Sio Gilu i w jaki sposób pomagają łagodzić objawy kataru?

W przypadku soli do kąpieli bazę kosmetyku stanowi mix soli kamiennej i soli Epsom. Sól rozluźnia napięcie mięśniowe, działa rozkurczająco, dzięki czemu wspomaga odkrztuszanie. Ma doskonałe właściwości oczyszczające, wzmacnia odporność organizmu, zawiera wiele minerałów wspomagających nasz organizm, działa dezynfekująco i oczyszczająco na śluzówkę nosa. Zadbaliśmy również o nawilżenie; hipoalergiczny olej ze słodkich migdałów i laurynian izoamylu delikatnie zmiękczają i wygładzają skórę, w dodatku nie są komedogenne. W recepturach użyliśmy wysoko gatunkowych, 100% naturalnych olejków eterycznych, przyjaznych dzieciom i silnych w działaniu. Sięgamy po drogie i nietypowe olejki, takie jak geranium, drzewo różane, ravensara czy copaiba.

image
Sensoryczny słownik-pluszak.
Sio Gilu
Czy produkty Sio Gilu zostały opracowane z myślą o bezpieczeństwie i skuteczności stosowania u dzieci od 1. roku życia? Jakie badania lub testy zostały przeprowadzone?

Seria Sio gilu to kosmetyki do aromaterapii dla całej rodziny. Jednak priorytetem było umożliwienie stosowania tych produktów u jak najmłodszych dzieci. W tym przypadku dla dzieci od 1 roku życia. Cała seria została przebadana pod kątem dermatologicznym, gdzie zostały uznane za bezpieczne i hipoalergiczne.  Dodatkowo wybieraliśmy olejki eteryczne o najsilniejszym działaniu i te, które są przyjazne maluszkom. Cały przebieg tworzenia receptury był monitorowany i konsultowany z Safety Asesorem, który weryfikował kosmetyk pod kątem dzieci 1+.

Jakie innowacyjne technologie lub podejścia zostały zastosowane w procesie produkcji kosmetyków do aromaterapii Sio Gilu?

Nie ma smutniejszego widoku niż chory maluszek. Od początku mieliśmy w głowie serię kosmetyków, która miała być 100% naturalna, która miała wywoływać uśmiech na chorej, smutnej buźce dzieciaczka. Nazwa Sio Gilu i wizerunek słonika z zatkaną trąbą to strzał w dziesiątkę. Kolejny ważny aspekt to aplikator roll on. Ma swoje wady, ale to nic patrząc na zalety, jakie oferuje. Można nim wykonać przyjemny masażyk, dać dziecku do rączek, aby samo się posmarowało bez ryzyka wylania się produktu. Dzięki temu dzieci czują swoją sprawczość.  Jest to doskonała zabawa, która przeradza się w serię „gilgotków” wywołanych aplikacją olejku. Taka zmiana nastroju, uwolnienie myśli od choroby i złego samopoczucia jest to też doskonała forma polepszenia naszego stanu zdrowia. 

image
Chusteczki higieniczne.
Sio Gilu
Jeśli chodzi o sól do kąpieli, to  jest to wszechstronny kosmetyk. Nie trzeba mieć wanny. Można ją również zastosować jako prozdrowotną kąpiel stóp lub użyć do inhalacji. Należy tylko wsypać jedną nakrętkę do miski z ciepłą wodą i nakryć się ręcznikiem. Na koniec w celu podtrzymania zabiegu aromaterapii możemy nastawić dyfuzor z dedykowanym do niego olejkiem. Celowo każdy kosmetyk różni się dobranymi olejkami eterycznymi. Reasumując, zależało nam, aby podejść do problemu z katarem kompleksowo. Naszym zamierzeniem  była poprawa samopoczucia, wprowadzenie w dobry nastrój i polepszenie humoru, jak również prozdrowotny wpływ na ciało, układ oddechowy, rozluźnienie mięśni i co za tym idzie zdrowszy, spokojny sen.

Jak firma planuje rozwijać linię Sio Gilu w przyszłości? Czy planowane są nowe produkty lub rozszerzenie oferty na inne dolegliwości?

