StoryEditor
Makijaż
15.12.2015 00:00

Baza pod makijaż

Primery, czyli po prostu bazy pod makijaż, dla jednych są zbędnym dodatkiem, zaś dla innych wręcz magicznym kosmetykiem, bez którego nie wyobrażają sobie stworzenia pełnego make-upu. W czym tkwi ich sekret?

Grunt to dobra baza

Podczas robienia codziennego makijażu starannie nakładamy podkład, dobieramy cień do powiek idealnie pasujący do naszego stroju, tuszujemy rzęsy, konturujemy twarz i malujemy usta ulubionym odcieniem szminki. Jesteśmy gotowe do wyjścia, a przed nami cały dzień. Po jakimś czasie jednak twarz zaczyna się nieestetycznie świecić, traci blask i świeżość, a pory na skórze są bardziej widoczne. Można temu zapobiec w łatwy sposób – stosując odpowiednio dobraną bazę pod makijaż. To ona przygotowuje twarz do nałożenia makijażu, dzięki czemu aplikacja kosmetyków jest łatwiejsza oraz pozostają one na skórze znacznie dłużej. Z tego względu na samym początku wykonywania make-upu powinnyśmy sięgnąć właśnie po odpowiednio dobrany primer. Produkt tego typu ma lekką formułę, dzięki czemu dodatkowo nie obciąża skóry. Nie musimy zatem obawiać się tego, że nakładamy kolejny produkt na skórę – w ogóle tego nie odczujemy!

Aksamitna skóra w zasięgu ręki

Każda kobieta pragnie wyglądać przez cały dzień świeżo i promiennie, ale niespecjalnie ma ochotę co chwilę poprawiać makijaż. Na szczęście firma Golden Rose odnalazła sposób, aby móc osiągnąć ten efekt i cieszyć się nim przez cały dzień. Swoją ofertę poszerzyła ostatnio o dwa zupełnie nowe produkty – Make-Up Primer Luminous (rozświetlająca baza pod makijaż) oraz Make-Up Primer Mattifying & Pore Minimising (matująca i zmniejszająca widoczność porów baza pod makijaż). Pierwsza z nich ma za zadanie wygładzić i rozświetlić naszą twarz, dodając jej zdrowego blasku. Druga sprawi, że skóra będzie aksamitna i matowa przez cały dzień, a do tego pory i drobne zmarszczki staną się mniej widoczne. Brak parabenów w składzie gwarantuje, że produkt jest delikatny i bezpieczny dla naszej skóry.

Mała wskazówka dla niezdecydowanych

Bazę pod makijaż powinnyśmy dobrać, zwracając szczególną uwagę na potrzeby naszej skóry. Jeśli mamy cerę pozbawioną blasku, ziemistą oraz potrzebującą wygładzenia, idealnie sprawdzi się baza rozświetlająca. Dzięki niej skóra będzie wyglądała promiennie i zdrowo, co na pewno doda nam pewności siebie. W przypadku, gdy mamy cerę przetłuszczającą się, skłonną do błyszczenia, powinnyśmy sięgnąć po bazę matującą. Po zastosowaniu tego kosmetyku będziemy mogły cieszyć się matową, gładką, aksamitną cerą bez widocznych porów przez cały dzień. Jakaż to oszczędność czasu i energii, kiedy nie musimy dbać o to, aby co chwilę przypudrowywać skórę!

Kilka trików

Aby dodać sobie więcej błysku i blasku, możemy zastosować bazę Make-Up Primer Luminous zarówno na podkład, jak i po jego nałożeniu. Aplikując produkt pod łuk brwiowy, na kości policzkowe, skronie i łuk kupidyna, osiągniemy efekt megarozświetlenia, które nadal będzie wyglądało bardzo naturalnie. Z kolei nałożenie Make-Upu Primer Mattifying & Pore Minimising również na usta sprawi, że pomadka utrzyma się na nich wiele godzin bez potrzeby stosowania poprawek. Ten produkt ma także jeszcze jedną ogromną zaletę! Oprócz tego, że optycznie ukrywa rozszerzone pory, potrafi także zakamuflować drobne zmarszczki.
Czego chcieć więcej? Przecież baza to kosmetyk idealny!

Jeśli baza, to jednak nie to?

