StoryEditor
Makijaż
19.03.2013 00:00

Powiew wiosny

Co można powiedzieć o makijażowych trendach na nadchodzący sezon? Na pewno to, że są różnorodne. Mamy nude look, czyli makijaż, który wygląda jakby go nie było, a jednocześnie podkreśla naturalne piękno. Mamy też mocno wytuszowane, podkręcone rzęsy, które są modne od wielu sezonów i niewątpliwie dodają uroku (pod warunkiem, że nie są przerysowane).

Mocne akcenty kolorystyczne – jak najbardziej! Wiosną będą kusić usta w soczystych odcieniach pomadek, ale nie wyszedł też z mody barwny manicure. Przydymione oko? Nadal na czasie. W wersji wiosennej na przykład w odcieniach błękitu. Zamiast cieni na powiekach może być jednak tylko kolorowa kreska nad linią rzęs, albo… w załamaniu powieki. Makijażyści i styliści niezmiennie powtarzają, że najlepszy makijaż to taki, w którym czujemy się dobrze we własnej skórze, pomalowane, a nie „zmalowane”. Inspiracji do eksperymentów na pewno nie zabraknie.


Smoky eyes


Szyk i elegancja wskazane zarówno w dziennym, jak i wieczorowym make-upie. W wieczorowej wersji niezwykle wyglądają kocie oczy. Tłem dla nich musi być nienaganna, jasna, świeża cera. Usta wystarczy delikatnie musnąć pomadką, a policzki podkreślić różem, by nadać twarzy wyrazistości

Nowe zestawy cieni Kaszmir Trio Paese inspirowane
barwami ziemi,  cena: 19,90 zł

Neonowy róż


Mocny akcent na powiekach lub na paznokciach. Róż niezmiennie pojawia się w wiosennych i letnich stylizacjach. W cukierkowym odcieniu dodaje dziewczęcej świeżości.

Błyszczyk No limits Color Ingrid delikatnie, a zarazem efektownie podkreśla usta, cena: ok. 6 zł

Kolory jak „we mgle”


Nieoczywiste kolory, rozbielone, delikatnie przypudrowane, urzekają świeżością i naturalnością, tworząc także w makijażu smakowite połączenie. Odcienie chłodnego różu, moreli, czy mandarynki – efektowny melanż cukierkowych kolorów dla każdej kobiety. Dowód, że do uzyskania znakomitego efektu wystarczą dobrze wytuszowane rzęsy i odrobina różu na policzkach.

Mozaikowy róż Gosh może być stosowany na dwa sposoby: jako kosmetyk do modelowania kości policzkowych i wybranych partii twarzy, a także jako cień do powiek, cena: 46,99 zł

Usta, usta


W tym seksownym makijażu usta są zdecydowanie na pierwszym planie. Na tle idealnie gładkiej, jasnej cery od razu wybijają się na pierwszy plan. Make-up nie jest jednak przerysowany. Tuszując rzęsy skupiamy się na górnej linii, dolną linię tylko delikatnie zaznaczamy. Da to efekt optycznego „otwarcia” i powiększenia oczu.

Wszystkie najlepsze cechy szminki i błyszczyka zawarte w jednym, niesamowicie trwałym produkcie w płynie. Kate Moss stosuje  Rimmel Apocaliptic w odcieniu nr 3030,  cena: 23 zł

Zwiewnie i delikatnie


Bardzo kobiecy, naturalny make-up jest zawsze na topie. Podobnie jak pastelowe odcienie. Fajna alternatywa dla neonowego szaleństwa.

Pomadka w płynie Super Long Lasting  Eveline Cosmetics to połączenie soczystego koloru, blasku i wielogodzinnej trwałości. Zarówno dla wielbicielek pomadek, jak i błyszczyków, cena: 10 zł

lata 60


Lśniąca, mocna, czarna kreska na górnej powiece, ekstremalnie wyciągnięta – taką stylizację nawiązującą do klimatu lat 60. z pewnością będziemy w tym sezonie często spotykać na polskich ulicach. Szafirowa, wyraźna linia tuż nad nią, osadza makijaż w tegorocznych trendach.