W najbliższym czasie pojawią się chusteczki higieniczne, przytulanka sensoryczna i kule do kapeli. Tyle możemy zdradzić, reszta pomysłów jest ściśle tajna, ale uwierzcie nam, lista jest naprawdę długa, a produkty są niezwykłe.

ARTYKUŁ SPONSOROWANY
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Nasze projekty
30.06.2025 13:00
TOP 10 czerwca 2025: Doda kontra solaria, testery perfum, raport Zalando
Wiadomości Kosmetyczne

W czerwcu Waszą uwagę przykuła nie tylko Doda idąca na wojnę z solariami, ale także wiecznie zielony problem testerów perfum, raport Zalando, rozwój sieci perfumerii Douglas i inne tematy. Zapraszamy do lektury!

1. Gdzie kupić oryginalne testery perfum, czyli pytanie, które odbiera perfumeriom klientki

 

To oczywiste, że niemal każdy pragnie mieć oryginalne perfumy. Wyjątkowy, złożony, długo utrzymujący się zapach, idealnie dopasowany do klienta — to właśnie cechy dobrych perfum. Dla wielu konsumentów problemem jest cena takiego produktu, dlatego często zastanawiają się, gdzie kupić oryginalne testery perfum. Mając do wyboru kilka lub kilkanaście niewielkich opakowań, mogą swobodnie wybierać zapachy, zmieniać je w zależności od potrzeb, a także testować poza perfumerią — a wszystko to za cenę z pozoru znacznie niższą, niż przy zakupach w drogerii. Niestety tylko z pozoru.

 

2. Doda ujawniła, że solarium doprowadziło ją do czerniaka. Branża beauty: to nagonka, ktoś jej za to zapłacił

 

Dorota Rabczewska, szerzej znana jako Doda, podzieliła się w swoich mediach społecznościowych emocjonalnym nagraniem, w którym ujawniła, że na początku 2025 roku wykryto u niej złośliwego czerniaka skóry. Do tej pory informacja ta była znana jedynie jej najbliższym, jednak teraz wokalistka postanowiła otwarcie opowiedzieć o swojej chorobie. W obszernym materiale wideo przedstawiła kolejne etapy leczenia, udostępniając m.in. zdjęcia z wizyt w poradni onkologicznej oraz fragmenty dokumentacji medycznej.

 

3. Raport Zalando: Kluczowe trendy w dziedzinie urody, inspirujące w 2025 roku. Które kosmetyki są na topie?

 

Zalando zaprezentowało swój debiutancki raport „Beauty in Brief”, oparty na analizie danych, który ukazuje zmieniające się nawyki konsumenckie, trendy oraz kulturowe inspiracje kształtujące branżę kosmetyczną i beauty w 2025 roku. Z dokumentu można dowiedzieć się m.in., czy K-beauty nadal utrzymuje się jako rosnący trend oraz jakie produkty do pielęgnacji i makijażu będą cieszyć się największym zainteresowaniem wśród klientów w nadchodzących miesiącach.

 

4. Pożar w laboratorium Hamilton w Gdyni. Ewakuowano 259 pracowników

 

W piątek 17 czerwca w laboratorium firmy Hamilton w Gdyni doszło do groźnego incydentu – po upadku jednej z próbek na podłogę nastąpił wybuch substancji chemicznej, który spowodował pożar. Zgłoszenie zdarzenia wpłynęło do służb o godzinie 9:43. Na miejsce skierowano natychmiast 10 zastępów straży pożarnej, co oznaczało udział około 30 strażaków, a także specjalistyczną jednostkę ratownictwa chemicznego z Gdyni. Hamilton prowadzi działalność badawczą w różnych sektorach, m.in. w zakresie żywności, pasz, kosmetyków, suplementów, leków oraz paliw. Pożar wybuchł w budynku laboratoryjnym o powierzchni około 4,5 tys. m², zlokalizowanym na terenie gdyńskiej strefy przemysłowej.