W przypadku, gdy rzeczywiście zależy nam na nałożeniu jak najmniejszej ilości produktów na skórę twarzy i supernaturalnym wyglądzie, najlepiej będzie sięgnąć po krem BB. Jest to połączenie kremu nawilżającego, podkładu i preparatu z filtrem UV. Golden Rose także i taki produkt wprowadziło do swojej oferty. Ten BB Cream ma niezwykle lekką formułę, mimo zastosowania filtru SPF 25 (UVA/UVB). To właśnie on będzie chronił naszą skórę każdego dnia przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego. Ponadto jego skład został wzbogacony także o witaminę E, która jest przeciwutleniaczem. Stosując zatem ten produkt, opóźnimy procesy starzenia się skóry. Jako że krem BB ma także cechy podkładu, delikatnie ujednolici koloryt skóry i ukryje niedoskonałości. Podobnie jak bazy formuła kremu BB jest pozbawiona parabenów. Lekki i chroniący skórę – tak w skrócie można opisać ten produkt.

Urszula Sypniewska,
koordynator ds. marketingu i PR Golden Rose

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
21.08.2025 07:49
Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników
Szminki i cienie La Beauté Louis Vuitton będą dostępne w wersjach refill Louis Vuitton IG

Współtwórczynią linii kosmetyków La Beauté Louis Vuitton jest Pat McGrath – legendarna wizażystka, która o obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej marki. Premiera ma miejsce w okresie, gdy koncern LVMH notuje słabe wyniki na rynku dóbr luksusowych. Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów – wskazują eksperci.

Francuski dom mody Louis Vuitton oficjalnie rozpoczął odliczanie do debiutu swojej pierwszej linii kosmetycznej. Marka informuje na swoim Instagramie, że efekty współpracy marki z Pat McGrath trafią na rynek 25 sierpnia. Jeśli chodzi o ofertę kosmetyczną, marka Louis Vuitton miała do tej pory w swojej ofercie wyłącznie perfumy.

Debiut La Beauté Louis Vuitton oznacza ekspansję francuskiego domu mody na rynek luksusowych kosmetyków. Pierwsza odsłona kolekcji skupia się na kosmetykach do makijażu oczu i ust – będą to m.in. cienie do powiek LV Ombres (cena to 220 euro za sztukę), 10 odcieni balsamów do ust LV Baume (140 euro) i aż 55 szminek LV Rouge (140 euro).

Każdy produkt został zaprojektowany tak, by być “czymś więcej, niż tylko kosmetykiem do makijażu” – ma on stanowić pamiątkę dla kolekcjonerów, będąc przy tym kosmetykiem o wysokiej jakości i wydajności. – Będzie to otwrcie nowego poziomu luksusowego piękna – zapewnia McGrath.

Wszystkie produkty będą w wersjach do ponownego uzupełnienia (refill) – do sprzedaży trafią równocześnie wkłady do szminek oraz cieni do powiek. Perfumowane produkty do ust zostały stworzone we współpracy z “nosem” współpracującym z LV – jest nim ceniony perfumiarz Jacques Cavallier.

Kosmetyki z linii La Beauté Louis Vuitton pojawią się w wybranych sklepach w Chinach 20 sierpnia, natomiast globalnie przedsprzedaż rozpocznie się 25 sierpnia, a premiera w wybranych sklepach będzie miała miejsce 29 sierpnia. 

Premiera kosmetyków do makijażu LV ma miejsce w okresie, gdy LVMH radzi sobie słabiej na rynku dóbr luksusowych. W lipcu spółka-matka odnotowała 15-procentowy spadek zysków za pierwsze półrocze 2025 roku do 9,01 mld euro w związku ze spadkiem sprzedaży w swoim flagowym dziale (fashion i galanteria skórzana). 

image

LVMH ogłasza wyniki za I kwartał 2025 roku: spadek sprzedaży w segmencie beauty

Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów, czego przykładem jest marka Victoria Beckham. Wprowadzenie Victoria Beckham Beauty było zyskownym posunięciem, dzięki któremu marce udało się wyjść na plus w 2022 roku. Luksusowe kosmetyki mogą nie tylko poszerzyć zasięg marki, ale też przyciągnąć nowych klientów i generować powtarzalną sprzedaż, wykraczającą poza samą modę. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. wrzesień 2025 07:00