StoryEditor
Makijaż
19.03.2013 00:00

Powiew wiosny

Co można powiedzieć o makijażowych trendach na nadchodzący sezon? Na pewno to, że są różnorodne. Mamy nude look, czyli makijaż, który wygląda jakby go nie było, a jednocześnie podkreśla naturalne piękno. Mamy też mocno wytuszowane, podkręcone rzęsy, które są modne od wielu sezonów i niewątpliwie dodają uroku (pod warunkiem, że nie są przerysowane).

Mocne akcenty kolorystyczne – jak najbardziej! Wiosną będą kusić usta w soczystych odcieniach pomadek, ale nie wyszedł też z mody barwny manicure. Przydymione oko? Nadal na czasie. W wersji wiosennej na przykład w odcieniach błękitu. Zamiast cieni na powiekach może być jednak tylko kolorowa kreska nad linią rzęs, albo… w załamaniu powieki. Makijażyści i styliści niezmiennie powtarzają, że najlepszy makijaż to taki, w którym czujemy się dobrze we własnej skórze, pomalowane, a nie „zmalowane”. Inspiracji do eksperymentów na pewno nie zabraknie.


Smoky eyes


Szyk i elegancja wskazane zarówno w dziennym, jak i wieczorowym make-upie. W wieczorowej wersji niezwykle wyglądają kocie oczy. Tłem dla nich musi być nienaganna, jasna, świeża cera. Usta wystarczy delikatnie musnąć pomadką, a policzki podkreślić różem, by nadać twarzy wyrazistości

Nowe zestawy cieni Kaszmir Trio Paese inspirowane
barwami ziemi,  cena: 19,90 zł

Neonowy róż


Mocny akcent na powiekach lub na paznokciach. Róż niezmiennie pojawia się w wiosennych i letnich stylizacjach. W cukierkowym odcieniu dodaje dziewczęcej świeżości.

Błyszczyk No limits Color Ingrid delikatnie, a zarazem efektownie podkreśla usta, cena: ok. 6 zł

Kolory jak „we mgle”


Nieoczywiste kolory, rozbielone, delikatnie przypudrowane, urzekają świeżością i naturalnością, tworząc także w makijażu smakowite połączenie. Odcienie chłodnego różu, moreli, czy mandarynki – efektowny melanż cukierkowych kolorów dla każdej kobiety. Dowód, że do uzyskania znakomitego efektu wystarczą dobrze wytuszowane rzęsy i odrobina różu na policzkach.

Mozaikowy róż Gosh może być stosowany na dwa sposoby: jako kosmetyk do modelowania kości policzkowych i wybranych partii twarzy, a także jako cień do powiek, cena: 46,99 zł

Usta, usta


W tym seksownym makijażu usta są zdecydowanie na pierwszym planie. Na tle idealnie gładkiej, jasnej cery od razu wybijają się na pierwszy plan. Make-up nie jest jednak przerysowany. Tuszując rzęsy skupiamy się na górnej linii, dolną linię tylko delikatnie zaznaczamy. Da to efekt optycznego „otwarcia” i powiększenia oczu.

Wszystkie najlepsze cechy szminki i błyszczyka zawarte w jednym, niesamowicie trwałym produkcie w płynie. Kate Moss stosuje  Rimmel Apocaliptic w odcieniu nr 3030,  cena: 23 zł

Zwiewnie i delikatnie


Bardzo kobiecy, naturalny make-up jest zawsze na topie. Podobnie jak pastelowe odcienie. Fajna alternatywa dla neonowego szaleństwa.

Pomadka w płynie Super Long Lasting  Eveline Cosmetics to połączenie soczystego koloru, blasku i wielogodzinnej trwałości. Zarówno dla wielbicielek pomadek, jak i błyszczyków, cena: 10 zł

lata 60


Lśniąca, mocna, czarna kreska na górnej powiece, ekstremalnie wyciągnięta – taką stylizację nawiązującą do klimatu lat 60. z pewnością będziemy w tym sezonie często spotykać na polskich ulicach. Szafirowa, wyraźna linia tuż nad nią, osadza makijaż w tegorocznych trendach.

Wydłużone, pogrubione, smoliście czarne rzęsy, to zasługa Sexy Black Mascary, Golde Rose cena: 21,90 zł

Błękit spojrzenia


Kiedy natura budzi się z zimowego letargu, najpierw nieśmiało pokazuje swoje pastelowe oblicze, aby za moment eksplodować całą feerią barw. Ten magiczny moment udało się też uchwycić
w kolorystyce makijażu na nadchodzący sezon, który prezentuje Ania Przybylska. Smoky eyes w odcieniu głębokiego granatu – któż mógłby się oprzeć temu spojrzeniu?

Ciemnoniebieski cień z paletki Eye Artist EyeShadow Palette Astor nr 230 będzie idealny do wykonania takiego make-upu, cena: 33,98 zł


ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
25.08.2025 12:05
Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV
Obok koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach LV zobaczyć modelki Idę Heiner i Awar OdhiangLV mat.pras.

Kilka dni temu Louis Vuitton poinformował o zbliżającej się premierze swojej pierwszej linii kosmetyków do makijażu La Beauté, stworzonych we współpracy z legendarną makijażystką i wizażystką Pat McGrath. Teraz francuski dom mody pokazał pierwsze filmy reklamowe z udziałem modelek.

Kampania została zrealizowana przez fotografa Stevena Meisela, reżyserem jest Damien Krisl.

W filmach reklamowych wzięła udział międzynarodowa obsada. Oprócz ambasadorki domu mody Louis Vuitton – koreańskiej aktorki i modelki Hoyeon, w reklamach zobaczyć można też modelki, reprezentujące różne typy urody, uosabiające wizję kobiecości i siły Louis Vuitton. W filmikach wystąpiły: Ida Heiner, Chu Wong i Awar Odhiang.

Jak chwali się francuski dom mody, zachwycająca kolorystyką kampania w swoich założeniach chce zaprezentować  “żywą paletę barw kolekcji, niczym zaproszenie do podróży przez surrealistyczne miejsca”, a krajobraz zaciera granice między jawą a snem. 

Kampania reklamowa ruszyła już na platformach cyfrowych marki LV, globalnie ruszyć ma od 29 sierpnia, kiedy to kosmetyki z linii La Beauté zostaną w pełni wprowadzone na rynek. Wcześniejsza premiera produktów miała miejsce w Chinach.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
31. październik 2025 14:48