 

5. Douglas Beauty Express – event w Krakowie pod hasłem Billie Eilish

 

Po rozpoczęciu trasy Douglas Beauty Express na Orange Warsaw Festival, przyszedł czas na kolejny przystanek. Tym razem charakterystyczny beauty bus Douglasa zatrzyma się na pięć dni – od 3 do 7 czerwca – przy Galerii Kazimierz w Krakowie. Przygotowane atrakcje i działania skierowane do konsumentów będą koncentrować się wokół koncertu Billie Eilish (3–4 czerwca) oraz promocji perfum sygnowanych przez artystkę, dostępnych wyłącznie w perfumeriach Douglas.

 

6. Krzysztof Chwesiuk, MyAsia: Koreańska pielęgnacja to nie trend – to przyszłość

 

Krzysztof Chwesiuk, właściciel firmy MyAsia, już 12 lat temu wprowadził na polski rynek koreańską markę Holika Holika. Obecnie posiada licencję na jej sprzedaż i reprezentowanie w całej Europie. Zainwestował w nowoczesny magazyn, zoptymalizował logistykę, a także stworzył własną markę Moee, rozwijając tym samym drugi filar działalności. Firma zajmuje się również produkcją stoisk targowych i materiałów POS z ekologicznego, przetwarzanego kartonu. W rozmowie poruszamy temat tych inwestycji, pozycji Holika Holika w Polsce i na świecie oraz roli konkurencji, która – jak twierdzi Chwesiuk – może być korzystna.

 

7. Irek Sudnik powołany na stanowisko dyrektora generalnego i wiceprezesa Zarządu Bielenda Group S.A.

 

Na początku czerwca 2025 roku stanowisko dyrektora generalnego Bielenda Group S.A. objął Irek Sudnik, który jednocześnie został mianowany Wiceprezesem Zarządu. Decyzja ta, podjęta przez Radę Nadzorczą, ma na celu wzmocnienie pozycji firmy jako lidera rynku oraz zapewnienie dalszego, intensywnego rozwoju zarówno na rynku krajowym, jak i za granicą.

 

8. Rossmann reaguje na najnowsze trendy mindfulness – i tworzy w tym celu nową markę

 

Rossmann wprowadził na rynek nową markę własną, której ideą jest zachęcanie do uważnej i czułej troski o ciało oraz budowania codziennych rytuałów piękna i mindfulness. Pod nazwą Amo’ya w drogeriach dostępnych jest aż 42 produktów – obejmują one kosmetyki i akcesoria do pielęgnacji, artykuły do aromaterapii, masażery, zapachy do wnętrz oraz napoje o działaniu funkcjonalnym.

 

9. Douglas ma w Polsce już 160 perfumerii – najnowszą otwarto dziś w Lublinie

 

Douglas kontynuuje rozwój swojej sieci sklepów stacjonarnych — 6 czerwca firma otworzyła już 160. perfumerię. Najnowszy punkt sprzedaży znajduje się w lubelskiej Galerii Olimp, nowoczesnym i jednym z największych centrów handlowych w regionie. To już piąty sklep marki w Lublinie, co stanowi kolejny etap w realizacji strategii ekspansji w Europie Środkowo-Wschodniej oraz odpowiedź na rosnące wymagania świadomych klientów poszukujących wysokiej jakości oferty.

 

10. MiniSo wraca do Polski. Po nieudanym debiucie planuje nowy start w Złotych Tarasach

 

Po kilku latach nieobecności marka MiniSo ponownie pojawia się na polskim rynku. Swoją obecność rozpoczęła w 2018 roku, otwierając cztery sklepy i deklarując ambitny cel rozbudowy sieci do 100 lokalizacji do 2020 roku. Realizację tych planów przerwała jednak pandemia, która zmusiła firmę do wycofania się z Polski. Teraz MiniSo wraca, uruchamiając nowy sklep w warszawskich Złotych Tarasach. W przeszłości za rozwój marki odpowiadała firma Miniso Lifestyle Polska, natomiast obecnie zajmuje się tym spółka Miniso Trading.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rusza kolejna edycja badania Perły Rynku
Rusza kolejna edycja badania Perły RynkuWydawnictwo Gospodarcze

Wprowadzasz nowy produkt, którym chcesz podbić rynek? Opracowujesz formułę, którą pokochają klienci? Chcesz wejść w nową kategorię albo umocnić się w już obecnej? To badanie jest właśnie dla Ciebie.

