StoryEditor
Makijaż
06.07.2022 00:00

Harry Jefferson, Kontigo: Palety magnetyczne to swoboda wyboru

Palety magmentyczne dają możliwość swobodnego komponowania kolorów cieni do powiek, różów i bronzenrów. Te najbardziej popularne oferują marki Artdeco czy Inglot. Teraz własną markę palet zaoferowało Kontigo. Mystik Warsaw zaprojektowane zostały przez Harry’ego Jeffersona, makijażystę i dyrektora ds. rozwoju produktu sieci sklepów kosmetycznych.

Makijażysta gwiazd, a jednocześnie dyrektor ds. rozwoju produktu i wizażysta Kontigo, Harry Jefferson, stworzył paletki magnetyczne Mystik Warsaw, w których umieścić można dowolnie skomponowane wkłady, a kiedy dany produkt się skończy – wymienić tylko ten jeden. Dla osób, które nie czują się pewnie w tworzeniu własnych zestawów kolorystycznych, Harry podzielił się kilkoma radami.

Skąd wziął się pomysł na paletki magnetyczne Mystik Warsaw? Dla kogo zostały one stworzone?

Idea stworzenia palet magnetycznych została zainspirowana profesjonalnymi paletami do makijażu, które pozwalają artystom pomieścić wiele kolorów i wykończeń w wygodnym opakowaniu ochronnym. Teraz dajemy tę możliwość również kobietom, które nie zajmują się profesjonalnie makijażem.

Dlaczego warto używać palet magnetycznych?

Dzięki niej można wygodnie nosić wiele cieni w ochronnym opakowaniu. To przydatne w podróży lub gdy po prostu lubimy eksperymentować z różnymi kolorami i fakturami. Mystik Warsaw oferuje wiele różnych rozmiarów paletek, aby umożliwić wybór najlepszej opcji dla konkretnych potrzeb.

Czy skomponowanie własnej palety makijażowej to zadanie, któremu podoła każdy? Czy może w niektórych przypadkach lepiej postawić na gotowe zestawy?

Wspaniałą rzeczą w paletach magnetycznych jest to, że dają swobodę wyboru! Można wybrać dowolny kolor, wykończenie i stworzyć własną kombinację. Nie trzeba być profesjonalistką, żeby stworzyć swój zestaw – w makijażu nie ma żadnych zasad. A może jest jedna: trzeba się dobrze bawić!

Rzeczywiście możemy odrzucić wszelkie zasady przy komponowaniu własnej palety cieni, róży i bronzerów?

Warto wziąć pod uwagę odcień skóry, kolor oczu, kolor włosów i wreszcie – ulubione kolory. Ogólna zasada jest taka, że w przypadku jasnego, chłodniejszego odcienia skóry, do makijażu lepiej wybierać zimniejsze kolory. Jeśli cera jest ciepła, ma więcej żółtych tonów, bardziej pasują do niej odcienie brzoskwini. Jeżeli ktoś nie ma pewności, co wybrać, najlepiej zacząć od naturalnych i neutralnych brązów, odcieni szampańskich i pereł, ponieważ zawsze dobrze wyglądają i nigdy nie wychodzą z mody.

Czy dobierając kolory kosmetyków kolorowych, warto kierować się zasadami analizy kolorystycznej i typów urody odpowiadających porom roku –wiosna, lato itd.?

Zasady analizy kolorystycznej to tylko wskazówki, które pomagają osobom, które nie mają wprawy w makijażu. Nie jest konieczne ścisłe przestrzeganie tych sugestii – zawsze warto poeksperymentować i zobaczyć, co najlepiej nam pasuje. Najważniejsze jest to, jak się czujemy z efektem końcowym.

Jakie odcienie cieni oraz różu są obecnie najmodniejsze?

Kolorem, który powrócił z dużą mocą jest róż. Mowa zarówno o odcieniach różowej waty cukrowej, jak i tych bardzo intensywnych. Cała sztuka polega na bardzo delikatnym blendowaniu, aby efekt końcowy wyglądał naturalnie i zdrowo.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. październik 2025 16:24