Wydłużone, pogrubione, smoliście czarne rzęsy, to zasługa Sexy Black Mascary, Golde Rose cena: 21,90 zł

Błękit spojrzenia


Kiedy natura budzi się z zimowego letargu, najpierw nieśmiało pokazuje swoje pastelowe oblicze, aby za moment eksplodować całą feerią barw. Ten magiczny moment udało się też uchwycić
w kolorystyce makijażu na nadchodzący sezon, który prezentuje Ania Przybylska. Smoky eyes w odcieniu głębokiego granatu – któż mógłby się oprzeć temu spojrzeniu?

Ciemnoniebieski cień z paletki Eye Artist EyeShadow Palette Astor nr 230 będzie idealny do wykonania takiego make-upu, cena: 33,98 zł


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
21.08.2025 07:49
Louis Vuitton wkracza na rynek luksusowych kosmetyków, licząc na poprawę wyników
Szminki i cienie La Beauté Louis Vuitton będą dostępne w wersjach refill Louis Vuitton IG

Współtwórczynią linii kosmetyków La Beauté Louis Vuitton jest Pat McGrath – legendarna wizażystka, która o obejmie stanowisko dyrektor kreatywnej marki. Premiera ma miejsce w okresie, gdy koncern LVMH notuje słabe wyniki na rynku dóbr luksusowych. Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów – wskazują eksperci.

Francuski dom mody Louis Vuitton oficjalnie rozpoczął odliczanie do debiutu swojej pierwszej linii kosmetycznej. Marka informuje na swoim Instagramie, że efekty współpracy marki z Pat McGrath trafią na rynek 25 sierpnia. Jeśli chodzi o ofertę kosmetyczną, marka Louis Vuitton miała do tej pory w swojej ofercie wyłącznie perfumy.

Debiut La Beauté Louis Vuitton oznacza ekspansję francuskiego domu mody na rynek luksusowych kosmetyków. Pierwsza odsłona kolekcji skupia się na kosmetykach do makijażu oczu i ust – będą to m.in. cienie do powiek LV Ombres (cena to 220 euro za sztukę), 10 odcieni balsamów do ust LV Baume (140 euro) i aż 55 szminek LV Rouge (140 euro).

Każdy produkt został zaprojektowany tak, by być “czymś więcej, niż tylko kosmetykiem do makijażu” – ma on stanowić pamiątkę dla kolekcjonerów, będąc przy tym kosmetykiem o wysokiej jakości i wydajności. – Będzie to otwrcie nowego poziomu luksusowego piękna – zapewnia McGrath.

Wszystkie produkty będą w wersjach do ponownego uzupełnienia (refill) – do sprzedaży trafią równocześnie wkłady do szminek oraz cieni do powiek. Perfumowane produkty do ust zostały stworzone we współpracy z “nosem” współpracującym z LV – jest nim ceniony perfumiarz Jacques Cavallier.

Kosmetyki z linii La Beauté Louis Vuitton pojawią się w wybranych sklepach w Chinach 20 sierpnia, natomiast globalnie przedsprzedaż rozpocznie się 25 sierpnia, a premiera w wybranych sklepach będzie miała miejsce 29 sierpnia. 

Premiera kosmetyków do makijażu LV ma miejsce w okresie, gdy LVMH radzi sobie słabiej na rynku dóbr luksusowych. W lipcu spółka-matka odnotowała 15-procentowy spadek zysków za pierwsze półrocze 2025 roku do 9,01 mld euro w związku ze spadkiem sprzedaży w swoim flagowym dziale (fashion i galanteria skórzana). 

image

LVMH ogłasza wyniki za I kwartał 2025 roku: spadek sprzedaży w segmencie beauty

Wprowadzenie luksusowej linii kosmetycznej to sprawdzony sposób na zwiększenie przychodów, czego przykładem jest marka Victoria Beckham. Wprowadzenie Victoria Beckham Beauty było zyskownym posunięciem, dzięki któremu marce udało się wyjść na plus w 2022 roku. Luksusowe kosmetyki mogą nie tylko poszerzyć zasięg marki, ale też przyciągnąć nowych klientów i generować powtarzalną sprzedaż, wykraczającą poza samą modę. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. wrzesień 2025 11:25