Perły Rynku to badanie, w którym Jury składające się z niemal 100 kupców i praktyków rynku FMCG oceni Twoje produkty i ustali ich rynkowy potencjał. W wyniku badania otrzymasz szczegółowy raport, na podstawie którego stwierdzisz jakie aspekty twojego produktu są jego najmocniejszymi stronami, a które wymagają jeszcze poprawy. Jeżeli twój produkt (lub linia produktów) zdobędzie odpowiednio dużo punktów w ocenie naszego Jury, to otrzyma tytuł Perły Rynku, a Ty poznasz naszych Jurorów podczas jesiennej Gali Pereł Rynku.

Jury Pereł to kupcy, dyrektorzy handlowi i członkowie zarządów liderów handlu detalicznego w Polsce. To przedstawiciele dyskontów, supermarketów, drogerii, aptek, stacji paliw, hurtowni i e-commerce, którzy każdego dnia decydują o tym jakie produkty zostaną zaoferowane milionom Polek i Polaków korzystających na co dzień z ich sklepów. 

Zbierz opinie Jury o swoim produkcie

Jeżeli zgłosisz swoje produkty do badania Perły Rynku, wybierając projekt Perły Rynku FMCG lub Perły Rynku Kosmetycznego, twoje nowości trafią do wszystkich jurorów tego badania. Ci obejrzą je, przetestują i dokładnie ocenią ponad 12 jego cech. Odpowiedzą też na pytanie, czy chcieliby postawić Twój produkt na półce, a także która z jego cech jest jego najmocniejszą stroną.

Wszystkie oceny naszego Jury zbierzemy dla Ciebie w przejrzystym raporcie, dzieląc ich głosy na poszczególne formaty sklepów, które reprezentują. W ten sposób możesz ocenić, czy Twój produkt lepiej odnajdzie się na półce dyskontu czy sklepów convenience, a także którą z cech należałoby poprawić, aby mógł “wejść” na półkę wymarzonej sieci. W raporcie znajdziesz również indywidualne oceny opisowe naszego jury dotyczące Twojego produktu.

Zgłaszając swoją nowość, nie zapomnij wskazać danych kontaktowych osoby odpowiedzialnej za sprzedaż. Perły Rynku to badanie nowości, które wielokrotnie kończy się podpisaniem nowych kontraktów. Jeżeli tylko podasz nam odpowiednie dane, masz pewność, że wraz z Twoim produktem trafią do jurorów, a ci mogą zdecydować, aby skontaktować się z Tobą zaraz po przetestowaniu produktu. 

Zdobądź Perłę i zabłyśnij na oficjalnej Gali

Perły Rynku to badanie, ale produkty o najwyższym potencjale sprzedażowym tradycyjnie wyróżniamy tytułem Perły Rynku i statuetką. Jeżeli twoja nowość zostanie oceniona przez Jury odpowiednio dobrze, to przyznamy jej tytuł Perły Rynku, a przedstawicieli twojej firmy zaprosimy do udziału w oficjalnym rozdaniu nagród. Będziecie mogli spotkać jurorów, którzy ocenili Wasze produkty, a także pochwalić się całemu światu zdobytą statuetką.

I to nie wszystko, bo Wydawnictwo Gospodarcze jako organizator zaprezentuje Wasze nagrodzone produkty w piątym numerze magazynu Wiadomości Handlowe, który w nakładzie 10 000 egzemplarzy trafi do najlepszych profesjonalistów branży retail w Polsce. Czekają na Ciebie również specjalne pakiety promocyjne, które jeszcze bardziej wzmocnią Twój marketingowy przekaz i pozwolą szeroko zaprezentować nagrodzoną nowość.

Nie zwlekaj, bo zgłoszenia do badania przyjmujemy tylko do 23 maja! Zgłoś się już teraz na stronie Pereł lub skontaktuj się z nami, jeżeli masz jakiekolwiek pytania co do naszego projektu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. lipiec 2025 19:55