StoryEditor
Makijaż
30.03.2023 00:00

Lashes2Love – biopeptydowe pobudzenie rzęs oraz precyzja mikroigiełek dla skóry pod oczami

Oferta marki 2Love została uzupełniona o dwie nowości – biopeptydowe serum do rzęs oraz hialuronowe płatki pod oczy. Obie stanowią innowacje o udokumentowanym działaniu.

W pełni naturalna, hipoalergiczna formuła i spektakularne efekty? Takie połączenie jest możliwe. Udowodniła to firma Coloris, tworząc biopeptydowe serum do rzęs. 

Piękne rzęsy nawet bez makijażu

Ten innowacyjny produkt zapewnia wydłużone, bardziej gęste rzęsy również bez makijażu. Równocześnie produktu nie muszą się obawiać osoby o najbardziej wrażliwej, skłonnej do alergii skórze. W trosce o nich w produkcie zostały użyte naturalnie występujące składniki:

Biopeptydy wykazują dobroczynny wpływ zarówno na cebulki, mieszki jak i łodygi włosków. Przyspieszają wzrost, hamują ich wypadanie, działają zagęszczająco i pogrubiająco.

Ekstrakt z korzenia tarczycy bajkalskiej pobudza mieszki włosowe do wzrostu zdrowszych, bardziej błyszczących i gęstszych włosków.

Ekstrakt z kiełków pszenicy nadaje włoskom miękkość i elastyczność. Na ich powierzchni tworzy barierę ochronną chroniącą przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.

Ekstrakt z kiełkujących nasion soi nawilża, natłuszcza i odżywia włoski pobudzając je do wzrostu.

Biopeptydowe serum do rzęs sprawdzi się u wszystkich osób, które:

  • pragną zagęścić i wydłużyć rzęsy w naturalny sposób
  • mają dość używania maskary albo przedłużania rzęs w salonie
  • chcą podkreślić oprawę oczu i przyciemnić kolor swoich rzęs w naturalny sposób
  • mają wrażliwą, delikatną skórę skłonną do alergii i podrażnień

Przeprowadzone badania aplikacyjne wykazały, że:

  • rzęsy stają się bardziej wyraziste (potwierdziło to 87 proc. badanych)
  • wydłużenie i zagęszczenie rzęs następuje już po 3 tygodniach użytkowania (73 proc.)
  • rzęsy stają się ciemniejsze i grubsze (67 proc.)
  • serum zdecydowanie zmniejszyło wypadanie rzęs, a także wspomogło ich regeneracje (73 proc.)
  • serum pielęgnuje, wzmacnia, a także poprawia kondycje rzęs (93 proc.)
  • używanie serum przywraca zdrowy wygląd rzęsom już po kilku tygodniach stosowania (87 proc.)

Dodatkowo:

  • serum jest hipoalergiczne, opracowane z myślą o delikatnej skórze okolic oczu
  • można je stosować po zabiegach laminacji, koloryzacji czy przedłużania rzęs w salonie
  • formuła jest wolna od parabenów, mikroplastiku i substancji ropopochodnych

Pogotowie ratunkowe przed wielkim wyjściem

Kolejną nowością w ofercie marki Lashes2Love są hialuronowe mikroigiełki pod postacią płatków pod oczy. Powstały z myślą o okazjach, podczas których warto wyglądać wystrzałowo i zniewalać promiennym blaskiem.

Niestety, skóra wokół oczu zdradza prawdę o za krótkim śnie lub zbyt długiej pracy przed komputerem, braku dotleniających spacerów czy niewłaściwej pielęgnacji. Jest delikatna niczym płatki kwiatów. Z wiekiem szybciej się przesusza, łatwo ją podrażnić. Słabe krążenie krwi i skłonność do zastojów limfatycznych są przyczyną obrzęków i cieni pod oczami. Od serdecznego śmiechu robią się na niej zmarszczki, które choć wyglądają jak promyki słońca, mało kogo cieszą.

Dlatego, gdy szykuje się wielki dzień, warto mieć pod ręką kosmetyk o turbo mocy. Hyaluron Shot działa doraźnie jak zastrzyk, odmieniając wygląd skóry wokół oczu. Wystarczy nałożyć plasterek na trzy godziny przed planowanym wyjściem. 1000 mikroigiełek wypełni skórę regeneracyjnymi składnikami. Efekt? Skóra jak po profesjonalnym zabiegu w salonie kosmetycznym! Teraz wystarczy tylko nałożyć makijaż i gotowe! Można ruszać na czerwony dywan.

Różnice widać już po pierwszej aplikacji – skora wokół oczu jest wyraźne wygładzona. Po sześciu tygodniach stosowania długość zmarszczek zmniejszy się o 15 proc., a ich liczba o 38 proc. To zasługa kwasu hialuronowego, nazywanego „eliksirem młodości”. Występuje naturalnie w organizmie człowieka, wiążąc wodę. Z wiekiem jego ilość spada, skóra się przesusza i pojawiają się na niej zmarszczki. Na szczęście braki kwasu można uzupełniać od zewnątrz.

Jak działa Hyaluron Shot?

Każdy plasterek to aż 1000 mikroigiełek wypełnionych krystalicznie czystym kwasem hialuronowym. Po naklejeniu na skórę topią się i wnikają w nią razem z cennymi składnikami regeneracyjnymi.

Efekty po użyciu:

  • mniej widoczne zmarszczki
  • skóra jędrna, wygładzona, rozświetlona
  • rozjaśnione cienie pod oczami
  • wzmocniona bariera hydrolipidowa i wzrost nawilżenia skóry
  • zmniejszona opuchlizna pod oczami
  • lepsze odżywienie skóry

Plastry z mikroigiełkami zostały poddane 5-tygodniowym testom aplikacyjnym i aparaturowym na grupie kobiet 35+.

  • 90 proc. testerek odnotowało redukcję widoczności zmarszczek w okolicach oczu
  • 80 proc. testujących osób zgłosiło chęć zakupu produktu

Biopeptydowe serum do rzęs Lashes2Love o pojemności 3,5 ml kosztuje 89,99 zł.

Płatki pod oczy z mikroigiełkami kwasu hialuronowego i oktopeptydów Eyes2love można kupić w trzech różnych wersjach z:

  • 1 zestawem plastrów (2 szt.) – 59,99 zł,
  • 2 zestawami plastrów (4 szt.) – 84,99 zł
  • 3 zestawami plastrów (6 szt.) – 99,99 zł

Oba produkty Lashes2Love i Eye2Love są dostępne w sklepie marki Lashes2Love  

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. październik 2025 01:53